Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Bloga imone
Veža siunta į pastomata už11 KM. Prašiau temu, kad noriu kito kurjerio ne Venipak, tai temu atsiprašė ir suteikė 20 eurų kreditą. Manau jie žino apie Venipak darbo kokybę. Jei Venipak nepakeis savo darbo stiliaus manau temų atsisakys jų paslaugų.
Nera
Daug
Apmokėta už pristatymą, prašome pristatyti.
Sumokėjau papildomus pinigus už pristatymą į namus per kurjerį, tačiau kurjeris paliko mano siuntinį paštomate. Kad paprašyčiau jį grąžinti, turėjau skambinti į kažkokį pagalbos centrą ir susitarti su moteriške, kad kurjeris grįžtų į pastomatą ir perduotu siuntinį tiesiai man. Jei nemokėčiau papildomų pinigų už pristatymą į namus, nesipiktinčiau, bet dabar tai ne tik blogas aptarnavimas, bet ir nesąžiningas aptarnavimas. Problema ta, kad tai ne pirmas atvejis per porą mėnesių, ir atrodo, kad vadovybė žino apie tai, bet niekas nieko nedaro. Paslaugų lygis krenta su kiekvienu pristatymu. Jei planuojate palikti siuntinius pastomatuose, kitą kartą bent jau paskambinkite savo klientams.
tai viena blogiausių kompanijų
Tai iš tiesų ne paslaugas teikianti kompanija, o šokdinanti siuntų gavėjus kaip jai patogiau. Na labai "smagu", kai aplink tavo namus yra keletas paštomatų, o siuntą gauni už kelių kilometrų, nes pagal neva jų taisykles, siuntą galima palikti dešimties kilometrų spinduliu. Ar tai normalu? Tikrai ne, nes įmonė turėtų susitvarkyti saoi "virtuvę". Aiškinant, jog tai priklauso nuo laisvos vietos paštomatuose, tikrai ne sprendimas. O reikalaujant ištuštinti dėžutes per nustatytą terminą, turėtų būti sutvarkyta sistema taip, kad siuntos gavėjui būtų kuo arčiau pasiimti savo siuntą. Parašius atsiliepimą/paklausimą Venipak įmonei, gauni tokį arogantišką atsakymą, kad ir dešmtam sutiktam norisi sakyti "tik ne Venipak".
Blogiausia kurjerinė kompanija
Siuntas meto bet kur, kad tik toliau nuo namų, nors šalia namų yra net keletas pastomatų. Nesupranti tokios jų logikos, o ir jie patys negali paaiškinti, kodėl siunta palieka tolimiausiame pastomate ir duoda tik 2.5 dienos jas atsiimti. Skambinant telefonu, galima ir visa pusę dienos pralaukti, kol atsiliepusi mergužele labai jau nekultūringai bando aiškinti, kode taip keista yra mėtomos siuntos. Venkite šios kompanijos kiek galite.
Melas, apgaule, nepatikima paslauga
Sveiki,
Siunta nuo praeito penktadienio 25 Spalio 2024 'terminale, Kaunas', beveik iki sio penktadienio 31 spalio 2024.
Tame tarpe susisiekus su jusu informacijos centru, pirma karta buvo pameluota kad siunta paimta kurjerio ir bus pristatyta. Siuntos informacija nepasikeite, ir siunta neatkeliavo.
Paskambinus kita diena, buvo pranesta kad pastomatai perpildyti, ir kita diena siuntia bus pristatyta. Siunta vistiek nepajudejo 'terminale, Kaunas'.
Kai servisas suteikiamas zmonems su apgaule, melu, dingsta visas pasitikejimas, ir atsiranda sis noras palikti atsiliepimus visur kur imanoma jog zmones zinotu, kas ir jiem gali nutikti tarpininkaujant su tokia kompanija ir tokiu klientu aptarnavimu.
Siunta nuo praeito penktadienio 25 Spalio 2024 'terminale, Kaunas', beveik iki sio penktadienio 31 spalio 2024.
Tame tarpe susisiekus su jusu informacijos centru, pirma karta buvo pameluota kad siunta paimta kurjerio ir bus pristatyta. Siuntos informacija nepasikeite, ir siunta neatkeliavo.
Paskambinus kita diena, buvo pranesta kad pastomatai perpildyti, ir kita diena siuntia bus pristatyta. Siunta vistiek nepajudejo 'terminale, Kaunas'.
Kai servisas suteikiamas zmonems su apgaule, melu, dingsta visas pasitikejimas, ir atsiranda sis noras palikti atsiliepimus visur kur imanoma jog zmones zinotu, kas ir jiem gali nutikti tarpininkaujant su tokia kompanija ir tokiu klientu aptarnavimu.
melas, apgaule, nepatikima paslauga
Pati blogiausia imone
Pati pati blogiausia imone kurjeris nemandagus 2paras vežioja siunta niekaip nesugeba įdėti siuntos susikalbėti neįmanoma,paskambinus į venipak taipogi atsakymo normaliaus negausi,niekam nepatarciau,nesuprantu kaip dar jinai visai veikia.Tikra tragedija.Patarciau Lp expres visada viskas laikų ir labai greitai ir kas svarbiausia patikima
nesamone
Gyvenu senamiesty atsiunte siunta i naujosios vilnios gala prie pat galgiu. APGAILETINA, kai paprasiau atsiusti arciau siunta man pasake skambinti siuntejui. ir kas is to? :) Siuntejas nenuvaziuos ir nepaims mano siuntos. Reikes moketi papildomai 10euru kad pasivazineti taxais po vilniu nes venipak deb*lai tingejo pristatyti arciau.
siuntu pristatymai
nesugeba siuntu pristatyti tinkamu adresu, amzinai numeta ten kur jiems patogu, gyvenant mieste, reikia vaziuot pasiimti siunta i rajona! susisiekus pazada, kad siunta perdes i tinkama pastomata, bet po keliu dienu siunta ideda vel ten pat kur buvo pries tai ideja! niekam nerekomenduoju naudotis ju paslaugomis
Nerekomenduoju
Nesinaudoju taip daznai pastomatais, bet viena kart uzsisakius siunta per kurjeri, del oro salygu negalejom palikti siuntos pastomate, bet vairuotojas per kelias dienas neatveze, jokio kontakto nebuvoz Susisiekus su klientu aptarnavimu, pranese, kad klaidingas numeris ( nes uzsienietiskas), galejo parasyti email bent jau. Galiausiai gavus kurjerio numeri negalejau susikalbeti, nes nieko nesigirdejo kalbant. Galiausiai issiprasiau siunta palikti pastomate. Tai siunta, kuria uzsakeme per viena diena su kurjeriu - pasieke mane per 4 karstas dienas ir i pastomata.
Siuo kartu uzsisakiau siunta i pastomata. paprasiau pratesti viena diena laikymo, kadangi savaitgalis ir nespesiu gristi. Pasiule kam nors is draugu ar giminiu paimti siunta, kadangi laukia eile … Geriau vezioti pirmyn atgal siunta, negu viena diena palaikyti pastomate.
Labai keistas klientu aptarnavimas, nebeplanuoju daugiau naudotis paslaugomisir kitiem netekomenduoju
Siuo kartu uzsisakiau siunta i pastomata. paprasiau pratesti viena diena laikymo, kadangi savaitgalis ir nespesiu gristi. Pasiule kam nors is draugu ar giminiu paimti siunta, kadangi laukia eile … Geriau vezioti pirmyn atgal siunta, negu viena diena palaikyti pastomate.
Labai keistas klientu aptarnavimas, nebeplanuoju daugiau naudotis paslaugomisir kitiem netekomenduoju
Klientu aptarnavimas
Labai net nerekomenduoju venipak, pavede jau nekarta
00000 zvaigzduciu duodu. ĄLabai labai nerekomenduoju venipak, jau nekarta pavede, negautos laiku siuntos, kurjeriai neatsakingi, turi i namus siunta atnesti -neatnesa, nekart paliko pastomate,nors sumoketa uz siuntos iteikima namuose, arba siuntos nei namo neatnesa, nei pastomate palieka, ieskai siuntos kelias dienas, o po to dar gauni atsakyma, savaitgaliais nedirbame, pirmadieni arba antradieni gausite siunta arba pastomate paliksime. Pasityciojimas kazkoks. Gaila,kad vadovams nera galimybes paskambinti,kad suzinotu kokie zmones neatsakingi dirba venipake.Jeigu norite laiku gauti siunta nesirinkite venipak.
Blogai labai labai , nerekomenduoju
Klausimai ir atsakymai
Labai nemandagūs ir grubūs vairuotojai. Nerekomenduoju!!!
Erika parašė klausimą 2024.06.20
Netinkamas klausimas? Pranešk
Sveiki, turiu tokį klausimą. Mano pažįstama dirba Venipak siuntų pristatyme. Jai buvo suteiktas furgonas, kuris tai užsirakina, tai ne. Ir nutiko taip, kad iš furgono pavogė labai didelę pinigų sumą. Venipak iki metų galo liepė jai grąžinti šią sumą. Kontrakte rašoma, kad pats vairuotojas yra atsakingas už pinigus. Tačiau jei duotas furgonas, kuriam susigadinęs užrakinimas ar galima kažką išpešti? Nereikia papildomų pinigų iš jų, tačiau dėl tokio niuanso ar galima būtų negrąžinti tų pinigų? Nes suma tai neadekvati.
Jusaite parašė klausimą 2024.05.04
Netinkamas klausimas? Pranešk