Atsiliepimai

Telia

Telia

Sveiki, Pavelai. Dėkojame už žinutę. Dėl šios situacijos susisieksime su Jumis asmeniškai. Tikime, jog pavyks rasti tinkamą sprendimą. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.17

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Pavel

Kaina pakilo nuo 11 iki 18 EUR. Pas konkurentus dvigubai pigiau.

Jau apie 10 metų naudoju Telia šviesolaidinį internetą, nepraleidau nė vieno mokėjimo ir iki vakar dienos nesidomėjau kitais tiekėjais.Gavau laišką dėl kainos padidinimo – nuo 11 iki 17,95 Eur.

Pradėjau domėtis konkurentų pasiūlymais ir pamačiau, kad pas juos kaina yra kone dvigubai mažesnė (8–9 EUR), o siūlomas greitis – didesnis (ne 250 Mb/s, o 300 Mb/s).

Jeigu nesulauksiu adekvataus pasiūlymo, iki mėnesio pabaigos planuoju nutraukti sutartį.

Mokėtojo kodas: 60951961

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.16

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties naudojantis Telia paslaugomis. Suprantame, kaip svarbu turėti patikimą ryšį ir galimybę be trikdžių naudotis televizija, ypač vakarais. Dėkojame, kad pasidalijote savo patirtimi- tai mums padeda gerinti paslaugų kokybę. Norėdami kuo greičiau padėti išspręsti kilusius nesklandumus, kviečiame parašyti asmeninę žinutę į Telia FB paskyrą. Padėsime išspręsti kilusią situaciją. Daiva, "Telia".

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Rasa

Dar taip blogai neturėjau gyvendame užmiestyje

Telia paslauga naudojuosi tik 3 mėnesius,bet tokios blogos paslaugos niekad neteko turėti.Vakarais išvis Tv žiūrėti nėra jokios galimybės.Ar perkrauni ar neperkrauni niekas nesikeičia.Prisiskambinti be šansų,meistras,kuris įvedinėjo internetą irgi nepasiekiamas ,nors sakė,kad esant reikalaui galima kreiptis.

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.08

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Rokai. Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Norime ją pagerinti rasdami tinkamus sprendimus Jūsų situacijoje, bet tam reikia papildomos informacijos. Tad prašome tiesiogiai kreiptis per šią formą: https://www.telia.lt/atsiliepimai. Kęstutis, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Rokas

Blogiausias internetas Lietuvoje

Internetas, neveikia visiškai, 5Ghz po kelių sav. nebeveikia, neprisijungia. 2.4Ghz, dieną dar kartais normaliai būna gali Google įsijungti, vakaras-naktis ateina niekad nebeveikia, google stringa, nori kažką paprasto atsiųsti, maždaug 100mb rašo porą val. užtruks. Nerekomenduoju.

Atsiliepimas parašytas: 2025.10.02

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Laba diena, Viktorija,
Atsiprašome, kad susidūrėte su nesklandumais – suprantame, kaip tai gali kelti rūpesčių ir nepatogumų. Norėdami kuo greičiau įvertinti situaciją ir rasti tinkamiausią sprendimą, kviečiame kreiptis tiesiogiai per šią formą: https://www.telia.lt/atsiliepimai.
Esame pasiruošę padėti ir tikimės greitai išspręsti kilusią problemą.

Ugnė „Telia“

Atsiliepimas parašytas: 2025.09.16

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Viktorija

įmonės procesai - tragedija, "techniniai nesklandumai" atsakymas į viską.

situacija absurdiska, Telia neturi jokio isipareigojimo pries klienta, sprendimo budai yra ultimatumai ir patogus niekam(nes net nezinau ar paciai Teliai tai naudinga).
Be niekieno prasymo ir sutikimo, be jokio pranesimo - atsaukia sutartis, neivykdo isipareigojimu ir uz tai neatsako.
esu neitiketinai nuliudusi ir nusivylusi kad negalesiu naudotis paslaugomis nes imone nesusitvarko su procesais viduje
nera
imones procesai, neveikianti sistema

Atsiliepimas parašytas: 2025.09.16

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Taip, nuo rugsėjo 3 dienos nebegalima užsakyti Go3 paketų. Nuolat atnaujiname Telia Play turinį.
Taip pat apgailestaujame, jei klientų aptarnavimo specialistai Jus nuvylė, visuomet laukiame konkrečių atsiliepimų, kad galėtume išnagrinėti situaciją ir išvengti pasikartojimo ateityje. Mums galite palikti atsiliepimą čia - https://www.telia.lt/atsiliepimai.

Ugnė, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.09.08

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Televizija

Kas čia per pokyčiai?

Gal kas žinot kas čia vyksta Telijoj, kad GO3 nebus galima užsisakyti po rugsėjo 3 dienos? Ką jie ten sumastė aplamai keisti? Slepia kažką nuo kažko, o galiausiai pasirodo burbulas buvo daromas didesnis nei realybė patampa
Platus pasirinkimas turinio
Aukštos kainos, kokybė ne visada būna gera, konsultantai tai jau niekam nelinkėčiau tokių, per gerai apie save galvoja kompanija ir jos vadovai

Atsiliepimas parašytas: 2025.09.02

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Zita
Laba diena,norėciau paklausti,ar uz jūsų nekokibiskas paslaugas,kurios neveikia reikia mokėti,jokių problemų nesprendziate,noriu atsisakyti jūsų paslaugų nesulaukusi tam laiko kol baiksis sutartis,kaip zadate spresti problemą???

Zita parašė klausimą 2025.05.26

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, Zita. Dėkojame už klausimą. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje ar el. paštu [email protected]. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2025.05.28

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Edvardas
Sveiki. Ar skiriasi filmo nuomos kaina nuo pasirinkto plano?

Edvardas parašė klausimą 2024.10.22

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, kiek kainuoja filmas rodoma jį pasirinkus, nuo turimo plano kaina nepriklauso. Vaida, "Telia".

Telia atsakė į klausimą 2024.11.28

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Throwaway255
Kodėl jūsų internetas pastaruoju metu toks nestabilus? Neįmanoma dirbti neatsijunginėjant iš pokalbių. Tokias pačias negandas girdžiu ir iš savo kolegų, kurie naudoja Telia. Tai kelia man norą paprasčiausiai persikelti į kitą paslaugų tiekėją.

Throwaway255 parašė klausimą 2024.07.17

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame už klausimą. Kiekvienas atvejis yra individualus, ryšio kokybė priklauso nuo daugelio faktorių. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2024.08.06

Netinkamas atsakymas? Pranešk

As
SVEIKI sendiena// d buvau nustebes Jusu skyriuje Panevezio PC RYO TELIA SKYRIUS darbuotoja Jovita normaliausia jos kolege , kompanjone klientus tik laukan varo tai buvo apie val norejau tetos sutarti nutraukti amzinatilsis tai padare JOVITA kuriai esu labai dekingas kitai kuri lauk vare neturiu zodziu tikiuos atsakyma gausiu

As parašė klausimą 2024.04.10

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Apgailestaujame, kad teko susidurti su netinkamu aptarnavimu. Perduosime informaciją atsakingiems kolegoms, kad ateityje netektų susidurti su panašiomis situacijomis. O gerus žodžius perduosime Jūsų paminėtai kolegei Jovitai.

Telia atsakė į klausimą 2024.04.29

Netinkamas atsakymas? Pranešk