Atsiliepimai

Pagaminimo metai

B5 (1996-2005) (3)

B6 (2006-2010) (1)

Atsiliepimai

Revoltino

Puikus ir praktiškas, bet rūdija

Apie metus vairuoju VW passatą 2004m 1,9 TDi 71kw. Labai minkštai važiuoja, traukos dėl 71kw trūksta, tai kas anksčiau vairavote galingesnius, patariu dairytis bent 96kw modelio, nes beveik visada pedalas spaudžiamas iki dugno. Realios sąnaudos mieste 8,5-9,5l / 100km, trasoje 6,9-7,1l/100km, vasaros metu šiek tiek sumažėja miesto sąnaudų rodiklis. Važinėju agresyviai ir greitai, tai gal kam mieste pavyksta išspausti mažiau, važiuojant tolygiai. Svarbu nusipirkti su gyvu varikliu ir bėdų praktiškai nebus. Vienintele bėda - gan stipriai rūdija kėbulas, bet čia gal man nepasisekė tokį nusipirkti. Rinkausi sedana kaip "prabangiau" atrodanti modelį, nors ir mažesnės bagažinės talpos nei universalas, tačiau bagažinė tikrai labai talpi. Labai manevringas, gan siauras kėbulas, lengvai praslysta net siauriausiose gatvelėse. Pirkau už 2500 parvarytą, tačiau per metus teko sudėti dar 900 eurų (beveik pilnas važiuoklės keitimas, diržų keitimas, tepalai, filtrai, akumas, kaladės su diskais ir cilindriukais). Bet kaip ir yra sakoma, be 500eur investicijos po auto pirkimo neapsieisi, nes diržai ir visa kita brangiai kainuoja, bet užteks ilgam. Šiaip esu labai patenkintas ir neįsivaizduoju jokio kito auto, kadangi jis yra taupus, gerai atrodantis ir merginas negieda pavežti su tokiu. Labai patiko mirksinčios posūkio lemputės ant veidrodėlių, kiek žinau jos yra tik 2004+ metų modelyje, 2003m ir senesnių tokių neturi

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Arminas

2003 VW Passat 1.9 TDI Highline

Pliusai: Patikimas, komfortabilus, talpus, stabilus kelyje, ekonomiškas ir galingas variklis.
Minusai: Variklis galėtų dirbi tyliau, pradėjo barškėti garso kolonėlė, universalo "ragų" korozija, sąlyginai brangus diržų keitimas.

Na ką, trumpai noriu aprašyti savo jau beveik metus turimą automobilį - 2003 m. VW Passat 1.9 TDI 96kW universalą. Automobilio ieškoti pradėjau dar praeitų metų rudenį, buvo daug variantų šaunančių į galvą - Volvo S60, VW Golf, Toyota Avensis/Corolla, Mercedes C ar E klasė. Pradžioje žiūrinėjau Lietuvoje, apžiūrėjus keletą mašinų tvirtai nusprendžiau pirkti automobilį iš svetur (Vokietijos). Taigi 2014 m. žiemą išvykom savarankiškai ieškoti automobilio, neilgai trukus skelbimuose atsirado labai patrauklus variantas, brangus - tačiau retos komplektacijos kaip 1.9 varikliui. Viskas ėjo kaip per sviestą, pirkom iš tikro vokiečio ir jau kitą diena automobilis stovėjo garaže. :) Po keletos dienų sėkmingai su juo grįžau į Lietuvą, techninę apžiūrą praėjau iš pirmo karto be trūkumų. Na istorijų gana, dabar konkrečiau apie mašiną, tai 2003 m. "black magic perleffekt" spalvos universalas su 96kW dyzeliniu varikliu, highline komplektacija, 6 pavarų mechaninė greičių dėžė. Praėjus beveik metams po įsigyjimo automobilis labai patinka. Puikus, galingas ir tuo pačiu ganėtinai ekonomiškas variklis, minkšta važiuoklė, kelio nelygumai mažai jaučiasi, o išvažiavus į autostradą kur greičiai 120km/h ir daugiau vairuoti vienas malonumas, mašina labai stabiliai jaučiasi kelyje prie didelių greičių, tikrai suteikia pasitikėjimo paspausti ir daugiau, bėgėjasi smagiai, ilgose kelionėse nevargina, didelius pliusas tai, kad labai daug vietos, tiek keleiviams, tiek vairuotojui, bagažinė irgi talpi, galima laisvai sukrauti 4 asmenų bagažą ir vykti į atostogas. Dizainas sakyčiau skonio reikalas, man asmeniškai jis patinka, mašina atrodo solidi ir visai nepasenusi, nors jau yra 12 metų senumo. Interjeras, vidaus medžiagos ir surinkimo kokybe tikrai labai džiugina, mygtukai, vairas nenutrinti nei kiek, viskas sudėliota logiškai ir lengvai prieinamai, sėdynės geros būklės, tik vairuotojo jau kažkiek gyvenimo mačiusi, manyčiau logiška, visgi rida jau beveik 230 tūkst (rida tikra).

Ką patarčiau perkančiajam?
Nesiūlyčiau pirkti važinėto Lietuvoje dėl, manau visiems gerai žinomų priežasčių, nepirkite pigiausio ir "geriausio", tokių nebūna, sakyčiau norint nusipirkti tikrai gerą reikia daugiau nei 3000 eurų. Toliau gerai tikrinkite variklį, kokius garsus jis skleidžia, kokios spalvos aušinimo skystis, prieš apžiūrint reikalaukite, kad norite užvesti šaltą variklį, pažiūrėkite ar netrūksta tepalo ir kokios jis spalvos, itin atidžiai reikia žiūrėti į nuplautą variklį (variklio plauti nėra jokios prasmės, tad jei plautas, gali būti kad ne dėl grožio.. :) ), važiuoti turi minkštai, vairas neturi drebėti, vibruoti, pažiūrėkite ar nedūmina (geras variklis nei menkiausio dūmo nemes), ar bėgiai jungiasi sklandžiai, ar nėra garsų bandant važiuoti atbuline pavara.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
JustasD

Puikus automobilis daug važinėjantiems

Įsigijau 1999m. VW Passat B5 automobilį prieš tris metus. Iki šiol neturiu didelių nusiskundimų. 1.9l 81kW varikliukas dirba puikiai. Kuro sąnaudos mieste apie 7,5l/100km, užmiestyje 5,5l/100km, kas tikrai nėra daug. Rimtų gedimų dar nebuvo. Važiuoja stabiliai bei smagiai ir galios kol kas užtenka. Detalės pigios, galima rasti visur. Remontas taip pat nereikalauja didelių investicijų. Paprastas miesto automobilis, kurio kainos ir kokybės santykis tikrai vilioja. Vienintelis minusas, kuris man asmeniškai trukdo - žiemos metu užšąlusios rankenėlės, ko pasekoje išsiveria troselis ir reikia atšildyti mašiną bei ardytis dureles.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.03

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai