Atsiliepimai

Bitė Lietuva

www.bite.lt

Atsiliepimai

Justas

klientų apgaudinėjimas

Buvo užsakytas namų internetas, kuris keletą mėnesių veikė be problemų. Namų internetas pajungtas 2021m. kovo mėn. Paskutines tris savaites atsirado nuolatiniai trukdžiai, dėl kurių buvo neįmanoma naudotis internetu. Paskambinus į bitę, konsultantas informavo technikus ir sakė perskambins. Perskambinus, paaiškėjo, jog šalia esanti bitės tinklo stotis yra apkrauta ir dėl to "streikuoja" internetas. Konsultantas sakė, jog per porą mėnesių turėtų sutvarkyti ir pasiūlė nuolaida arba atsisakyti plano be netesybų mokesčio, taip pat paklausus apie maršrutizatoriaus įrenginio grąžinimą tarė, jog grąžinti galima arba galima pasilikti jį sau už 63 eurus su centais. Nuvykus į "PC MEGA" saloną pasirašiau namų interneto nutraukimo sutartį, buvo net išsijuokta, jog įvyko su konsultantu nesusikalbėjimas ir vis dėlto už maršrutizatorių reikia susimokėti ir jo grąžinti negalima. Neva buvo naudojamas metus laiko ir kaip konsultantė išsireiškė tai yra " nežmoniškas ilgo laiko tarpas". Pasiūlymas bitės darbuotojams - susitarti tarpusavyje kaip išspręsti problemas ir neapgaudinėti žmonių. Kalbama viena - daroma kita.
Apgaudinėjimas, nesusikalbėjimas, pasijuokimas iš kliento

Atsiliepimas parašytas: 2021.11.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

jurate

Klientų apgaudinėjimas ir melagingos bitės reklamos

Pabandžiau go3 TV ir internetą nemokamai vos VIENĄ VALANDĄ , bitės darbuotojai išgyrė kokybę. Prasta kokybė kaimo teritorijoje , neįmanoma naudotis. Kai per kelias dienas grąžinau įrangą į saloną, salono darbuotojai patikino, kad nieko mokėti nereikės. Net perklausiau kelis kartus. Paslauga ši buvo salone pridavus rangą atsisakyta. . Ir štai...... ateina beveik 10 eur mokestis už nieką, už orą....Kam reklamuoti, kad nemokamai duoda klientams pabandyti go3 Tv ir internetą visiškai netinkamą naudotis nei nuotoliniam darbui, nei tinklapiai užsikrauna. Iš savo pusės padariau viska , per kelias dienas gražinau įrangą, kortelę ir t.t. , bet bitė apgavo. Reikalauja sumokti už paslaugas , kuriomis nesinaudoju ir nesinaudosiu. Pasiliksiu prie senojo operatoriaus. Tai buvo pirma ir paskutinė mano patirtis su šių apgavikų kompanija. Per savitarną po skundo išdėstymo gavau bitės žinutę, kad bus pritaikyta kompensacija, bet ar tikrai??? Artai nebus dar viena bites apgavystė , patikrinsim po mėnesio . Būkite atsargūs. Net nežinau kas kaltas ar Utenos salono darbuotoja mane aptarnavusi kažko nesutvarkė ar čia taip apgaudinėjami visi, kurie sutinka išbandyti šį operatorių. Nerekomenduoju BITĖS. paslaugų, o rekomenduoju bėgti kuo toliau nuo tokių apgaudinėtojų.
nėra jokių, būtų privalumas tikrai nemokamas pabandymas ar veiks paslaugos, bet pabandžius paslaugų kokybę paskaičiuoja mokestį (įranga grąžinta per penkias dienas ).
Melaginga reklama dėl nemokamos galimybės bites paslaugų išbandymui, pasirodo ateis žinutė ir reikalaus susimokėti už "nemokamą paslaugą" (įranga grąžinta per penkias dienas ). Salone Utenos patikini , kad nieko mokėti nereikės , taigi dešinė nežino ka daro kairė. Kokybė toliau nuo Utenos apgailėtina interneto ir tv go 3 katu .

Atsiliepimas parašytas: 2021.11.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

klientė

Apgavikų kompanija

Telefonu užsisakiau naują telefoną be jokių sutarčių. Pokalbio metu aiškiai akcentavau, kad perku tik telefono aparatą, be jokių sutarčių ar papildomų paslaugų. Taip pat pasitikslinau, ar nėra kažkokių paslėptų dalykų, apie kuriuos turėčiau žinoti. Bitės darbuotoja Edita patikino, kad tikrai nėra ir suformino užsakymą. Kai po poros dienų kurjeris atvežė siuntą, kartu pateikė pasirašyti paslaugų sutartį. Pasirodo, ta Bitės darbuotoja suformino telefono ekrano draudimo sutartį, pagal kurią kas mėnesį tektų mokėti po 2,99 Eur. Sutarties nepasirašiau, todėl telefono man kurjeris neatidavė. Paskambinus į Bitę pasiaiškinti, kita Bitės darbuotoja iš naujo suformino užsakymą ir kitą dieną aparatą atvežė jau be sutarties. Sukčių kompanija, tik ir bandanti "išdurti" klientą, įgrūsti paslaugų, kurių niekas neprašė. Nusivyliau. Su tokiais nesąžiningais veikėjais geriau neturėti reikalų.

Atsiliepimas parašytas: 2021.10.20

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dovile

Pats blogiausias internetas yra Bitės

Labai gailiuosi, kad pasiėmiau bitės nešiojamą internetą. Negalvojau, kad jį iš tiesų reiks nešiotis iš vieno kambario į kitą, nes per kambario sieną jis netraukia. Butas 60kv, o turi internetą nešiotis kišenėje, kad bent prisijungtum, nors greitis apgailėtinas, nuolat stringa, nuolat atsijunginėja. Dirbu iš namų, tai su tokiu internetu dirbti yra neįmanoma. Nerekomenduoju niekam rinktis bitės interneto, nes pasidarysit sau meškos paslaugą ir tikrai pražilsit :)
Nėra
Nekokybiškas internetas, neveikia normaliai

Atsiliepimas parašytas: 2021.10.12

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raimonda

Nusivyliau

Rugsėjo 30 dieną užsisakiau Bitės salone telefoną, turėjo pristatyti spalio 1 dieną. Nesulaukiau ir spalio 2 dieną,paskambinus į saloną pasakė kad atšauktas užsakymas,dėl trūkumo įrangos. Su manimi niekas nesivargino susisiekti. Iš Telia išėjau su trimis numeriais dėl tų pačių bendravimo su klientais priežaščių,bet matau kad nevertinate ir Jūs savo klientų. Tikiuosi pasitaisysite!

Atsiliepimas parašytas: 2021.10.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Inesatamos

Dingo telefonas

Užsakiau telefoną paskambinusi telefonu. Su sutartimi išsimokėtinai prie plano. Sekančią dieną gaunu telefoną, o ten vietos Iphone 11 Samsung A41. Suderinau su konsultantu, dar sekančią dieną telefoną paima jų užsakytas kurjeris. Nuo tada su manimi niekas nebendrauja! Konsultantams paskambinus pažada išsiaiškinti ir perskambinti. 10d. jokių žinių. Jau skambinau administracijai. Situacija ta pati. Perskambinsim. Šiandien suderinau su vartotojų teisėmis. Reik iš kart kreiptis raštu! Jeigu per 14d. neatsakys, problemą spręs vartotojų teisės. Kas per kontora! Šiais laikais lygioj vietoj apvogė!
Apvogė

Atsiliepimas parašytas: 2021.02.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Justina

KLAIDOS SĄSKAITOSE, NEATSAKINGI DARBUOTOJAI

Apgailėtina įmonė. Buvo sudaryta interneto sutartis pas Gintarę Gaidjurgytę Klaipėdos Akropolyje. Ji į sutartį įtraukė papildomų paslaugų, kurių aš neprašiau ir niekada nebūčiau prašiusi, nes man tereikėjo interneto. Pirmąjį mėnesį neteisingos sąskaitos nepastebėjau, nes praėjo ne pilnas mėnuo. Antrąjį mėnesį klaidą pastebėjau, susisiekiau telefonu ir konsultantė man paaiškino, kad tai tikrai yra klaida, o skirtumą man grąžins sumažindami kito mėnesio sąskaitą. Sakė, kad to mėnesio sąskaitos ji pakeisti negali ir liepė ją apmokėti. Na ir kaip manote ar kitą mėnesį aš gavau mažesnę sąskaitą? Tikrai ne! Vėl skambinu pagalbos telefonu, bet pagaliau atsiliepė normalus konsultantas, kuriam tikriausiai nenusispjauti ant naujų įmonės klientų ir sąskaitą man ištaisė per kelias minutes. Ko kažkodėl nesugebėjo prieš tai dirbusi neatsakinga ir savo pareigas pamiršusi darbuotoja. Tai jeigu norite kas mėnesį skambinti ir žaisti žaidimą "Kodėl mano sąskaita didesnė negu sutartyje?" galite pabandyti naudotis šios įmonės paslaugomis. Kitu atveju - nerekomenduoju. Paprastai žmonės nenori užsikrauti papildomais darbais ir tikisi gauti bent jau tokias paslaugas, kurių nereikia kontroliuoti. Ateinančiais metais linkiu daugiau ATSAKOMYBĖS PRIEŠ KLIENTUS, NORMALIŲ DARBUOTOJŲ ir TEISINGŲ SĄSKAITŲ.
Nėra
Prastas aptarnavimas, lėtas internetas, prasti darbuotojai, klaidos sąskaitose

Atsiliepimas parašytas: 2020.12.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Bitė nesilaiko savo sutarčių ir kaip gauti kompensaciją

Pasiūlymas visiems iš mūsų patirties. Antrą kartą UAB NEBA gavo kreditinę kompensaciją tik po sistemingo BITĖS savivalės viešinimo. Patariame visiems taip elgtis. Parašykite mums išsamiai ką, Jūsų nuomone, BITĖ padarė ne pagal sutartį į bite-grupe@neba.lt ir mes pasistengsime Jums atsakyti.

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Bitė nesilaiko savo sutarčių.

Gegužės mėnesį gauname sąskaitą, kurioje antrame lape, tarp pastovių reklamų, antroje pastraipoje esame informuojami, kad nutraukiama viena dalis mums teikiamų pagal sutartį paslaugų.
Sutartis galiojo iki 2022-02-26.
Iki šios dienos mes skambinome, rašėme ir buvome nuvykę į saloną. Kol kas be rezultatų.

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Viktorija

Malonus bendravimas

Noriu labai padėkoti Panevėžio filiale dirbančiai merginai Gabrielei už suteiktą išsąmią informaciją ir malonų bendravimą ir už sąžiningumą.

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Akvilekap
Noriu labai padėkoti operatoriui Aivarui už suteiktą išsąmia informacija ir malonų bendravimą su pensininkų amžiaus žmogumi.

Akvilekap parašė klausimą 2020.08.15

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Nezinau
Bite yra AFERIUGOS SASKAITAS SIUNCIA PO 2 KARTUS NUORS IR APMOKETA PO APMOKEJIMO DAR KARTA PRASO PINIGU O PASKUI ATJUNGIA INTERNETA PARAZITAI

Nezinau parašė klausimą 2019.09.30

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti