Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Pigu.lt apgavikai
Is pigu.lt parduotuvės įsigijau belaidį dulkių siurblį, jam sugedus nuvežiau garantiniam aptarnavimui. Po poros savaičių Gavau atsakymą, kad garantinis negalioja, nes gedimo priežastis susikaupę nešvarumai ir remontas kainuos 174€. Kreipiausi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, bet pasirodo ji vartotoju visiškai negina. Pasiėmus ir apžiūrėjus siurblį buvo aiškiai natyti, kad jis net nebandytas ardyti ir gedimo priežastis nebuvo ieškoma, maža to siyrblys pas mane gryžo jau nepilnos komplektacijos trūksta dvieju detalių, bet žinoma nei pigu.lt nei jų servisas nieko nematė ir negirdėjo. Finale siurblio remontas man kainavo 30€ vietoje 174€, meistras patikino, kad susikaupę nešvarumai jokios įtakos gedimui neturėjo, ir ten kur rastas gedimas jokie nešvarumai net nepatenka dėl sandarios konstrukcijos. Jai kažką planuojate pirkti iš šios įmonė gerai pagalvokite ar verta
Neoriginalus AirPods
Lapkricio menesi is pigu.lt isigijau ausines Apple Airpods 4 kartos. Pradejus jas naudoti viena ausine vis iskrisdavo is desines ausies (nes ji didesne uz kairiaja) ir garsas suprastedavo, kadangi esu turejus ne vienus AirPods jauciau, kad su jom tikrai kazkas ne taip. Nunesiau i ideal parduotuve palikau garantiniame ir sulaukiau ziniu, kad ausines nera originalios ir garantinis nebus atliktas ir jas galiu atsiimti. Buvo visiskas sokas, kadangi pigu.lt teigia jog ju prekes originalios. Ideal parduotuveje atsiprasiau uz zmoniu sugaista laika ir paklausiau ar daznai pasitaiko sie atvejai? (Minejau jog pirkau pigu.lt) jie atsake deja taip, labai daznai, kiekviena diena. Tai isvada tokia, labai daug asmenu perkantys is pigu.lt ausines, tiesiog vaiksto su neoriginaliomis. Tesiant toliau:nuvykau i pigu.lt su ausinemis ir israsu is ekspertizes, kad tai ne originalai, jie sake jie nezino kodel jos ne originalios,teigia nezinantys, nes juos pirkejai is Kinijos apgauna taip iseina. Bet sake sulaukiantys tokiu atveju, bet isvadu jokiu nepadaryta? Perkama toliau is to paties tiekejo Kinijoje ir sekmingai jomis prekiaujama?
Jie teige jie sius preke atgal i Kinija istirti kad tai ne originalas ir per 14 dienu duos atsakyma. Na manes tai netenkino ir pareikalavau pinigu dabar. Pinigus pervede ir jie turetu gristi per pora darbo dienu. Labai pikta ir skaudu, kai zmones yra sitaip apgaudinejami pigu.lt oficialios parduotuves, ta patvirtino net patys jie, kad tokiu atveju daug su Airpods, o kur isvados? Cia lieka klausimas jiems. Skatinu zmones is pigu.lt nunesti patikrinti pirktus Airpods pas originalu apple tiekeja.
Jie teige jie sius preke atgal i Kinija istirti kad tai ne originalas ir per 14 dienu duos atsakyma. Na manes tai netenkino ir pareikalavau pinigu dabar. Pinigus pervede ir jie turetu gristi per pora darbo dienu. Labai pikta ir skaudu, kai zmones yra sitaip apgaudinejami pigu.lt oficialios parduotuves, ta patvirtino net patys jie, kad tokiu atveju daug su Airpods, o kur isvados? Cia lieka klausimas jiems. Skatinu zmones is pigu.lt nunesti patikrinti pirktus Airpods pas originalu apple tiekeja.
SIUNTA VELUOJA
Užsisakiau macbook'ą, pristatyti turėjo per mažiau nei savaitę (pagal jų terminus), bet siunta nė nepajudėjo ~5 dienas, nes kilo problema: užsakymas sistemoje atsiskyrė nuo pinigų. Šią problemą jie taisė 3 dienas ir tik tada pradėjo "vykdyti" užsakymą. Praėjus siuntimo terminui jie pranešė, kad negavo produkto iš tiekėjo, dėl to užsakymas nukeliamas dar savaitei, o kaip kompensacija davė 3 pigueurus. Vis dar laukiu nesulaukiu savo kompiuterio!!!
Nepristato
Užsakytas lagaminas.Artėja kelionė.Bet 2 savaites laukiama iš tiekėjo. Paskui pastato į eilę kad patikslinti ar apskritai pristatys. Su arkliais greičiau atveždavo 18 amžiuje.Artistai.
Nepristatyta prekė
Nepristatyta prekė
Negavau prekių, mane apvogė pigu.lt
Sveiki, užsisakius prekę iš pigu
Lt, mane patikino kad prekė bus pristatyta į namus. Po kelių dienų pamačiau kad pas jų yra mano senas nr, pakeiciau, laukiau mėnesį prekių nėra, pasiteiravus kur prekę vis rašo kad perduos atsakingiems asmenims. Internete rašo kad užsakymas vykdomas, o jie man rašo kad pristatė kitu adresu pasiskambinus senų nr. Jokios info apie siuntos judėjimą, jokios info į elpasta. Ir reziume liepė skambinti svetimam žmogui ir reikalauti savo siuntos. Nors turėjo pristatyti į namus ne į pastomata. Vaikas liko be dovanų ir pinigų. Bekit kuo toliau nuo šitos saraskinu kontoros.
Lt, mane patikino kad prekė bus pristatyta į namus. Po kelių dienų pamačiau kad pas jų yra mano senas nr, pakeiciau, laukiau mėnesį prekių nėra, pasiteiravus kur prekę vis rašo kad perduos atsakingiems asmenims. Internete rašo kad užsakymas vykdomas, o jie man rašo kad pristatė kitu adresu pasiskambinus senų nr. Jokios info apie siuntos judėjimą, jokios info į elpasta. Ir reziume liepė skambinti svetimam žmogui ir reikalauti savo siuntos. Nors turėjo pristatyti į namus ne į pastomata. Vaikas liko be dovanų ir pinigų. Bekit kuo toliau nuo šitos saraskinu kontoros.
Prekės pristatymo terminų nesilaikymas
Prekė buvo užsakyta kaip Kalėdinė dovana gruodžio 11d.
Pristatymo terminas 3 d.d.
Po kelių dienų gautas pranešimas, kas pristatymas vėluoja ir bus pristatytas gruodžio 21d.
Artėjant pristatymo terminui buvo gautas dar vienas pranešimas, kad siunta bus pristatyta jau tik gruodžio 27d., deja tą dieną prekė nebuvo pristatyta (turėjau gauti pranešimą, kada ateiti atsiimti į Pigu.lt saloną).
2025m. sausio 5d. parašiau pretenziją, kad esu nepatenkintas dėl pristatymio terminų, tik po 3 darbo dienų gautas atsakymas, kad bus pasiaiškinta su tiekėju. Deja jau sausio 15d. ir jokio atsakymo iki šiol negauta. Tai buvo pirmas ir paskutinis mano užsakymas šitoje "kontoroje".
Pristatymo terminas 3 d.d.
Po kelių dienų gautas pranešimas, kas pristatymas vėluoja ir bus pristatytas gruodžio 21d.
Artėjant pristatymo terminui buvo gautas dar vienas pranešimas, kad siunta bus pristatyta jau tik gruodžio 27d., deja tą dieną prekė nebuvo pristatyta (turėjau gauti pranešimą, kada ateiti atsiimti į Pigu.lt saloną).
2025m. sausio 5d. parašiau pretenziją, kad esu nepatenkintas dėl pristatymio terminų, tik po 3 darbo dienų gautas atsakymas, kad bus pasiaiškinta su tiekėju. Deja jau sausio 15d. ir jokio atsakymo iki šiol negauta. Tai buvo pirmas ir paskutinis mano užsakymas šitoje "kontoroje".
Užsakymas vėluoja del pigu.lt kaltės
"labai smagu" dėl šitų neaiškių atideliojimu vaikas tures laukti dabar netgi 30gruodzo dienos kad gauti kaledine dovana, ta prasme wow, kalbeta buvo su vadybininke, paminėjo kad šitą preke galimai dar veža is užsienio, parduotuvėje to nebuvo pamineta kad nera prekes lietuvoje, apmaudu, net nebuciau rizikaves uzsakyti ir laukti tiek, zodziu pries sventes is pigu.lt daugiau gyvenime neuzsakinesiu, is pradziu 17diena bus, poto 19, poto 23 ir 23diena gaunu zinute kad bus 30.....
Atšaukė užsakymą ir nieko apie tai nepranešė
Gavau laišką, kad užsakymas perduotas omniva kurjeriui. Po kelių dienų pradėjau domėtis, kodėl niekas su manimi nesusisiekia. Patikrinau pigu.lt "Mano užsakymai", o iš ten tas užsakymas išvis dingo. Rašiau El. paštu niekas neatsakė, tada pavyko su jais susisiekti online susirašinėjimu, o ten pasakė, kad tiesiog užsakymą atšaukė ir man nieko apie tai nepranešė. Pasiūlė užsisakyt iš naujo...
Tokio prasto klientų aptarnavimo ir žemų standartų taikymo dar reiktų paieškoti.
Tokio prasto klientų aptarnavimo ir žemų standartų taikymo dar reiktų paieškoti.
- įsigyjau prekę su Black Friday nuolaidomis Lapkričio 24 d. su pažadu, kad ji bus pristatyta savaitės bėgyje. Nurodytas pardavėjas - pats Pigu.lt.
- praėjo 3 savaitės, du kartus buvo pratęsta užsakymo įvygdymo data.
- kadangi norėjau gyvo pokalbio su pokalbio tūrinio išsaugojimo galimybe, pasirinkau susisiekti su jų klientų aptarnavimo atstovais ne el. paštu (kur tektų laukti atsakymų dienas) ar telefonu (kur įrašomas pokalbis tik jų pusėje), o "virtualaus asistento" dar žinomo, kaip LiveChat pagalba.
- pats chat bot'as buvo niekam tikęs - gali patikrinti ir pateikti tik tiek informacijos, kiek pats matau prisijungęs prie paskyros. Todėl paprašiau būti sujungtas su "gyvu" konsultantu.
- konsultantai neprisistato, jokio pokalbio atsekamumo numerio nesuteikia, vienas kito pokalbio istorijos nemato, tad turi kas kartą aiškinti iš naujo. Paprašius kurio nors iš minėtų duomenų gavau atsakymą "neprivalau teikti Jums informacijos" - wow... tai yra Pigu.lt konsultantu bendravimo su klientais standartas.
- po dviejų savaičių laukimo gavau pirmąjį atsakymą/ paaiškinimą: "Atleiskite, tačiau kolegos nesuspėjo užsakymo dar suruošti" ir "Kai turėsime informacijos su Jumis susisieksime". Neaišku nei kiek dar reiktų laukti, nei kada jie turės tą informaciją. Neįsivaizduoju ar reiks laukti dienas, savaites, ar mėnesius. Bet pasakymas "kolegos" nuteikė, kad bent jau Pigu.lt darbuotojai matyt sandelyje dar iki mano paletės neprisikasė.
- po dar savaitės užklausimą pakartojau ir gavau atsakymą "prekės dar neturime sandėlyje, tad užklausą turiu pateikti tiekėjui dėl pristatymo datos, gavusi atsakymą Jūs informuosiu." - pasirodo jie prekės net neturi sandelyje. Tinklapyje nurodo, kad turi, žada konkrečius pristatymo terminus, susisiekus patikina, kad "kolegos" užsakymą ruošia, o paaiškėja, kad prekės neturi ir laukia iš kažkokio tiekėjo (nors primenu pardavėjas yra jie patys). Jei tiekėjas šias prekers užsakinėja iš AliExpress, tai ne nuostabu, kad tenka tiek laukti. Bučiau jau ir pats sulaukęs, jei bučiau užsisakinėjęs per Kinus. Ir dar trigubai pigiau.
Suprantu, šventinis laikotarpis visiems yra sunkus laikotarpis, daug užsakymų. Bet tai nepateisina nei tokio bendravimo, nei laikymo nežinioje. Klientų patirties valdymas pigu.lt įmonėje ne egzistuojantis. Tik kas kartą pratęsiant terminus prideda po 3 PigųEuriukus, kurie greit baigia galioti ir ne viskam yra pritaikomi - kitaip sakant beverčiai. Nieko sau "kompensacija" už patirtus "nepatogumus"... Žodžiu, gerai pagalvokite ar verta pirkti per šią platformą, kai yra alternatyvų.
- įsigyjau prekę su Black Friday nuolaidomis Lapkričio 24 d. su pažadu, kad ji bus pristatyta savaitės bėgyje. Nurodytas pardavėjas - pats Pigu.lt.
- praėjo 3 savaitės, du kartus buvo pratęsta užsakymo įvygdymo data.
- kadangi norėjau gyvo pokalbio su pokalbio tūrinio išsaugojimo galimybe, pasirinkau susisiekti su jų klientų aptarnavimo atstovais ne el. paštu (kur tektų laukti atsakymų dienas) ar telefonu (kur įrašomas pokalbis tik jų pusėje), o "virtualaus asistento" dar žinomo, kaip LiveChat pagalba.
- pats chat bot'as buvo niekam tikęs - gali patikrinti ir pateikti tik tiek informacijos, kiek pats matau prisijungęs prie paskyros. Todėl paprašiau būti sujungtas su "gyvu" konsultantu.
- konsultantai neprisistato, jokio pokalbio atsekamumo numerio nesuteikia, vienas kito pokalbio istorijos nemato, tad turi kas kartą aiškinti iš naujo. Paprašius kurio nors iš minėtų duomenų gavau atsakymą "neprivalau teikti Jums informacijos" - wow... tai yra Pigu.lt konsultantu bendravimo su klientais standartas.
- po dviejų savaičių laukimo gavau pirmąjį atsakymą/ paaiškinimą: "Atleiskite, tačiau kolegos nesuspėjo užsakymo dar suruošti" ir "Kai turėsime informacijos su Jumis susisieksime". Neaišku nei kiek dar reiktų laukti, nei kada jie turės tą informaciją. Neįsivaizduoju ar reiks laukti dienas, savaites, ar mėnesius. Bet pasakymas "kolegos" nuteikė, kad bent jau Pigu.lt darbuotojai matyt sandelyje dar iki mano paletės neprisikasė.
- po dar savaitės užklausimą pakartojau ir gavau atsakymą "prekės dar neturime sandėlyje, tad užklausą turiu pateikti tiekėjui dėl pristatymo datos, gavusi atsakymą Jūs informuosiu." - pasirodo jie prekės net neturi sandelyje. Tinklapyje nurodo, kad turi, žada konkrečius pristatymo terminus, susisiekus patikina, kad "kolegos" užsakymą ruošia, o paaiškėja, kad prekės neturi ir laukia iš kažkokio tiekėjo (nors primenu pardavėjas yra jie patys). Jei tiekėjas šias prekers užsakinėja iš AliExpress, tai ne nuostabu, kad tenka tiek laukti. Bučiau jau ir pats sulaukęs, jei bučiau užsisakinėjęs per Kinus. Ir dar trigubai pigiau.
Suprantu, šventinis laikotarpis visiems yra sunkus laikotarpis, daug užsakymų. Bet tai nepateisina nei tokio bendravimo, nei laikymo nežinioje. Klientų patirties valdymas pigu.lt įmonėje ne egzistuojantis. Tik kas kartą pratęsiant terminus prideda po 3 PigųEuriukus, kurie greit baigia galioti ir ne viskam yra pritaikomi - kitaip sakant beverčiai. Nieko sau "kompensacija" už patirtus "nepatogumus"... Žodžiu, gerai pagalvokite ar verta pirkti per šią platformą, kai yra alternatyvų.
pinigu negrazina
Atšaukus prekés pirkimą kad mėnesio kad nelaukti kol pristatys prekę negali išmušti pinigų, kad grąžintų pinigus. Vadybininkai tikriausiai vagia nuo Buržujaus.
Klausimai ir atsakymai
Žmonės būkite atsargūs su šiais veikėjais. Kodėl ponai durninate žmones, rašydami : Susisiekite telefonu +370 661 05555 nuo 8 iki 22 valandos , ir niekas nekelia ragelio, net signalo nėra. Darotės milijoninius pelnus, o telefono numerio neturite, ir klientas atsiduria kvailio vietoje, net apvogtas . Kodėl vagiate prekes net VIP nariams. Užsisakiau dvi kraujospūdžio matuokles ( Užsakymo nr.: 121034996 ) , o gavau tik vieną, sumpokėjęs 45 eurus. Jokio pranešimo kad sandėlyje tik viena manžetė, ar panašiai. Gavau tik vieną, nors sąskaitoje parašytos dvoi, ir viskas , parašėte man el. laišką , kad siunta pristatyta. Su siunta visiškos komedijos. Ant "Lietuvos pašto" ( kuris senai garsėjo siuntų vagystėmis) siuntos užrašyta 450 gramų, o realiai , su įpakavimu siunta sveria 310 gr. Tai kuris čia dėl svorio vagia ? Abu ? Aš jau nekalbu kad sukčiaujate kaip menkystos, užrašydami kad siunta sandėlyje, o siuntos beveik visada reikia laukti savaitę ar ilgiau. Jums svarbu pasigriebti piningus. Jums ką, nupirkti Labas kortelę kad būtų galima susisiekti? Šlykštų , kai pas jus , kaip senų rusų laikų baraklyne , kur visus vieni tamsaus gymio veikėjai mulkindavo. Gal greitai vietoje kokio televizoriaus , plytų atsiūsite ar smėlio ? Negi į prokuratūrą kaip dėl gatvės vagių, kreiptis , ir po teismus tąsytis ?
Vytas parašė klausimą 2024.05.15
Netinkamas klausimas? Pranešk
Logitech Brio internetine kamera neveikia Windows 10 maksimali raiška ant tiesioginiu vaizdo transliaciju per USB 3 raiška 2160px. Pardavejas atsisake gražinti pinigus motyvuojant tuo kad buvo nupleštos apsauginiai lipdukai dežutes. Paskambinus darbuotojai nieko nesupranta ir negali padeti. Garantinis užblokavo mano tel nr po vieno skambučio,atsisake kalbeti nes pokalbis nera įrašomas. Parduotuveje dirbantys irgi atsakomybes neprisiima. Šaraškino kontora pigpigriu kriu kriu :) Vartotoju teises irgi nepades jum. Siulau nepirkti nieko iš šitos ...įtariu... varliu pelkes :)
Lovely parašė klausimą 2019.11.07
Netinkamas klausimas? Pranešk
www.pigu.lt apgavikai, negerbianti pirkėjų ir besityčiojanti iš jų e. parduotuvė. Užsisakiau 2 prekes iš www.pigu.lt už kuris mokėjau per e. bankininkystę. Gavau tik vieną , Vienu žodžiu nei prekės nei grąžintų už prekę mokėtų pinigų. Paprašiau kelis kartus paaiškinimo , kodėl negavau prekės tai atsakymai buvo šokiruojantys. Facebooke pateikus nepasitenkinimą dėl negautos už kurią sumokėta liepė nufotografuoti prekę. Kaip galima tai padaryti jei prekės iš viso neturiu ??? kai kreipiausi e. paštu dėl problemos gavau , kad esu atseit kvaila ir jie mato tik vieną užsisakytą prekę. Tada nusiunčiau jų pačių e. paštu gautą laišką aiškiai parodantį, kad buvo užsisakyta 2 prekės . Be to nusiunčiau nukopijuotą informaciją apie apmokėjimą ir .... jokio atsakymo. Ir tai šios savaitės įvykis . Apgailėtina ši pigu, uab įmonė. Niekam nerekomenduoju.
jurate parašė klausimą 2018.10.05
Netinkamas klausimas? Pranešk