Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Nebera dorumo liko tik alkis pinigams. Akcijos atrodo gerai kol supranti jog tik
Prie kelis metus tokia gera imone buvo, o dabar viska tik del pinigu daro. Siulo draudima ir nepranesa apie papildomus mokescius tik ziuri issisiepe iki kol dokumentus pasirasai. Akcijas duoda tik tam kad sutarties nutraukti neiseitu, paskambina netinkamiausiu metu kai negali pakelti poto daugiau nebebando atgal prisiskambinti irgi neimanoma. Jau daugiau nei 3 metus naudojausi ir kuo toliau tuo labiau nuvilia, gaila jog dar teks naudotis iki 26 metu, pats kvailas jog ikliuvau.
Nebera nei vieno
Isnaudotojai
greitai pasitaisė
Netikėta. Tačiau greitai sureaguota į kritiką dėl gautos nepagrįstos sąskaitos. Gavau atsakymą: Norime patvirtinti, kad sąskaitą už spalio mėnesį suteiktas paslaugas anuliavome, mokėjimo atlikti Jums nereikės.
Atsiprašome dėl patirtų rūpesčių.
Atsiprašome dėl patirtų rūpesčių.
aplenkite iš tolo
pabuvau Bitės kliente 3 dienas - sudarius sutartį paliko be el parašo, visą savaitę likau be prisijungimo prie banko. Teko skolintis pinigų kelionėje! Ir nutrūkinėjo internetinis ryšys važiuojant su google maps, nors perspėjau, kad dažnai naudojuosi navigacija ir būtinas tiek parašas, tiek patikimas internetinis ryšys. Už patirtą stresą gavau sąskaitą 14.14Eur. Verta rinktis Bitę?
H.joviausias internetas Lietuvoje
Blogiausi interneto tiekejai Lietuvoje, apgaudineja kaip tik gali. Pradzioj menesio(kelias dienas) padidina interneto greiti iki tokio koks ir turi buti visalaika, paskui priletina nes sunaudoju daug interneto duomenu ( ineternetas pas mane beribis). Apie 17-18h interneto greitis isvis, letas nei filmo nei youtubes paziuret neimanoma
Nera tokiu, viskas blogai
Visada stringa, paklausus ju apie sia problema jie neturi atsakymu
košmariškai prastas internetas
Bitė nešiojamas internetas yra košmariškai lėtas. Pastoviai striginėja. Reikia perkraudinėti routerį. Kai tik baigsis sutartis iškarto pasirinksime kitą ryšio tiekėją. BŪKITE ATSARGŪS IR NEPASITIKĖKITE ŠIA ĮMONE. Produktas neatlieka savo funkcijos. Esame labai nusivylę, atrodo, kad negauname produkto už kurį mokame.
Lėtas interneto ryšys, dažnai nebūna interneto ir reikia perkrauti įrenginį (bent po kelis kartus per dieną).
Blogiau ir buti negali!
Ziauru!!! Be zodziu net.. Uzsisakiau prekes, padarem uzsakyma nuotoliniu su bites specialystu.. Kita diena laukiu savo uzsakymo, atvaziuoja kurjeris.. Randa mano uzsakyma, skambina bitei, kad man pasirasyr sutarti.. Tie kazka jam pasako, kurjeris tik pasako: pasake neisduoti uzsakymo ir ima isvaziuoja.. Ir stovi nieko nesuprates, ar tai aferistai ar puokstas koks? o gal kokia klaida? Pasirodo ne! Viena diena tau duoda preke kita diena sauna i galva atveza bet “aj gal neduosiu” jau mokamumas per diena tapo blogas.. Jus rimtai? visi sveiki ten? Zodziu NEREKOMENDUOJU!!!
Nuvaziavau as i tele2 salona ramiai jau taip, pasemiau tas pacias prekes ir dar vienu daugiau, jokiu problemu.. Dabar sedziu ir dziaugiuosi, ir ramiai sau mokesiu du metus tele2 o reikes dar ko, tai tik is ten ir imsiu.. Bet su bite gyvenime net kojos i salona nezengsiu, nes naglumo ryba.. Zmones uz zmones neskaito!
Nuvaziavau as i tele2 salona ramiai jau taip, pasemiau tas pacias prekes ir dar vienu daugiau, jokiu problemu.. Dabar sedziu ir dziaugiuosi, ir ramiai sau mokesiu du metus tele2 o reikes dar ko, tai tik is ten ir imsiu.. Bet su bite gyvenime net kojos i salona nezengsiu, nes naglumo ryba.. Zmones uz zmones neskaito!
Blogai
Blogai dirbama, pasityciuojimas is zmoniu
Bitės komanda
Sveiki, kaip klientė esu patenkinta bitės paslaugomis, bet kaip pretendentė prisidėti prie bitės kolektyvo esu lengvai tariant pritrenkta vykusiu pokalbiu su Vadove Rita Daukintyte. Vadovė žodžių į vatą nevyniavo, kas yra pagirtina bei tiesiogiai pareiškė, kad jei klientas skambučio metu siūlytų paslaugų ar prekių atsisako 4,5,7 kartus nustoti siūlyti jam paslaugų ar prekių negalima. Reikia siūlyti tol kol jis kažką nupirks, kitaip nieko neparduosi. Nuoširdžiai gaila ten dirbančių merginų.
Pati blogiausia patirtis per aptarnavimo istoriją
Pirkau brangiausią telefoną su planu, kurį teko nutraukus sutarčiai iš karto išpirkti, tai sukėlė finansinių neplanuotų nesklandumų.
Kaime būnant pakeitė kortelę iš kito ryšio, nors gavus žinutę skambinau bendru telefonu, kad nekeistų, nes esu kaime ir neturiu galimybių keistis korteles, jos tiesiog nepasiemiau. Likau be ryšio ir likę tik pagalbos telefonas.
O atstovas telefonu nieko nepadarė, kad keitimas neįvyktų.
Sutartį nutraukiau, nes ryšys visai neveikė kaime, kurį prieš tai nurodžiau patikrinti ir sakė veiks.
Sutartį nutraukiau, įrangą atnešiau į saloną, sumokėjau viską, po to email man rašo, kad negrąžinau įrangos kelis kart susirašinėjimas vyksta pastoviai su skirtingais žmonėmis, tada sakau kameras pasitikrinkit, į saloną ateinu aiškintis kodėl man sako ,kad sutartis nenutraukta, kodėl įranga sako negrąžinta. Man sako aš sunki klientė, nors visas sutartis nutraukiau.
Man pasakė, kad dar turiu vieną apmokėjimą, nors nesupratau už ką nes iš karto keičiau korteles ir nutraukiau sutartį kai internetas neveikė, nesvarbu, sumokėjau iš karto tą akimirką, bet...
Man žadėjo, kad jau viskas ir nebus jokių mokėjimų.
Po mėnesio vėl siunčia man sąskaitas, aš sakau viską sumokėjus, nusiunčiau įrodymus, eilinį kartą gaištu laiką su pastoviais susirašinėjimais.
Ir dar pasako, kad čia kompromisas, kad man sąskaitą anuliavo paskutinę nors patys nepamato kada nutraukiau sutartį įrodymo email.
Tai blogiausia patirtis visą mano gyvenimą kainavus daug nervų, laiko ir neplanuotų išlaidų.
Kai pasakiau, kad ištrintų visus mano duomenis man sako reikia atvykti į saloną. Tiesiog atvirai su taxistu važiavau šiandien ir jis visą šeimą iš ten paėmė būtent dėl prastos komunikacijos. Atsiprašymo net nesulaukiau, o tik trukdymo, ši įmonė neverta bitės vardo, greičiau uodo.
Kaime būnant pakeitė kortelę iš kito ryšio, nors gavus žinutę skambinau bendru telefonu, kad nekeistų, nes esu kaime ir neturiu galimybių keistis korteles, jos tiesiog nepasiemiau. Likau be ryšio ir likę tik pagalbos telefonas.
O atstovas telefonu nieko nepadarė, kad keitimas neįvyktų.
Sutartį nutraukiau, nes ryšys visai neveikė kaime, kurį prieš tai nurodžiau patikrinti ir sakė veiks.
Sutartį nutraukiau, įrangą atnešiau į saloną, sumokėjau viską, po to email man rašo, kad negrąžinau įrangos kelis kart susirašinėjimas vyksta pastoviai su skirtingais žmonėmis, tada sakau kameras pasitikrinkit, į saloną ateinu aiškintis kodėl man sako ,kad sutartis nenutraukta, kodėl įranga sako negrąžinta. Man sako aš sunki klientė, nors visas sutartis nutraukiau.
Man pasakė, kad dar turiu vieną apmokėjimą, nors nesupratau už ką nes iš karto keičiau korteles ir nutraukiau sutartį kai internetas neveikė, nesvarbu, sumokėjau iš karto tą akimirką, bet...
Man žadėjo, kad jau viskas ir nebus jokių mokėjimų.
Po mėnesio vėl siunčia man sąskaitas, aš sakau viską sumokėjus, nusiunčiau įrodymus, eilinį kartą gaištu laiką su pastoviais susirašinėjimais.
Ir dar pasako, kad čia kompromisas, kad man sąskaitą anuliavo paskutinę nors patys nepamato kada nutraukiau sutartį įrodymo email.
Tai blogiausia patirtis visą mano gyvenimą kainavus daug nervų, laiko ir neplanuotų išlaidų.
Kai pasakiau, kad ištrintų visus mano duomenis man sako reikia atvykti į saloną. Tiesiog atvirai su taxistu važiavau šiandien ir jis visą šeimą iš ten paėmė būtent dėl prastos komunikacijos. Atsiprašymo net nesulaukiau, o tik trukdymo, ši įmonė neverta bitės vardo, greičiau uodo.
Venkite sios istaigos
Po fiksuotis 2-ieju metu sutarties pasirasymo uz 2men kazkodel kele kaina (paaiskinimas, nes visiems kele) sita pastebejau, nesutikau , nes pasirasiau fiksuota sutarti, tam kad ji butu fiksuota, bet jie nepaskambino ar mano atsakymo nelauke, o tiesiog aukstesne saskaita pateike. Pasakiau, kad daugiau nemokesiu, nei susitarem, kadangi viska issiaiskinom, direct debit pasidariau ir mokejau pastovia musu sutarta suma. Internetas po metu pradejo prasciau veikti, trukineti, neuzkrauti, galvoju pralauksiu sutarties laika ir tikrai atsisveikinsiu su sia imone, nes paklausus ar galima gauti toki interneta koks buvo sutarties pradzioje, pasake galima, daugiau mokekit, padidinsim galia. Priejom prie sutarties termino pabaigos, ju filiale atsisakiau paslaugos. Pasitikrinu paskutines saskaitas, ziuriu visos skirtingos, vel einu i bites salona, ten suzinau, kad jie vel nuo nauju metu kele kainas beveik 2€ ir man siunte emaila, kurio as nei maciau nei girdejau, tokiu budu visus menesius po pakelimo as jiems “neva” skolinga. Susimokejau paskutine saskaita su visom “skolom” ir nuosirdziai linkiu, kad zmones nesileistu taip kvailinami. Sunku patiket, tokia imones politika. Raginsiu zmones nesirinkti ju paslaugu, savo istorijos pagrindu, geriau moketi daugiau, bet normaliai imonei ✌️
Aptarnavimas, melavimas, sutarties kainu didinimas
5g internetas
nuo 1 ir tik iki 10Mbps greitis. 30 Mbps buna tik gatve. 5g internetas. Xiaomi 13T telefonas
Klausimai ir atsakymai
Sveiki noriu paklausti mokėjau nemaža suma iki šios dienos, nes tik dabar turiu sutarti rankose ten parašyta kad naudojausi televizija kurios man nereikia kas man gražins prarastus pinigus kuriuos mokėjau už ora skusiuos į prokuratūrą del aferizmo ir prarastu pinigu kuriu net neturėjau jums mokėti bet Kėdainiuose darbuotojos prirašė tai kas joms geriau atrodė
Edita parašė klausimą 2024.10.10
Netinkamas klausimas? Pranešk
kas cia per tinklas siaubas nei i viena skambuti neatsiliepia
Anatolijus parašė klausimą 2024.03.26
Netinkamas klausimas? Pranešk
lohai jibani o ne interneto pardavejai
Maybachelis parašė klausimą 2023.03.23
Netinkamas klausimas? Pranešk
Noriu labai padėkoti operatoriui Aivarui už suteiktą išsąmia informacija ir malonų bendravimą su pensininkų amžiaus žmogumi.
Akvilekap parašė klausimą 2020.08.15
Netinkamas klausimas? Pranešk