Atsiliepimai

Atsiliepimai

welniukaaz

Aferistu kontora -10 žvaigždžių

Užsisakiau prekes, terminą vis nukėlinėjo, paskambinau kad atsaukti, išsiuntė žaibiškai, sake jei nenori neatsiimk siuntos, laukiu kas bus. PATARIMAS VENGTI. VAGYS. NESAMONĖ. SUKČIAI
Šaraškinų kontora, veltėdžiai ir vagys, nesąmoningi daiktai ir ginčai kuriuos jie kelia dėl prekių grąžinimo nors įstatymas yra mano pusėje. tempia laika

Atsiliepimas parašytas: 2021.11.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gražu

Pigu Lt sukčiai

Pigu.lt aferistai ir vagys. Užsakiau dvi prekes, sumokėjau kaip už dvi, o gavau tik 1. Pareikalavus grąžinimo, nieko neatsakė. Sukčiai

Atsiliepimas parašytas: 2021.11.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klientė

Atsainus požiūris į pirkėjus

Užsakiau prekę, kuri buvo reikalinga skubiai, apmokėjau. Nesulaukusi jokių žinių kelios dienos po nustatyto pristatymo, parašiau laišką, atsakymo nebuvo. Paskambinus klientų aptarnavimo telefonu, atsakė, jog tos prekės neturi. Niekas nesiteikė to pranešti, kol pati nepradėjau aiškintis. Niekada nebepirksiu ir kitiems nerekomenduoju

Atsiliepimas parašytas: 2021.09.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Pirkėjas

Nepirkit brangių daiktų iš Pigu.lt

Lojalumo programa praktiškai beveiksmė. Nemokamas pristatymas ne tokia jau didelė dovana. Sukauptų pigu eurų neina panaudoti visoms prekėms. Sudėtinga pasinaudoti ir dovanų kuponu.

Atsiliepimas parašytas: 2021.09.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aleks

Pelnosi vaikų saskaita

Aš pirkau už 10,49 o mano draugai kitą dieną už 15 eurų...desofka.lt moralės nulis tik eurai eurai nesvarbu kokia socialine grupe..čia mano asmeninė nuomonė.

Atsiliepimas parašytas: 2021.07.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

MrDei

Prasčiausias aptarnavimas Lietuvoje

Amžini vėlavimai ir atideliojimai, klientams nesusisiekus prastumtų iki kitų metų, o aptarnavimas tai turbūt prasčiausias Lietuvoje, kartais atrodo lyg ten aplamai niekas nedirba, o tik durnių volioja.
Iki susitvarkys, pirkti čia tik laiko švaistymas.
Apgailėtinas aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2021.05.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dalyvaves

PIGU.LT. Pavadinciau Metu Ignoravimas

Po apmokėto užsakymo (prekė kainavo 1180eur), man užsakytą prekę jų kurjeris "vežė" 2 savaites, kai jie įsipareigojo pristatyti per max.3d.d.
Neapsikentęs pradėjau skambinti ir ieškoti savo prekės. Kaskart prisiskambinus, visi konsultantai, kaip konvejeriu kartojo tą patį - susisieksim, issiaiksinsim, pranesim.... Jokiu atsakymu zinoma nesulaukiau. po keliu skambuciu, laisku, siaip ne taip prisiprasiau, kad grazintu man pinigus. Pasake, grąžinsim pinigus, kuomet kurjeris atveš jiems prekę atgal, suprask, kad už kurjerio darbą atsakingas klientas, kuris akyse nematęs savo prekes (totalus akmens amžius). Sekimo sistemoje pasirodžius, kad prekė grįžo atgal, jie paprašė sąskaitos numerio, kur grąžinti pinigus.
Nurodžius sąskaitą, pervedė 1eur18ct, o kur likusi suma - paskambinus, paaiškinti negali - susisieksim, aiškinsimes, pranešim...
Ar pirkti pas juos saugu - spręskit patys.
Kartais pasireiškiantis mandagus konsultanto bendravimas, bet tik tiek.
Nuolatinis kliento ignoravimas, prisiskambinus negali paaiškinti, kur dingęs užsakymas, ar kur dingo grąžinami pinigai....

Atsiliepimas parašytas: 2021.03.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

mafukas

Esu labai nusivylusi.

Už telefoną mokėjau 174eur. Telefonas atvežtas neįpokuotas, sulipdytas su lipdukais.. Telefonas pats neapibrėžytas, lyg ir naujas. Bet veikia ne kaip naujas.
Stringa

Atsiliepimas parašytas: 2021.02.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

irenkac

robotas siurblys - ATSARGIAI, NEGRAŽINSITE NETINKAMO

Pirkau Pigu.lt Robotą siurblį Mamibot EXVAC 680S. Žinoma patikrinti parduotuvėje negalima, atsiėmiau, namie vos pasileidau :(.
Nuo pat pradžių sunkiai pririšau prie namų tinklo, o vėliau prie telefono.
Paleidome pamėginti, valė prastai, palikinėjo smulkų smėliuką ir kitas šiukšles.
Vėliau pradėjome mėginti pultu valdyti. Stotele tiesiogiai nerasdavo.
Po kiek laiko pamėginau vėl telefonu valdyti, KAS YRA NURODOMA, KAD LABAI PATOGU VALDYTI NUOTOLIU, net nebūnant namie, o kas gi - ROOTAS JAU NEBUVO PASIEKIAMS IR KIEK BEMEGINOME NESUSIRIŠINĖJO.
Kita diena iškarto nuvežėme pridavėm. nei Identifikacijos jokios nesurašė, tiesiog pačio roboto markę ir paėmė.
Patikrinus nustatė kad dirba, jungiasi prie INTERNETO GERAI, ką tai reiškia???. Patikros popieriukas kažkoks neaiškiai surašyta, nėra meistro nei vardo nei pavardės , nieko...kas tikrino - firma :)
Pigu.lt pasakė atsiimkit ir galit tikrinti kitur- kur?, kaip dabar žinot ar ėia tas kuris buvo pas mane? koks identifikacinis nr. ar kas?
Atsiuntė sąrašą , už ką negražina - TEN BEVEIK VISKAS :) ,
O IR PAAIŠKINO KAD PANAUDOTAS IR NEGALI PRIIMTI :(

Atsiliepimas parašytas: 2021.01.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

MrD

Klientas niekada nėra teisus !

Bought the headphones, the item came faulty, returned within 14 days. Apparently, they now have to be checked by warranty department. No money back, no headphones, no deadlines. Customer service very poor, never buying from them again. Apparently the customer is never right at pigu.lt

Atsiliepimas parašytas: 2021.01.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Lovely
Logitech Brio internetine kamera neveikia Windows 10 maksimali raiška ant tiesioginiu vaizdo transliaciju per USB 3 raiška 2160px. Pardavejas atsisake gražinti pinigus motyvuojant tuo kad buvo nupleštos apsauginiai lipdukai dežutes. Paskambinus darbuotojai nieko nesupranta ir negali padeti. Garantinis užblokavo mano tel nr po vieno skambučio,atsisake kalbeti nes pokalbis nera įrašomas. Parduotuveje dirbantys irgi atsakomybes neprisiima. Šaraškino kontora pigpigriu kriu kriu :) Vartotoju teises irgi nepades jum. Siulau nepirkti nieko iš šitos ...įtariu... varliu pelkes :)

Lovely parašė klausimą 2019.11.07

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
jurate
www.pigu.lt apgavikai, negerbianti pirkėjų ir besityčiojanti iš jų e. parduotuvė. Užsisakiau 2 prekes iš www.pigu.lt už kuris mokėjau per e. bankininkystę. Gavau tik vieną , Vienu žodžiu nei prekės nei grąžintų už prekę mokėtų pinigų. Paprašiau kelis kartus paaiškinimo , kodėl negavau prekės tai atsakymai buvo šokiruojantys. Facebooke pateikus nepasitenkinimą dėl negautos už kurią sumokėta liepė nufotografuoti prekę. Kaip galima tai padaryti jei prekės iš viso neturiu ??? kai kreipiausi e. paštu dėl problemos gavau , kad esu atseit kvaila ir jie mato tik vieną užsisakytą prekę. Tada nusiunčiau jų pačių e. paštu gautą laišką aiškiai parodantį, kad buvo užsisakyta 2 prekės . Be to nusiunčiau nukopijuotą informaciją apie apmokėjimą ir .... jokio atsakymo. Ir tai šios savaitės įvykis . Apgailėtina ši pigu, uab įmonė. Niekam nerekomenduoju.

jurate parašė klausimą 2018.10.05

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti