Atsiliepimai

Atsiliepimai

Sky

Sveiki, labai noriu padėkoti Kedainių Maximos (centre) dirbančiai darbuotojai

Sveiki, labai noriu padėkoti Maximos (centre) savitarnoj dirbančiai darbuotojai Simonai Kulišauskaitei:) Po palikto, o vėliau ir pavogto telefono, ši mergina ne tik padėjo jį surasti, bet ir atsiimti. Labai didelis ačiū !!!!!!!!

Atsiliepimas parašytas: 2021.07.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Tatjana

MAXIMOS infolinija visiškai nedirba

Laba diena. Noriu pranešti visiems, kad Maximos infolinija visiškai nedirba ir jokios pagalbos nesuteikia. Negaišinkite savo brangaus laiko ir dėl nekokybiškų maisto prekių kreipkitės iš karto į Valstybinę maisto ir veterinrijos tarnybą, tel. 8 800 40 403. Birželio 21 dieną Vilniaus m. Viršuliškių g. 30 MAXIMOJE aš pirkau 3 pakuotes atšaldytų kiaulių kojų, kurių galiojimas buvo geras iki 2021.06.24. Tačiau atsinešus namo it išpakavus aš pajutau tokią smarvę, kad vos neapsivėmiau. Aš iš karto paskambinau į Maximos infoliniją ir užregistravau skundą su kvito numeriu ir t.t. Man atsakė, kad su jumis netrukus susisieks. Sugedusias prekes aš išmečiau is karto į bendrą šiukšlių konteinerį, nes nenorėjau tokiame karštyje, kai buvo 34 laipsnių karščio pavėsyje, tampytis su smirdančiom prekėm atgal į parduotuvę. Kitą dieną nuėjus į parduotuvę aš pamačiau, kad atšaldytos kiaulių kojos buvo išpakuotos ir parduodamos kaip sveriamos mėsos skyriuje. Aš tiesiog buvau nustebinta, bet nenorėjau ginčytis, nes tikėjausi pinigų grąžinimo už nekokybiškas prekes. Birželio 25 dieną aį paskambinau vėl į Maximos infoliniją, nes nesulaukiau jokio skambučio. Man atsakę, kad dar nepraėjo 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo dienos. Aš skambinau birželio 29, 30 ir liepos 1 dieną ir visą laiką girdėjau, kad su jumis netrukus susisieks. Mano kantrybė tuo baigėsi ir šiandien, liepos 1 dieną, aš pateikiau skundą į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tegul aš negausiu atgal apie 6 eurus, bet jau mėsos skyrius šioje parduotuvėje bus sutvarkytas!
Jokių privalumų
Blogos maisto produktų laikymo sąlygos Maximoje Viršuliškių g. 30, Vilniuje

Atsiliepimas parašytas: 2021.07.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Iš principo vengiu

Nuostabu, kad į Lietuvą ateina kiti prekybos centrai, kurie sukuria kažkokią tai konkurenciją Maximai, nes prieš tai jautėsi kaip nesustabdomi dievukai, kurie tyčiojosi tiek iš darbuotojų, tiek iš klientų.

Teko pas juos padirbėti. Prisiminimai iš to laiko yra tokie, kad "irkis pirmyn, kad netektų grįžti į tą katorgą". Nesistebėkite, kad kasininkai su jumis nesisveikina ar nesišypso - jie nuvarginti iki paskutinio prakaito lašo už vergovinį atlyginimą.

Jeigu nereikia kažkokių tai specifinių prekių kuriuos tik pas juos galiu rasti, visada aplenkiu ir einu į LIDL. Jau geriau savo pinigus atiduodu prekybos centrui, kuris ir klientų neapgaudinėja, ir savo darbuotojams orų atlyginimą moka.
Didelis asortimentas, daug prekių, kurių nėra kitur.
Moralės neturinti įmonė

Atsiliepimas parašytas: 2021.04.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raimonda

Netvarka su maisto kokybe

Po ilgos pertraukos keletą kartų apsipirkau akropolio maximoj. Rašau, nes trečią kartą apsilankęs likau nepatenkintas maisto kokybe. Pirkau sveriamą šoninę, brangiausią kokia buvo, du kartus viskas buvo gerai, trečią kartą nusipirkau šoninę kurios neįmanoma ikąst, matyt pasitaikė seno gyvulio mėsa. Arba pirkau riešutus ir datules, abu produktai tiesiog buvo arba pasenę arba tiekiami tokios prastos kokybes, kad atšoko noras ten ka-ką dar žiūrėti. Su einamaisiais produktais viskas gerai.

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

dpn254

Klaidinančią informaciją apie prekių kainas ir nuolaidas

Vilniaus Maximoje Savanorių pr.31, labai dažnai lentynose nurodytos kainos neatitinka kasos čekyje nurodomų kainų, praktiškai 40% prekiu kuriem skelbiama kaina su nuolidą - kasoje ji netaikoma ir galutine prekės kaina su nuolaida gaunasi didesnė nei be nuolaidos.
Pastėbejus toki prekybos tinklo sukčiavima prie kasos, Maxima darbuotojai tiesiog atsako - nepatinka kainą tai nepirkit. Nurodžius kad deklaruota kaina yra klaidinančia - darbuotojai demonstrativėi keičia kainyną - o po kiek laiko (dažnai vos išėjus iš parduotuvės) gražina kainyną su neegzistuojančią nuolaidą.
Pirkėjai metų metus susidūrė su klaidinančiomis kainomis MAXIMA parduotuvėse, internete ne mažai atsiliepimų ir skundų apie klaidinančią informaciją apie prekių kainas ir nuolaidas šiame prekybos tinkle.
Tuo tarpu - deklaruotos ir realios kainos skirtumas yra VISADA MAXIMA prekybos tinklo naudai. Kiek pirkėju perkant didelį prekių kiekį, skubant - tiesiog nepastebi apgaulės ir leidžia neteisėtai pasipelnyti nesąžiningam pardavėjuj?
Tai, kad tai tesiasi toki ilgą laiką ir taip plačiai - leidžia manyt, kad tai ne netyčinis reiškinys ir ne žmogiška klaidą - o sistematiška nesąžiningo verslo praktiką, leidžianti neteisetai pasipelnyti apgaunant vartotoją ir šiurkščiai pažeidžia visuomenės interesą.
Praktiškai visuose civilizuotose šalyse yra visuomeninės organizacijos, pilietiniai judėjimai kurie gina vartotojų viešąjį interesą nuo stambiu korporaciju savivalės -
pritraukiančios dėmėsį maksmaliai viešai skelbiant visuomenei pvz. internete (straipsniuose, socialinese tinklose, bloggs, tweets, youtube,twitch ir t.t.) apie tokios nesąžiningos verslo praktikos faktus.
Įdomų, ar kada Lietuva taps civilizuota valstybė ginančia vartotojų teisė ir viešąjį interesą, o ne tik stambiu korporaciju teises ir interesus?

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Auguste

Jeigu jau “monopoliaujate”, nereiškia, kad galite pardavinėti prastus produktus

Pirkau sveriamus lazdynų riešutus Mindaugo Maximoje (pilna kaina). Buvau pamiršus, kad gali būti dar taip — dauguma jų sugedę. Planavau naudoti juos tortui, pradėjus pjaustyti pamačiau, ką nusipirkau.

Neužmikite ant laurų, jei jau manipuliuojate lietuviais su akcijų sistema, tai nereiškia, kad turite teisę apgaudinėti produktų kokybe.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.02

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dovilė

Higiena

Šviežios žuvies skyriuje visuomet reikia ilgai laukti kol kažkas aptarnaus, bet baisiausia, kad atėjus darbuotoja, kuri krovė prekes su tomis pačiomis pirštinėmis ėmė šviežią lašišą (pjausnelius) ir juso svėrė. Nemanau, akd tai higieniška.
Kasoje sėdintis personalas atrodo kaip nukankinti, net žodžio neištaria, o tik panages rakinėja.

Higiena, kai tas pats darbuotojas buvęs salėje iš karto ima sverti birius, šviežius maisto produktus.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Egle

Pirkau šviežiai kepta sprandinė, pasmirdus

Pietums eidama į svečius pirkau šviežiai keptos sprandinės, pasmirdus, prie jos Čiabatta duonelė, sudžiuvus, siaubas kažkoks, kas tikrint turi? Čia Jonavoj, plento g.3, šiandien pirkta 2018.11.09
Apgavikai

Atsiliepimas parašytas: 2018.11.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

etna

gaila pardaveju

Maxima Akropolis. Labai garsiai skamba muzika. Pavargsta pirkejai, noresi greiciau iseiti. Gaila pardaveju - per visa darbo diena kiek dicebelu zmones gauna!

Atsiliepimas parašytas: 2017.07.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dovilė

Maxima normali parduotuvė

Manau labai gerai, kad atėjo į Lietuvą LIDL, tai visi įsivėlė į šiokį tokį kainų karą, kuris naudingas mums. Maxima dabar labai stipriai agituoja, kad kainas tikrina Lenkijoje, bet šių kažkokių ypač pigių prekių aš nepastebėjau. Maxima man patinka dėl prekių įvairovės ji išties yra nemaža, bei tikiuosi, kad kainų karas dar šiek tiek pakoreguos kainas. O akcijos, tai kartais tokios abejotinos būna, bet turbūt čia pas mus Lietuvoje jau tapo įprasta skelbti "akcijas".

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai