Atsiliepimai

Atsiliepimai

Irina

Viskas buvo LABAI GERAI, viskas labai tiko ir patiko

Noriu padėkoti už nuostabias grožio dėžutes kurios mane džiugino visą pusmetį. Labai nustebau, kad kai nusprendžiau atsisakyti prenumeratos nebuvau įkalbinėjama tęsti kaip yra pasitaikę kitose įmonėse. Konsultantė tiesiog pasiteiravo dėl kokių priežasčių, ar viskas tiko ir patiko. Taigi galiu pasakyti TAIP man viskas labai patiko, tiesiog nusprendžiau pailsėti, bet būtinai grįšiu, nes dėžučių turiniai visada pilni produktų, dovanėlių ir mėginėlių. Nustebau kainos ir kokybės santykiu ;) Ačiū Jums už etišką bendravimą ir nuostabią produkciją ;)
Ačiū Jums už etišką bendravimą ir nuostabią produkciją ;)

Atsiliepimas parašytas: 2020.05.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gintarė

Dėkoju už lankstumą

Tariu ačiū visai stiliusbox komandai, už lankstumą, už supratingumą ir prisitaikymą prie kliento poreikių. Esu karštakošė todėl noriu ir atsiprašyti už tai, kad kartais nemandagiai esu išsakius savo nuomonę, bet tikrai viską atperka tai, kad stiliusbox visada išklauso ir leidžia pasirinkti pačiai ką noriu gauti, bei kartas nuo karto įdeda dovanų , o kilus nesusipratimams visuomet juos išsprendžia labai greitai. Esu patenkinta tiek kosmetika tiek kaina tiek aptarnavimu.
Geras aptarnavimas, puiki kosmetika prieinama kaina

Atsiliepimas parašytas: 2020.05.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Luna

Noriu padėkoti savo konsultantei ir visai stiliusbox komandai

Norėčiau pradėti nuo to, kad prenumeruoju grožio dėžutės virš dviejų metų be pertraukos. Esu išbandžiusi visus produktus, kai kurie patiko labiau kiti ne taip labai, bet esu iš tiesų labai patenkinta tiek aptarnavimu tiek dėžučių turiniu.

Turinius visada renkuosi pati, asmeniškai paprašiau savo konsultantės, kad juos man atsiųstu el. paštu, tai galiu kiekvieną kartą išsirinkti ko pati noriu.

Labai nustebau pamačiusi, kad yra komentaras apie kas 4 grožio dėžutę kurios vertė yra 70eur., labai liūdna, kad yra skleidžiamas toks melas.. Su savo konsultante palaikome labai draugišką bendravimą ir apie šią naujovę išgirdau nepilnai prieš pusmetį... Tai yra visiška naujovė ir NIEKADA ankščiau nėra niekas gavusi grožio dėžutės kurios vertė yra 70eur juolab kas 4 mėnesį :D nežinau ko panelė siekia rašydama tokį komentarą..

Taip sutinku kartais yra sudėtinga susisiekti su konsultante, tačiau visada sulaukiu atgalinio skambučio, ar po kelių valandų, ar sekančią dieną, bet visada perskambina. Manau, kad svarbiausia yra žmogiškumo faktorius, juk ten dirba ne robotai, o tikri žmonės ;)
Taip yra ir man siunta atkeliavusi vėliau nei tarėmės, tačiau geriau pagalvojus juk tai yra kurjerių, o ne komandos kaltė.

Reziume tariu AČIŪ stiliusbox komandai už Jūsų sunkų darbą , už tai, kad visada taktiškai įsiklausote į kliento poreikius, linkiu stiprybės išlaikyti šį projektą ir nekreipti dėmesio į atsiliepimus kurie piktybiškai bando pakenkti skleisdami melą.
Nuostabus bendravimas ir produktai

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lena29

Nuostabi grožio dėžutė - rekomenduoju

Esu Stiliusbox dėžutės prenumeratorė ir jau gavau 6 dėžutes, pagalvojau kad jau pats laikas padėkoti. :)

Pirmiausiai apie turinį, visų dėžučių kurias gavau kosmetika buvo pilna, ne mėginukai kaip dažniausiai būna kitur, kas iš tikrųjų labai malononiai džiugino. Jų puslapyje užpildžiau veido testą, pagal kurį vis dar gaunu dėžutes ir antras nustebinęs dalykas - kažkokiu būdu jie iki šiol puikiai atitaikė produktus, dar nebuvo nė vieno kuris netiktų ar nepanaudočiau pati. Būna mėnesių kai gaunu ir dovanėlių, dėl ko dedu dar vieną didelį pliusą.

Apskritai man labai patinka tas dalykas, kad žinau jog kas mėnesį gausiu dėžutę kuri kaip minimum tą dieną pakels nuotaiką, minusų didesnių kaip ir neturiu todėl galiu nuoširdžiai dėti 5 žvaigždutes ir rekomenduoti bent jau išbandyti kitiems, visgi dėžutės kaina labai nedidelė. :)
pilni produktai, pritaikyta veido odai, papildomos dovanėlės
pristatymo laikas

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Viktorija

Kosmetika gera- aptarnavimas ne

Konsultantė skambino tik prieš pirmąją dėžutė įsigijus. Paskui jau viską deda savo nuožiūra net nesidomi ko reikia ko ne. Plius anksčiau kas 4 dėžutė ateidavo 70eur vertės o dabar kažkokiomis "ištikimiausiems" supraskit kaip norit, dėžutės bus su gausesniu turiniu. O kas tas gausesniu? Kolkas tegaunu meginėlių daugiau.. Jau mastau apie prenumeratos baigimą.
Kokybiška kosmetika
Aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.29

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Deimante

Susikalbėjimas ir komunikacija prasta

Manau, kad man jau nebe pirmai klientei, užsisakant prekę, įvyksta nesklandumai. Užsisakant prekę buvo minėta, jog esu gan užimtas žmogus, retai būnantis namie ir tariausi tokią dieną ir tokią valandą, kad kurjeris pristatytų, tačiau nei žinutės nei skambučio, kad mano prekė pakeliui. Kodėl klientas turi skambinti ir klausti?? Jokio organizuotumo, prasta komunikacija su klientais. Paskutinis kartas, kaip užsisakinėju ir nepatariu kitoms.
Prastas pristatymas

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.14

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Snieguolė

Prekės pristatymas

Užsisakiau prenumeratą, jau 3 mėnesis. Konsultantė buvo maloni kalbėdama su manimi telefonu, su ja sutarėm laiką kada kiekvieną mėnesį gausiu box, bet jau antras mėnesis ir vis vėliuoja. Nesu patenkinta, kad tai nevyksta pagal sutarimą.
Geri produktai
Aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2019.02.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Viktorija

Aptarnavimas tai ne kas

Kosmetika nei labai gera, nei labai bloga. Kaip jau kažkas minėjo, kaip už tokią kainą - normos ribose. Bet aptarnavimas nedžiugina. Pirmoje dėžutėje buvo ne tie produktai, kuriuos sutarėm, o visiškai man netinkantys, teko siųsti atgal. Atsiprašom, sisteminė klaida. Nu ok. Antra dėžutė atėjo ne sutartu laiku, o visą savaitę anksčiau. Kažkokiu budu jie vienpusiškai nusprendė pakeisti siuntimo datą, jokios info aš aišku negavau. Tuo metu Lt manes nebuvo, ner kam atsiimt. Sako tarkites su kurjeriu, kad pristatytų vėliau. Ok, tariuosi su kurjeriu. Kurjeriai irgi kažko apsirūkę, sako ok, atvešim po savaitės, bet kažkodėl atveža tą pačią dieną ir trypčiodami prie durų reiškia man pretenzijas kad manes nėra. Supratau, kad nu nelemta man čia su tom dėžutėm, skambinu atsisakyti prenumeratos. Praleidžiu visa savo darbo pertrauka aiškindamasi kodėl. Galiausiai truksta kantrybė, paprašau tiesiog nutraukti nes į jų "sistemines klaidas" gilintis neturiu noro. Konsultantė mane literaliai aprėkia, kad nesuprantu kaip jiems sunku, kai tiek daug klientų. Nu tai dabar vienu mažiau. Gal bus lengviau.
Kosmetika pusė velnio.
Aptarnavimas ne kažką.

Atsiliepimas parašytas: 2018.07.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Salomėja

Komunikacijos spragos

Kokybe produktų nesu nei patenkinta, nei nepatenkinta. Iš esmės, už tokią kainą, viskas gerai. Bet su jų komanda susisiekti - neįmanoma. Rašiau keletą kartų paštu su klausimu, kada antra dėžutė. Pastebėjau, kad vis pinigų nenuskaito, vadinasi ir dėžutė tikrai dar neruošiama. Jokio atsakymo. Dar kartą parašiau, kad kartoju klausimą - nieko. O kai kantrybei trūkus parašiau, kad nutraukiu prenumeratą, atsakymą gavau iš karto, kad jūsų prenumerata nutraukiama. Žinant jūsų aktyvumą, kai tik pasidarai tą testą pirminėj stadijoj, kiek nuolatos skambinat, o kai jau esi esamas klientas- visiškai jums neberūpi. Tokia ta mūsų "grožio industrija".
KOMUNIKACIJA

Atsiliepimas parašytas: 2018.02.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raminta0112

Gana gerai, bet yra kur pasistengti

Skeptiškai žiūriu į naujoves, ir "bijau" naujų įmonių, prisiregistravau Stiliusbox.lt bet tuo metu pirkti pabijojau, nors ir siūlė labai geras nuolaidas, po kelių dienų paskambinus mergina visgi privertė patikėti grožio dėžutės nauda ir užsisakant telefonu pažadėjo lūpų blizgį dovanų įdėti, patiko tai jog jeigu kokia iš standartiniam krepšelyje esanti prekė netinka ja gali pakeisti į kitą. Savo pirmą grožio dėžutę gavau tiksliau tą dieną kada prašiau pristatyti tai didelis pliusas įmonei, bet atidarius neradau žadėto lūpų blizgio dovanų, iškart bandžiau susisiekti su jais jų tinklapyje nurodytu nr. jis ilgą laiką buvo išjungtas (darbo diena, tarp 11-14 val) skambinta kelis kartus, tada suradau jų taisyklėse dar kitą nr. bet atsiliepė mergina sakė priskambinau į grožio saloną ir apie šią įmonę niekas nėra girdėjas, patikrinu nr. tikrai teisingą surinkau, dar 1 nr. kuriuo dar bandau skambinti vadybininkė su kuria bendravau dėje atsiliepia robotas kuris praneša jog su jumis bus susisiekta artimiausiu metu, rašau į live chat liepia skambinti vėl tuo nr. kuris yra išjungtas, patikrinu tikrai išjungtas vėl. gaunu email iš savo vadybininkės kuri užsakymo metu žadėjo atsiūsiti el. knygute, padėkoju ir parašau savo problemą, po kelių valandų perskambina ir kita darbuotoja iš to išjungto nr. pasakiau problemą, atsiprašė ir žadėjo pakartotinai atsiųsti kurjerį su trūkstama preke, kaip ir žadėjo prekę gavau, pakartotinai už kurjerį mokėti nereikėjo, išbandžiau pačia kosmetiką panašu kad ji man tiko ir patiko, jau savaitę naudoju, kokybiška. tikrai rekomenduoju. tik dėl komunikacijos nuimu 1 žvaigždutę, tikrai labai sudėtinga susisiekti ir pirmą kartą susidūrus su nesklandumu bijai likti apgautas. Tikiuosi šioje srityje įmonė pasitaisys.
Tikrai kokybiški produktai už gerą kainą, tiko net man jautraodei,
Sudėtinga susiekti

Atsiliepimas parašytas: 2017.08.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Raimonda
Kodėl jūs nesilaikote susitarimu,tai Juk negarbinga,juk buvom susitarė, kad dėžutė eis kas antrą mėnesį o ne kas mėnesį,be to uzpraitoj dezutej pakartotinai atsiuntėt prekes,dabar turiu dvi dėžutės vienodas,k odel nesilaikote susitarimo kat dėžutė eis kas antrą mėnesį.

Raimonda parašė klausimą 2019.07.27

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti