Atsiliepimai

Telia

Telia

Sveiki, Danieliau. Visuomet siekiame užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, todėl kviečiame nedelsiant susisiekti el. paštu [email protected] - išspręsime ir Jūsų situaciją. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.03.19

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Danielis

internetas labai blogas nezinau kodel ji visi taip giria labai stringa ir sokine

internetas labai blogas nezinau kodel ji visi taip giria labai stringa ir sokineja ping

Atsiliepimas parašytas: 2025.03.18

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Sveiki, Agne.

Kviečiame Jus susisiekti su mumis asmenine žinute per FB platformą arba el. paštu [email protected]. Rasime sprendimus kokybiškai interneto paslaugai. Vaida, „Telia“.

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.17

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Sveiki, Elmyra.

Dėkojame Jums už žinutę. Norime patikslinti, kad Jūsų atsiųstoje foto su "Telia" kontaktiniu numeriu pateikiama teisinga informacija-kontaktinis +3706418 1817. Dėl sąskaitų pateikimo- ženkliai padidėjus laiškų pristatymo įkainiams Lietuvoje (beveik tris kartus) pasikeitė ir popierinių sąskaitų gavimo kaina „Telia“ klientams. Apie tai iš anksto pranešėme ir pakvietėme pasirinkti nemokamus sąskaitos gavimo būdus - el. paštu arba SMS žinute. Sąskaitą visada galima nemokamai pamatyti internetinėje savitarnoje, paskambinus nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1817 arba apsilankius bet kuriame „Telia“ salone. Suprantame, kad vyresnio amžiaus žmonėms gali būti sudėtinga prisijungti prie interneto patiems, bet mes visada esame pasiruošę padėti. Bet kuriame salone "Telia" darbuotojai gali parodyti ir pamokyti naudotis mūsų savitarna, peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas. "Telia" salonuose organizuojame ir specialias senjorų valandas. Vaida, „Telia“.

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.17

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Agnė

Tragedija

Internetas NUOLATOS stringa, atliekant darbus arba būnant meetinge atsijungia, apskritai nesąmonė. Pasibaigus galioti telia planui, tikrai keisim nes pinigai milžiniški, o aptarnavimas bei internetas tragedija. Paskambinus į telia gali pasakyti: dabar galime pakeisti tik maršrutizatoriu, o jis buvo keistas prieš nepilnai 3 mėn. Siūlo įsigyti nereikalingas prekes ir tiek. 100% NEREKOMENDUOJU. (Internetas dingsta nuo 10min iki 2h)

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.16

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Elmyra

Organizacijos orumo stoka

Sveiki, kviečiu organizaciją stiprinti aptarnavimo etiką ir koreguoti Telia svetainėje esančią informaciją, kontaktinis telefonas privatiems klientams neteisingas, trūksta skaičiaus +3706418187, skambinant trumpuoju numeriu, kreipia robotui, bet paspaudus nurodytą ženklą bendrauti su konsultantu, liejasi informacija toliau ir ryšys nutrūksta. Manau, organizacijai, kuri teikia ryšio paslaugas, tai didžiausia antireklama. Iš 85-erių metų senolių (kurie nori būti orūs ir autonomiški, nors jų vaikai + anūkai siūlosi sumokėti elektronine versija) už popierinių sąskaitų laidiniam telefonui siuntimą 2.99 Eur - yra juodas, purvinas verslas (Telia + Lietuvos paštas): senolių taip nepriversi naudotis naujausiomis IT. Esmė ne piniguose, o įmonės pagarboje sau pačiai ir klientui. Skambinat trumpaisiais telefonais tik nuskaičiuoja pinigus, o paslaugos nesuteikia. Telia savo veikla suponuoja gėdą Lietuvai.
Reiškiant kritiką, visada reikia, pirma, rasti pasakyti kažką gero. Galiu tik padėkoti už galimybę jaunimui atlikti praktiką ir pasimatuoti profesijas asmeninės karjeros valdymui. Kviečiu tobulėti pačiai Telia komandai.
Žema klientų aptarnavimo kokybė bandant susisiekti telefonu. Senolių diskriminacija dėl amžiaus. Organizacijos orumo stoka.

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.14

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Gintarai, dėkojame už atsiliepimą. Apgailestaujame, jei nepavyksta su mumis susisiekti. Jūsų įžvalgos padeda mums augti ir atkreipti dėmesį, kur galime patobulėti. Visuomet galite su mumis susisiekti FB platformoje, parašius žinutę gausite greitą atsakymą. Ugnė, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.13

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
gintarai

Paslaugos telefonu koybe tragiska

Sveiki
Kiek tenka lankytis salone - viskas yra puiku . konsultantai paslaugus ir suteikia visa informacija. Ypac puiki komanda Vilniuias Akropolyje.
Bet telefonu... Si paslauga tiesiog neegzistuoja nes pastaruoju metu prisiskambinti neimanoma . Internetu atsakymu negauni .
Pats pasikeisti planu negali ??? Siais laikais ? Gal juokaujat ?
Ar nors kas is vadovu kada nors pasidomi imones teikiamu paslaugu kokybe ?
Produkta sukurete gera taio nors siek tiek demesio skirkite aptarnavimui ...
vel turi gaisti laika ir vykti i vieta ...

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.13

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Justina. Džiaugiamės teigiama Jūsų patirtimi. Grįžtamuoju ryšiu būtinai pasidalinsime su Greta ir jos komanda. Ačiū už žinutę. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.07

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
justina

Puikus aptarnavimas

Apsilankėme Vilniuje, Oze esančiame Telia salone. Mus labai nustebino konsultantės Gretos aptarnavimas. Norime labai pagirti už greitai ir kokybiškai suteiktą informaciją, paskaičiavimus bei patarimus. Kadangi rinkomės tarp dviejų operatorių, turėjome su kuo palyginti.. malonus aptarnavimas ir visos reikiamos informacijos suteikimas mus papirko ir tapome Jūsų klientais. Ačiū Jums Greta ir sėkmės darbuose!

Atsiliepimas parašytas: 2025.02.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Edvardas
Sveiki. Ar skiriasi filmo nuomos kaina nuo pasirinkto plano?

Edvardas parašė klausimą 2024.10.22

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, kiek kainuoja filmas rodoma jį pasirinkus, nuo turimo plano kaina nepriklauso. Vaida, "Telia".

Telia atsakė į klausimą 2024.11.28

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Throwaway255
Kodėl jūsų internetas pastaruoju metu toks nestabilus? Neįmanoma dirbti neatsijunginėjant iš pokalbių. Tokias pačias negandas girdžiu ir iš savo kolegų, kurie naudoja Telia. Tai kelia man norą paprasčiausiai persikelti į kitą paslaugų tiekėją.

Throwaway255 parašė klausimą 2024.07.17

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame už klausimą. Kiekvienas atvejis yra individualus, ryšio kokybė priklauso nuo daugelio faktorių. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2024.08.06

Netinkamas atsakymas? Pranešk

As
SVEIKI sendiena// d buvau nustebes Jusu skyriuje Panevezio PC RYO TELIA SKYRIUS darbuotoja Jovita normaliausia jos kolege , kompanjone klientus tik laukan varo tai buvo apie val norejau tetos sutarti nutraukti amzinatilsis tai padare JOVITA kuriai esu labai dekingas kitai kuri lauk vare neturiu zodziu tikiuos atsakyma gausiu

As parašė klausimą 2024.04.10

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Apgailestaujame, kad teko susidurti su netinkamu aptarnavimu. Perduosime informaciją atsakingiems kolegoms, kad ateityje netektų susidurti su panašiomis situacijomis. O gerus žodžius perduosime Jūsų paminėtai kolegei Jovitai.

Telia atsakė į klausimą 2024.04.29

Netinkamas atsakymas? Pranešk