Atsiliepimai

Telia

Telia

Sveiki, Tadai. 2024.10.01 susisiekėme su Jumis ir išsprendėme šią situaciją. Džiaugiamės, jog pavyko pratęsti bendradarbiavimą. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2024.10.02

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Tadas

Košmaras o ne kontora!

2024-10-19 man baiginėjasi interneto sutartis. Patys parašė emeilą su priminimu ir nuoroda kad jej kdomina pratęsimas-paspausčiau mygelę ir per 2d.d. su manimi susisieks. Paspaudžiau. Ketvirtai d.d. einant į pabaigą paskambinau pats. Atsiliepė labai nemaloni mergina. Bendravo taip, lyg aš koks pastumdėlis būčiau. Pas mane buvo planas 100mb/s už 9,90 per mėnesį. Sako, tokio plano nebėra, imk 250 už berods 14 eurų. Man sakau tokio nereikia, duokit man tokį patį koks dabar už tą pačią kainą. Daugiau mokėt nesiruošiu. Ir jau ji siūlo man 100mb/s už beveik 12 eurų! Tai rewiškia, kad ji man jau pamelavo, sakydama, kad tokio plano nebėra išvis! Ok sakau, dabar tą planą padaryk 9,90, kaip buvo. Nedarysiu sako! Tada, sakau, tegu paskambina man kas nors iš vadovybės, su jais kalbėsiu. Niekas tau neskambins, atrėžia ji, AŠ ESU VIENINTELIS ŽMOGUS SU KURIUO GALI KALBĖT! Viso gero, sakau, vienintelis žmogau! reiks su jais atsisveikint nes Balticumas man pasiūlė už 250mb/s 8 eurus... Vien žo-apgaudinėja kaip tik gali!
sukčiai

Atsiliepimas parašytas: 2024.10.01

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Mantai. Susisiekite su mumis asmenine Facebook žinute arba el. paštu [email protected] - išspręsime Jūsų situaciją. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Mantas

TOBULAS MOBILUS INTERNETAS

Jokio komentaro, paliksiu foto siaip, del bendro intereso, kaip tiek 5g bokstu prisistate siulo nauja DAR BRANGESNE sutarti. 2 savaites skambina ir nieko negali pasiulyti, konsultantai tai patyliu, kiekvienas savo giesme gieda, tai vienas gali padaryti kaina uz 24 eur, kitas 14, trecias apskritai be "Telios kokybe geriausia" nieko konkretaus negali paaiskinti. Zodziu...
Paskutiniu metu JOKIO

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.27

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Laba diena, Sandra. Ačiū Jums už lojalumą, tai labai vertiname. Norime patikslinti, kad naudojantis Telia televizija, video nuomos paslauga užsakoma savarankiškai su papildomu saugikliu - PIN kodo įvedimu. Užsakymų bei naudojamų paslaugų istorija atsispindi detalioje sąskaitoje, kurią bet kuriuo metu galima pasitikrinti savitarnos svetainėje. Geranoriškai stengėmės kaip įmanoma geriau ir individualiau įvertinti kiekvieną`situaciją, todėl jei turime klausimų, į kuriuos neatsakėme - parašykite el. paštu [email protected]. Daiva, “Telia”.

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Sandra

Mokėti už filmą kurio nežiūrėjome?

SKUNDAS @TELIA LIETUVA. Esame Telia interneto klientai daugiau nei +10 metų. Prieš 24mėn užsisakėme televiziją. Per visą laikotarpį praktiškai jos nežiūrėjom, filmų nenuomavom nei karto, kartais atsisukdavom kokį penktadienio filmą savaitgalį ar mažiems vaikams, kai į svečius atvažiuodavo, kokį vaikišką atsukdavom kartais. Praeitą mėnesį, kuris buvo paskutinis prieš mūsų sutarties pasibaigimą, iš niekur nieko atėjo sąskaita, kad BUVO IŠNUOMOTAS FILMAS už 3.90eur. Puikiai prisimenu, kad tą dieną buvo mažų vaikų(jie nemoka televizorium dar gerai naudotis), kuriems buvo atsuktas nemokamas filmas, bet Telia kažkokiu būdu ''prirašė'' mokamą vaikišką filmą. Namuose buvo tik aš, vaikai ir vyresnė moteris, kuri išvis tokiais televizoriais nemoka naudotis ir tiesiog todėl neįmanoma, kad kas nors per klaidą dieną įsijungė tą filmą. Skambinom, aiškinomės, bet mus įtikinėjo, kad mes tą filmą žiūrėjome, nors realiai neįmanoma, kadangi, plius dar, kad patvirtintum filmo nuomą, reikia suvesti kodą, kurį žinau tik aš. Filmas, buvo ''Garfildas'' ir niekas šito filmo pas mus niekada nežiūrėjo. Žodžiu, pagal Telia, niekas nieko įrodyt negali, ant pačio televizoriaus ISTORIJOS NUOMOTŲ FILMŲ NĖRA JŲ PROGRAMĖLĖJE - dėl šito ginčijomės su Telia, taigi, viskas tik pas juos sistemoj, taip kad gali arba mokėti tuos 4eur už filmą kurio nežiūrėjai arba eiti su jais į teismus, arba laukt antstolių. Žinoma, į teismus niekas dėl 4eur neis, bet norėčiau perspėti žmones, kad būtų atidūs, tikrintusi savo sąskaitas. Aišku, televiziją nutraukėm ir dabar mąstom nutraukti ir internetą, nes čia ne 4eur esmė, o tai, kad vyksta kažkokie nešvarūs dalykai ir deja mes kaip klientai nieko įrodyti negalime, jie savo tiesas tik šneka ir viskas. Teisybės nėra šitoj gerovės valstybėj. p.s. Telia mums pasakė, kad jeigu pratęsim su jais televizijos sutartį sekantiems 24mėn tada mums TĄ FILMO MOKESTĮ 3.90eur sakė anuliuos, labai įdomus čia pasiūlymas, taip?

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.24

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Laba diena, Aliona. Atsiprašome už nesklandumus bei neišspręstą Jūsų kreipinį dėl interneto paslaugos. Norime kaip galima greičiau Jums padėti - parašykite mums į [email protected]. Laukiame Jūsų žinutės skubiam sutrikimo pašalinimui. Vaida, „Telia“.

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Aliona

Interneto kokybė bei aptarnavimas tragiški

''meistras'' vis kartojo,kad pas ji melyna lempute dega, nemato problemos, taip jos ir nesugebejo isspresti. interneto nera, dirbti nera galimybes

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Laba diena. Ačiū Jums už atsiliepimą. Apgailestaujame dėl neigiamos patirties, naudojantis paslaugomis bei atsiprašome Jūsų dėl nekokybiško aptarnavimo. Mūsų tikslas - kiekvieno darbuotojo profesionalumas, pagalba klientui bei paslaugų teikimas, kuris atitiktų kliento poreikius bei lūkesčius. Siekiame augti ir tobulėti šiose srityse, todėl prašome Jūsų pasidalinti su mumis detaliau apie nesklandumus, su kuriais susidūrėte. Laukiame Jūsų laiško el.paštu [email protected]. Dėkojame Jums. Vaida, “Telia”.

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Ūla

APGAILĖTINI

Norime išreikšti savo gilų nepasitenkinimą dėl patirties, kurią turėjome naudodamiesi jūsų paslaugomis. Esame šokiruoti jūsų požiūriu į klientus ir bendru paslaugų teikimo procesu.

Mes savo įsipareigojimus įvykdėme laiku, visi mokėjimai buvo atlikti, ir esame visiškai neskolingi. Tačiau džiaugiamės tik dėl to, kad pagaliau pavyko atsisveikinti su jūsų paslaugomis. Akivaizdu, kad klientas jums yra svarbus tik iki tol, kol pasirašomos sutartys ir sutvarkomi dokumentai. Po to susisiekti su jumis ar gauti kokią nors informaciją tampa beprasmišku ir laiko švaistymu. Jūsų klientų aptarnavimo komanda yra nepasiekiama, o kai vis dėlto pavyksta susisiekti, gauname neaiškius ir nesuprantamus atsakymus.

Jūsų paslaugose taip pat pasirodė paslėpti mokesčiai ir kiti nesąžiningi triukai, apie kuriuos iš anksto nebuvo aiškiai informuota. Tokia praktika yra visiškai nepriimtina. Dėl šių priežasčių niekada nerekomenduotume jūsų paslaugų kitiems. Yra daugybė kitų įmonių, kurios ne tik siūlo geresnes paslaugas, bet ir daugiau dėmesio skiria klientui, o ne vien tik reklamai ir pelno siekimui.

Esame itin nusivylę ir manome, kad jūsų paslaugos yra apgailėtinos. Tokio lygio aptarnavimo ir patirties tikrai nesitikėjome.

Niekada daugiau nesirinksime jūsų paslaugų ir tikrai nepatarsime to daryti kitiems.

Pagarbiai,

Atsiliepimas parašytas: 2024.09.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Throwaway255
Kodėl jūsų internetas pastaruoju metu toks nestabilus? Neįmanoma dirbti neatsijunginėjant iš pokalbių. Tokias pačias negandas girdžiu ir iš savo kolegų, kurie naudoja Telia. Tai kelia man norą paprasčiausiai persikelti į kitą paslaugų tiekėją.

Throwaway255 parašė klausimą 2024.07.17

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame už klausimą. Kiekvienas atvejis yra individualus, ryšio kokybė priklauso nuo daugelio faktorių. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2024.08.06

Netinkamas atsakymas? Pranešk

As
SVEIKI sendiena// d buvau nustebes Jusu skyriuje Panevezio PC RYO TELIA SKYRIUS darbuotoja Jovita normaliausia jos kolege , kompanjone klientus tik laukan varo tai buvo apie val norejau tetos sutarti nutraukti amzinatilsis tai padare JOVITA kuriai esu labai dekingas kitai kuri lauk vare neturiu zodziu tikiuos atsakyma gausiu

As parašė klausimą 2024.04.10

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Apgailestaujame, kad teko susidurti su netinkamu aptarnavimu. Perduosime informaciją atsakingiems kolegoms, kad ateityje netektų susidurti su panašiomis situacijomis. O gerus žodžius perduosime Jūsų paminėtai kolegei Jovitai.

Telia atsakė į klausimą 2024.04.29

Netinkamas atsakymas? Pranešk