Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Nėra nei prekės, nei pinigų
Buvo užsakyti dažai. Du užsakymai. Vieną įvykdė, kitą paskutinę dieną atmetė. Po kiek laiko, gavau žinutę, kad grąžins pinigus per tris dienas- negražino. Kreipiausi į pagalba @pigu.lt. vadybininkas atrašė, kad per dvi savaites grąžins, negrąžno... ne kosmosas
37,18, bet pats principas, kai meluojama... Kinų parduotuvės ir tai tokių fokusų nedaro...
37,18, bet pats principas, kai meluojama... Kinų parduotuvės ir tai tokių fokusų nedaro...
Nėra
Nėra prekės - nėra trūkumų
Vagiai
Prekiavome per šia platforma, kuri laika. Nutraukiame bendradarbiavimą, nes nuolat dingdavo siustos klientams prekės. Vis dėl to reikėjo mokėti komisinius. Už paskutine dingusi prekė po sutarties nutraukimo tai ir negražino pinigu.
Nesugeba atlikti užsakymo tinkamai
Užsakiau prekę (dušo kabina):
1 užsakymas: po kelių dienų atšaukė, nes pasirodo, kad pas kurjerį yra apgadinta prekė, paskambinus pasakė, kad yra neapgadintu ir reikia užsakyti per naujo.
2 užsakymas: užsakiau dar kartą, po paros vėl atšaukė, paskambinus pasakė tą patį, tai jos jau pačios naują užsakymą patvirtino, kad man nereikėtų užsakynėti.
3 užsakymas: vėl po kelių dienų atšaukė, dėl tos pačios priežasties..( Aš nesuprantu jie gal tą pačią sugadinta dušo kabina vežioja) vėl paskambinus užsakymą naują padarė.
4 užsakymas: pagaliau po 2 savaičių (internete rašo 3 d.d. pristatymas) galvojau gausiu ką užsakiau, atvežė užsakymą, bet pasirodo dušo padas visiškai ne iš to komplekto. (turbūt tos pačios sugadintos dušo kabinos kurią 3 kart nepristatė ir grąžino atgal i sandėlį, pakeitė dušo pada į visiškai ne tokį ir bandė prastumti, tipo nepastebėsiu).
Kol čia su jais žaidžiau, iš kitų parduotuviu jau dingo ši prekė ir likau be nusižiūrėtos dušo kabinos.
1 užsakymas: po kelių dienų atšaukė, nes pasirodo, kad pas kurjerį yra apgadinta prekė, paskambinus pasakė, kad yra neapgadintu ir reikia užsakyti per naujo.
2 užsakymas: užsakiau dar kartą, po paros vėl atšaukė, paskambinus pasakė tą patį, tai jos jau pačios naują užsakymą patvirtino, kad man nereikėtų užsakynėti.
3 užsakymas: vėl po kelių dienų atšaukė, dėl tos pačios priežasties..( Aš nesuprantu jie gal tą pačią sugadinta dušo kabina vežioja) vėl paskambinus užsakymą naują padarė.
4 užsakymas: pagaliau po 2 savaičių (internete rašo 3 d.d. pristatymas) galvojau gausiu ką užsakiau, atvežė užsakymą, bet pasirodo dušo padas visiškai ne iš to komplekto. (turbūt tos pačios sugadintos dušo kabinos kurią 3 kart nepristatė ir grąžino atgal i sandėlį, pakeitė dušo pada į visiškai ne tokį ir bandė prastumti, tipo nepastebėsiu).
Kol čia su jais žaidžiau, iš kitų parduotuviu jau dingo ši prekė ir likau be nusižiūrėtos dušo kabinos.
Nėra
baisu - nuolat veluoja prekes, 2-3 savaites. per tiek laiko galima ir paciam pas
baisu - nuolat veluoja prekes, 2-3 savaites. per tiek laiko galima ir paciam pasigaminti preke. rekomenduoju varle, vidaxl o ne pigu lt netikelius kurie nuolat meluoja apie prekes sandelyje. ju jie niekada neturi ir parduoda orą.
baisu
"nuostabi kontorėlė"
Tai už nieką neatsakanti jokių savo prekių neturinti, parazituojanti perpardavėjų kontorėlė. Prieš kurį laiką užsakiau pas juos dviratininko šalmą. Kada turėjau gauti, gavau žinutę,kad tiekėjas atsiųs tik po savaitės, su dideliais atsiprašymais. Po savaitės atsiuntė, bet ne tos išmieros. Grąžinau, aišku sulaukęs eilinių atsiprašymų. Tiesa, pinigus atidavė. Po kurio laiko - o didysis naivume - vėl užsakiau kitą šalmą. Rodė, kad turi 1 vnt ir kad gausiu 07.18. Tą dieną gaunu žinutę, kad tiekėjas pateiks šalmą 07.25. Pasirodo, kad prekės jie visiškai neturi, nors rodo, kad turi . Jie aplamai prekių neturi, o perparduoda kitų tiekėjų prekes. Esu visiškai nusivylęs šia perpardavėjų kontora, niekam nerekomenduoju. Pasižiūrėkite į jų redaguojami puslapio atsiliepimus, nei vieno neigiamo atsiliepimo, vien liaupsės. Tad siunčiu juos velniop. Tai buvo paskutinė mano prekė iš šios kontoros.
Pasisavino pinigus. Gražinimo taip ir ne atliko.
Pasisavino pinigus. Grąžinimą neatliko i mano sąskaitą. Kai skambinau aiškintis atsakymą gavau. Laukit mes jums pranešim. Viska perdavėm atsakingam skyriui. Bet taip man konkrečiai neatsakė ir pinigus ne grąžino už prekę kuri pirkau iš pigu.lt.
negrazina pinigu
Uzsisakiau pagalve pries menesi laiko, atsiemimo metu parduotuveje pamaciau kad ne ta preke kuria uzsisakiau, apsisukes grazinau ir gavau atsakyma jog pinigus atgausiu per 14dienu. dabar praeje yra 27dienos berods ir pinigu nera, prekes nera. Paskambinus i centra gavau atsakyma jog pinigai buvo grazinti, nors nieko panasaus. 3 dienas jau laukiu kol jie gaus atsakyma is buhalteres. Jausmas lyg pigu.lt bando ragus istatyt, ziauri patirtis
jokiu
negrazina pinigu
Viskas veluoja
Patikekit tikrai nenoriu nk blogo linkėti kažkam.Bet pirmą kartą susiduriau su to kad taip testų pristatymą.
aferistų kontorėlė
Prekės nuolat vėluoja, kiekvieną prekę reikia užsakinėti atskirai ir atskirai mokėti už kiekvienos pristatymą. Gavus nekokybišką prekę garantijos niekas nesuteikia. Dar viena su tais pigu eurais, kurių realiai vėliau niekur nepanaudosi. Neveltui panaikino visus atsiliepimus rekvizitai.lt ir padarė nukreipimą į savo tinklapį, kur skalbiami tik teigiami atsiliepimai.
Jokios atsakomybės
Įmonė netik nesilaiko įsipareigojimų pateikti užsakytas prekes, bet net ne atsiprašo. Pinigus grąžino, bet buvau įtikintas kad prekė yra, bet po to nėra.. Paklausiau apie kitą prekę dėl saldytuvo charakteristikos, tai sako gi parašyta.. Bet šie duomenys klaidingi buvo rašiau jiems.. Jokios reakcijos, nors sakė bent du kartus, kad pasitikslins ir atsakys, bet 0 dėmesio jokio atsakymo.. Ir dar formuoju uzsakyma staiga kaina padidejo 4 k. Na žodžiu pigu negali buti gerai.. Saraskino kompanija kažkokia..
Jokių
Klausimai ir atsakymai
Žmonės būkite atsargūs su šiais veikėjais. Kodėl ponai durninate žmones, rašydami : Susisiekite telefonu +370 661 05555 nuo 8 iki 22 valandos , ir niekas nekelia ragelio, net signalo nėra. Darotės milijoninius pelnus, o telefono numerio neturite, ir klientas atsiduria kvailio vietoje, net apvogtas . Kodėl vagiate prekes net VIP nariams. Užsisakiau dvi kraujospūdžio matuokles ( Užsakymo nr.: 121034996 ) , o gavau tik vieną, sumpokėjęs 45 eurus. Jokio pranešimo kad sandėlyje tik viena manžetė, ar panašiai. Gavau tik vieną, nors sąskaitoje parašytos dvoi, ir viskas , parašėte man el. laišką , kad siunta pristatyta. Su siunta visiškos komedijos. Ant "Lietuvos pašto" ( kuris senai garsėjo siuntų vagystėmis) siuntos užrašyta 450 gramų, o realiai , su įpakavimu siunta sveria 310 gr. Tai kuris čia dėl svorio vagia ? Abu ? Aš jau nekalbu kad sukčiaujate kaip menkystos, užrašydami kad siunta sandėlyje, o siuntos beveik visada reikia laukti savaitę ar ilgiau. Jums svarbu pasigriebti piningus. Jums ką, nupirkti Labas kortelę kad būtų galima susisiekti? Šlykštų , kai pas jus , kaip senų rusų laikų baraklyne , kur visus vieni tamsaus gymio veikėjai mulkindavo. Gal greitai vietoje kokio televizoriaus , plytų atsiūsite ar smėlio ? Negi į prokuratūrą kaip dėl gatvės vagių, kreiptis , ir po teismus tąsytis ?
Vytas parašė klausimą 2024.05.15
Netinkamas klausimas? Pranešk
Logitech Brio internetine kamera neveikia Windows 10 maksimali raiška ant tiesioginiu vaizdo transliaciju per USB 3 raiška 2160px. Pardavejas atsisake gražinti pinigus motyvuojant tuo kad buvo nupleštos apsauginiai lipdukai dežutes. Paskambinus darbuotojai nieko nesupranta ir negali padeti. Garantinis užblokavo mano tel nr po vieno skambučio,atsisake kalbeti nes pokalbis nera įrašomas. Parduotuveje dirbantys irgi atsakomybes neprisiima. Šaraškino kontora pigpigriu kriu kriu :) Vartotoju teises irgi nepades jum. Siulau nepirkti nieko iš šitos ...įtariu... varliu pelkes :)
Lovely parašė klausimą 2019.11.07
Netinkamas klausimas? Pranešk
www.pigu.lt apgavikai, negerbianti pirkėjų ir besityčiojanti iš jų e. parduotuvė. Užsisakiau 2 prekes iš www.pigu.lt už kuris mokėjau per e. bankininkystę. Gavau tik vieną , Vienu žodžiu nei prekės nei grąžintų už prekę mokėtų pinigų. Paprašiau kelis kartus paaiškinimo , kodėl negavau prekės tai atsakymai buvo šokiruojantys. Facebooke pateikus nepasitenkinimą dėl negautos už kurią sumokėta liepė nufotografuoti prekę. Kaip galima tai padaryti jei prekės iš viso neturiu ??? kai kreipiausi e. paštu dėl problemos gavau , kad esu atseit kvaila ir jie mato tik vieną užsisakytą prekę. Tada nusiunčiau jų pačių e. paštu gautą laišką aiškiai parodantį, kad buvo užsisakyta 2 prekės . Be to nusiunčiau nukopijuotą informaciją apie apmokėjimą ir .... jokio atsakymo. Ir tai šios savaitės įvykis . Apgailėtina ši pigu, uab įmonė. Niekam nerekomenduoju.
jurate parašė klausimą 2018.10.05
Netinkamas klausimas? Pranešk