Atsiliepimai

Atsiliepimai

Mindaugas

"nuostabi kontorėlė"

Tai už nieką neatsakanti jokių savo prekių neturinti, parazituojanti perpardavėjų kontorėlė. Prieš kurį laiką užsakiau pas juos dviratininko šalmą. Kada turėjau gauti, gavau žinutę,kad tiekėjas atsiųs tik po savaitės, su dideliais atsiprašymais. Po savaitės atsiuntė, bet ne tos išmieros. Grąžinau, aišku sulaukęs eilinių atsiprašymų. Tiesa, pinigus atidavė. Po kurio laiko - o didysis naivume - vėl užsakiau kitą šalmą. Rodė, kad turi 1 vnt ir kad gausiu 07.18. Tą dieną gaunu žinutę, kad tiekėjas pateiks šalmą 07.25. Pasirodo, kad prekės jie visiškai neturi, nors rodo, kad turi . Jie aplamai prekių neturi, o perparduoda kitų tiekėjų prekes. Esu visiškai nusivylęs šia perpardavėjų kontora, niekam nerekomenduoju. Pasižiūrėkite į jų redaguojami puslapio atsiliepimus, nei vieno neigiamo atsiliepimo, vien liaupsės. Tad siunčiu juos velniop. Tai buvo paskutinė mano prekė iš šios kontoros.

Atsiliepimas parašytas: 2024.07.18

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Vadim

Pasisavino pinigus. Gražinimo taip ir ne atliko.

Pasisavino pinigus. Grąžinimą neatliko i mano sąskaitą. Kai skambinau aiškintis atsakymą gavau. Laukit mes jums pranešim. Viska perdavėm atsakingam skyriui. Bet taip man konkrečiai neatsakė ir pinigus ne grąžino už prekę kuri pirkau iš pigu.lt.

Atsiliepimas parašytas: 2024.07.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Martynas

negrazina pinigu

Uzsisakiau pagalve pries menesi laiko, atsiemimo metu parduotuveje pamaciau kad ne ta preke kuria uzsisakiau, apsisukes grazinau ir gavau atsakyma jog pinigus atgausiu per 14dienu. dabar praeje yra 27dienos berods ir pinigu nera, prekes nera. Paskambinus i centra gavau atsakyma jog pinigai buvo grazinti, nors nieko panasaus. 3 dienas jau laukiu kol jie gaus atsakyma is buhalteres. Jausmas lyg pigu.lt bando ragus istatyt, ziauri patirtis
jokiu
negrazina pinigu

Atsiliepimas parašytas: 2024.07.01

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Saulius

Viskas veluoja

Patikekit tikrai nenoriu nk blogo linkėti kažkam.Bet pirmą kartą susiduriau su to kad taip testų pristatymą.

Atsiliepimas parašytas: 2024.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
rs

aferistų kontorėlė

Prekės nuolat vėluoja, kiekvieną prekę reikia užsakinėti atskirai ir atskirai mokėti už kiekvienos pristatymą. Gavus nekokybišką prekę garantijos niekas nesuteikia. Dar viena su tais pigu eurais, kurių realiai vėliau niekur nepanaudosi. Neveltui panaikino visus atsiliepimus rekvizitai.lt ir padarė nukreipimą į savo tinklapį, kur skalbiami tik teigiami atsiliepimai.

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.14

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Rimas

Jokios atsakomybės

Įmonė netik nesilaiko įsipareigojimų pateikti užsakytas prekes, bet net ne atsiprašo. Pinigus grąžino, bet buvau įtikintas kad prekė yra, bet po to nėra.. Paklausiau apie kitą prekę dėl saldytuvo charakteristikos, tai sako gi parašyta.. Bet šie duomenys klaidingi buvo rašiau jiems.. Jokios reakcijos, nors sakė bent du kartus, kad pasitikslins ir atsakys, bet 0 dėmesio jokio atsakymo.. Ir dar formuoju uzsakyma staiga kaina padidejo 4 k. Na žodžiu pigu negali buti gerai.. Saraskino kompanija kažkokia..
Jokių

Atsiliepimas parašytas: 2024.04.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Algirdas

Akivaizdžiai meluoja apie pristatymo terminus

Pirkau elementarią prekę, šuns dirželį. Galima nusipirkti bet kurioje parduotuvėje, bet užsakiau, nes nurodė, kad pristatys į paštomatą sekančią dieną....
Pristatymo dieną, atsiunčia sms, kad kurjeriai labai apkrauti ir pristatymas nukeliamas 5 d.dienas!
Dabar joks šventinis periodas. Iš kitų tiekėjų, siuntas gauname per parą,max dvi. (Naudojamės nemažai įvairių kurjerių paslaugomis). Be to, jei vėluojama pristatyti, apie tai atsiprašymą siunčia kurjeris, o ne tiekėjas! Su tokiu požiūriu mums ne pakeliui. Daugiau pigu.lt nei aš nei mano įmonė nesinaudos
P.s. dirželį nuėjau ir nupirkau artimiausioje parduotuvėje.

Atsiliepimas parašytas: 2024.04.15

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Augustas

Seniau buvo geresnė parduotuvė

Mano užsakymas buvo savaitės trukmės, jai praėjus parašė man kad dar savaitę vėluos (nors per informacinį sakė kad prekė jau buvo pasiekusi jų sandėlį). Tai komunikavimas pas juos yra sugedusio telefono principu, kur neaišku kaip iš tikrųjų yra.

Per juos turėjau naują užsakymą daryti, sumokant daugiau pinigų, bet imant prekes su sekančios dienos pristatymą. Už vėlavimą negavau jokių Pigu eurų, taip pat neatgavau tų Pigų eurų kuriuos išleidau tame nenusisekusiame užsakyme. Į mano laišką irgi jie neatrašė. Jau pradeda nusibosti šita parduotuvė, o ir kainos nėra labai jau pigesnės nei kitose parduotuvėse.
Yra nemažai prekių su sekančios dienos pristatymu, tai tik čia privalumas
Jei perki su ilgesniu pristatymo laikotarpiu, tai žinok pristatymo terminai bus skirtingi nei nurodyti sistemoje

Atsiliepimas parašytas: 2024.04.03

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
wviktas

Lietuvos " čigonai "

Už vėluojančią prekę ( 2 karus atidėtas pristatymas ) gavau 3 pigu "eurus" :)
Apgailėtini šuleriai... ištryniau jų prigramėlę geriau 10 eurų brangiau, bet tik ne iš šitų...

Atsiliepimas parašytas: 2024.03.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Monika

Nepristato siuntinio, dingsta

Niekada prekių nepirkite iš čia, tausokite savo nervus!
Prekes užsisakiau su skubiu pristatymu rytojui. Sekančią dieną susisiekus, informavo, kad vėluoja, gausiu tuoj. Dar po poros dienų paskambinus pasakė, kad neranda siuntini, nors rodo, kad perduota kurjeriui. Dar po dienos man susisiekus pasakė, kad viena iš 3 prekių dingo. Ieško logistikos skyrius.Dar po dienos - dar viena prekė dingo. Čia tyčiojasi iš klientų??????????

Atsiliepimas parašytas: 2024.02.13

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Vytas
Žmonės būkite atsargūs su šiais veikėjais. Kodėl ponai durninate žmones, rašydami : Susisiekite telefonu +370 661 05555 nuo 8 iki 22 valandos , ir niekas nekelia ragelio, net signalo nėra. Darotės milijoninius pelnus, o telefono numerio neturite, ir klientas atsiduria kvailio vietoje, net apvogtas . Kodėl vagiate prekes net VIP nariams. Užsisakiau dvi kraujospūdžio matuokles ( Užsakymo nr.: 121034996 ) , o gavau tik vieną, sumpokėjęs 45 eurus. Jokio pranešimo kad sandėlyje tik viena manžetė, ar panašiai. Gavau tik vieną, nors sąskaitoje parašytos dvoi, ir viskas , parašėte man el. laišką , kad siunta pristatyta. Su siunta visiškos komedijos. Ant "Lietuvos pašto" ( kuris senai garsėjo siuntų vagystėmis) siuntos užrašyta 450 gramų, o realiai , su įpakavimu siunta sveria 310 gr. Tai kuris čia dėl svorio vagia ? Abu ? Aš jau nekalbu kad sukčiaujate kaip menkystos, užrašydami kad siunta sandėlyje, o siuntos beveik visada reikia laukti savaitę ar ilgiau. Jums svarbu pasigriebti piningus. Jums ką, nupirkti Labas kortelę kad būtų galima susisiekti? Šlykštų , kai pas jus , kaip senų rusų laikų baraklyne , kur visus vieni tamsaus gymio veikėjai mulkindavo. Gal greitai vietoje kokio televizoriaus , plytų atsiūsite ar smėlio ? Negi į prokuratūrą kaip dėl gatvės vagių, kreiptis , ir po teismus tąsytis ?

Vytas parašė klausimą 2024.05.15

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Lovely
Logitech Brio internetine kamera neveikia Windows 10 maksimali raiška ant tiesioginiu vaizdo transliaciju per USB 3 raiška 2160px. Pardavejas atsisake gražinti pinigus motyvuojant tuo kad buvo nupleštos apsauginiai lipdukai dežutes. Paskambinus darbuotojai nieko nesupranta ir negali padeti. Garantinis užblokavo mano tel nr po vieno skambučio,atsisake kalbeti nes pokalbis nera įrašomas. Parduotuveje dirbantys irgi atsakomybes neprisiima. Šaraškino kontora pigpigriu kriu kriu :) Vartotoju teises irgi nepades jum. Siulau nepirkti nieko iš šitos ...įtariu... varliu pelkes :)

Lovely parašė klausimą 2019.11.07

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
jurate
www.pigu.lt apgavikai, negerbianti pirkėjų ir besityčiojanti iš jų e. parduotuvė. Užsisakiau 2 prekes iš www.pigu.lt už kuris mokėjau per e. bankininkystę. Gavau tik vieną , Vienu žodžiu nei prekės nei grąžintų už prekę mokėtų pinigų. Paprašiau kelis kartus paaiškinimo , kodėl negavau prekės tai atsakymai buvo šokiruojantys. Facebooke pateikus nepasitenkinimą dėl negautos už kurią sumokėta liepė nufotografuoti prekę. Kaip galima tai padaryti jei prekės iš viso neturiu ??? kai kreipiausi e. paštu dėl problemos gavau , kad esu atseit kvaila ir jie mato tik vieną užsisakytą prekę. Tada nusiunčiau jų pačių e. paštu gautą laišką aiškiai parodantį, kad buvo užsisakyta 2 prekės . Be to nusiunčiau nukopijuotą informaciją apie apmokėjimą ir .... jokio atsakymo. Ir tai šios savaitės įvykis . Apgailėtina ši pigu, uab įmonė. Niekam nerekomenduoju.

jurate parašė klausimą 2018.10.05

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti