Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Dingus siuntai tyla ir jokios komunikacijos
Dingus siuntai skambinau kelis kartus skirtingomis dienomis. Konsultantų versijos nesutampa..10 dienų kaip klientas negauna siuntinio. Pažadus beria, kad susisieks ir perskambins bei informuos mane kokia yra situacija. Nei sykio nesulaukiau skambučio atgal, taip
pat jokio ats.į išsiųstą el.laišką. Šiuo metu skambinant telefono numeriu kuriuo kelis sykius kreipiausi pagalbos nebesujungia su Omniva. Pasukus iš kito tel.nr.viskas kuo puikiausiai.
Labai nuvylė komunikacija ištikus nesklandumams. Bent preliminarius terminus pateiktų, supažindintų su savo praktika ištikus tokiomis situcijoms.
pat jokio ats.į išsiųstą el.laišką. Šiuo metu skambinant telefono numeriu kuriuo kelis sykius kreipiausi pagalbos nebesujungia su Omniva. Pasukus iš kito tel.nr.viskas kuo puikiausiai.
Labai nuvylė komunikacija ištikus nesklandumams. Bent preliminarius terminus pateiktų, supažindintų su savo praktika ištikus tokiomis situcijoms.
Apgailėtina
Siunta įdėta į paštomatą vakare pusę vienuolikos ir paimta 12 val. kitą dieną. Skambinant sako ir įrodinėja, kad siuntos buvo atsisakyta nors žinau gerai, kad nieko neatsisakiau. Praėjo dvi savaitės, siunta nežinia kur, telefonu neatsiliepia. Tragiškas aptarnavimas.
Apgailėtini kurjeriai
Užsakyta siunta į vieną paštomatą, įdėta į kitą. Jie teigia kad jei ne tam paštomate kreipkitės į siuntėją. Bet ant siuntinio to paštomato adresas į kurį ir turėjo būti pristatyta. Už 500 metrų dar vienas didelis paštomatas, bet ale per abu paštomatus nebuvo vietos, tai sako pasivažinėkit. Be to dėžė atėjo sudraskyta, ir gautas laiškas siunta atsiimta sėkmigai :D o jie pas save teigia kad 'mes pristatome džiausgmą'. Tai matyt pasakose tą savo džiaugsmą pristato. Užsakymas darytas dar prieš BF.
Žinosiu per ką daugiau neužsakinėti siuntų
Apgailėtinas darbas
Baisu
Siunta, kuri turėjo būti įdėta į paštomatą nepristatyta dėl siuntėjo išsiųstos per didelių išmatavimų dėžės. Kurjeris papildomai nesusisiekė dėl pristatymo tiesioginiu būdu. Po dienos susisiekus su Omniva vadybininku buvo pasakyta, kad siunta grįžo į rūšiavimo centrą ir bus pristatyta kurjerio tiesiogiai į namus sekančią darbo dieną, tačiau praėjo savaitė siuntos vis dar nėra. Skambinant į Omniva kaskart vis sakoma, kad kreipiasi į atsakingus skyrius ir su manimi bus susisiekta, deja. Paskambinus ryte dar sakė, kad išsiaiškins dėl siuntos, perskambins iki 15val, aišku neperskambino. Nesulaukus atsakymo paskambinau pati, tačau dabar jau fiksuoja gal siunta pasimetė. Tai kas čia per siuntų tarnyba, visą savaitę žada išsiaiškinti ir informuoti. Visiškai nepatikima.
Siunta kurjeris
Jau a.ujiel visai gavau siuntą kurjeris norėjo atvežti į namus bet nukreipiau į paštomato ir ateina žinutė sumokėti 2,72 už ką ble??? Paskambinus į omniva pasakė kad klaidinga žinute gausite nauja tai kiek žmonių sumoka ir omniva už dyką remia ???
Tragiskiausia siuntu pristatymo imone Lietuvoje!!!
Jau ne pirma siunta nepristatyta!Kurjeriai ne visada skambina,o centrui pasako,kad skambino ir jeigu skambina ir nepakeli,tai tik karta i 1 diena ir viskas,o centrui pasako,kad skambino arba 3 kartus arba 3 dienas.Kreiptis del nepristatytu siuntu reikiaaziausia po 3 kartus ir rasyti arba diktuoti tuos pacius duomenis!!!Blogesnes imones dar nemacius,su kitom siuntu tarnybom problemu nebuvo.Jau seniai reikia omniva uzdaryti Lietuvoje uz nesuteikiamas paslaugas!!!
JOKIU
Aptarnavimas ir ju veikla
Siuntas deda ten kur nori o ne ten kur uzsisakai
Labai nusivyliau omniva jau ne pirmas kartas kai gaunu siunta ne i ta pastomata kur pasizymiu, dabar turiu per visa miesta vaziuoti gaisti savo brangu laika kad atsimti siunta nes "kurjeris taip nusprende palikti kitam pastomate" net nepranese ar nepasiklause. Vengsiu omniva siuntima nes vistiek nera jiems svarbus klientas o klientu aptarnavimas didelis 0 kaip jau kazkas ir rase benzdzionei lengviau butu isaiskinti negu omniva darbuotojui venkit sitos kvailiu kontoros zmones ir saugokit savo brangia sveikata
Tragiškas
Siunta gavau pažeista, dėžė buvo iplysusi,gerai, kad siuntėjas,buvo įdėjęs į kitą dėžė ir gerai apsaugojes prekę ipakuojant buvo apsaugos.Kadangi pristatymas per Omniva buvo nemokamas,tad skundo neteikia,bet jai siunta būtų buvus pažeista,būčiau rasės skundą šiai Šaraš kontorai,kuri dėžės gadina,nežinau, kaip,jai iš pastomato įdomi suplysusia dėžė!? Kiek teko mokamai naudotis jų paslaugomis,to nebuvo kok kas,tik tiek,kad siunta pristatė į kitą miestą Lietuvos.Reiktu omnivai apmokinti kurjerius geografijos,nes jai siunta turėjo būti pristatytą į Šilalė,o kurjeris pristatė į Klaipėdą ir parašė sms,kad turiu dabar ją pasiimti.Stai taip dirba omiva ir su savo reklamą su savo šukių "pristatomos jums gyvenimo džiaugsmą"laimėtų topo viršūnėje pirmą vietą,,pagal savo nesąmonių lozungai?Štai toks džiaugsmas,kai žmogus 60km turėtų važiuoti iš Šilalė į Klaipėdą!? Kai šitą Šaraskino kontora dar iki šiol egzistuoja,aš niekaip negaliu logiškai suvokti!?
Nesiskaitymas su žmonėmis,dirba tik tam,kad gavę Pinigus už savo paslaugas,žmogui parodo špyga
tragiška
Reklamuojasi, kad pristato per 1 d, tačiau savaitę reikia laukti. Priskambinti neina, paštu tik atsiprašymus gali parašyt. Ne pirmą kartą tenka ieškot siuntos.
Blogiau būti jau negali
Kiek kartų skambinau ir prašiau, kad pristatytų į arčiau esančius paštomatus, bet deja, bezdžionei gal greičiau daeitų nei omnivos darbuotojams.
Klausimai ir atsakymai
Visiška šaraškinų kontora . Siuntas veža ištisas savaites kaip iš Kinijos ir galiausiai dar dinksta . Jokiais būdais neprasidėkite su omniva ir aplamai tokios įmonės turi nelikti aferistu
ramunas parašė klausimą 2024.12.12
Netinkamas klausimas? Pranešk
Kodel dingsta butent tik is Omnivo pastomato prekes
Gitana parašė klausimą 2024.12.10
Netinkamas klausimas? Pranešk