Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Žulikai
Jo blin atvežiau xbox one x sugedo hdmi microshema tai kainavo 120€,surinkimas prastas iš ortakiu išlinde parolonai,ijungus konsole juodas ekranas užsikraunant teko atnaujinimus su flešuku daryt pačiam,kažkada samsunga namu kina remontavo sako procesorou reik keist pakeitė parsisiuntė programuojama procesoriu sumokėjau punigus o reziume atsirado namu kinas konteineri nx kuo toliau nuo tokiu meistr
Labai blogai, plėšikai
Žiauriai nuvylė taisykla 7 Šiaulių. Pries porą metų kavos aparatą išlaikė 2 men. Ir pasakė, kad neparemontuojamas. Tada patikejom. Dabar siurblį robota pridavem, tai užsiprašė 75 €, nesutikom atsiemem. Nusipirkom naujus akumuliatorius už 10€,,labai lengvai per kelias minutes sujungem ir veikia kuo puikiausiai. Na turėtų būti ir gobsumui kazkokios ribos
Paėmė pinigus "už nieką"
Nunešus Samsung Galaxy S2 su akivaizdžiu motininės plokštės gedimu likau susimokėti už diagnostiką net 12 Eur! Pagalvokite, telefonas šiuo metu skelbimuose vertinamas maždaug apie 30 eurų. Mokėti už diagnostiką yra apsurdiška, o dar ir tokią kainą... Radus gedimą gavau pasiūlymą pakeisti motininę plokštę į naują, nors kita taisykla tiesiog pakeistų sugedusį plokštės komponentą kitu. Žodžiu, nerekomenduoju šios įmonės.
Taisykla7, nenusimanančiam apie elektroniką - nerekomenduoju
Susigundėme TAISYKLA.7 paslaugomis. Jie remontuoja kompiuterius, TV ir kitą techniką. Mūsų nešiojamam PC kažkas sugedo. Internete radom šią taisyklą, kuri siūlė geras sąlygas, pirmiau nustato gedimus, tada mums praneša kiek kainuos remontas, ir mes apsisprendžiam ar taisysim kompiuterį ar ne. Mums pasakė, kad kainuos 37 eurus. Na dar „įkandom“ šią kainą tai sutikom remontuot. Praėjus gal dviem savaitėm, pasiskambinau paklaust kur dingo kompiuteris, tai sako dar reikia pagrindinę plokštę taisyt, o tai jau kainuos iš viso 72 eurus. Mes tada atsisakėm, bet Vilniaus serviso vadovė, pasakė, tai kaip dabar čia, jau vieną mazgą sutaisė, tai dabar kaip ir privalom iki galo remontuot. Vienu žodžiu prievartavo, kad sutiktume su didesne kaina. Bet juk jie prieš taisydami lyg ir pasakė galutinę kainą.... Atseit nesutaisius pirmo mazgo, plokštės gedimo negalima nustatyti. Šiais laikais, kai tiek elektronikos prietaisų, testavimo įrenginių, ir t.t. negi negalima išsiaiškint iš karto? Patikėčiau aš ta serviso vadove ir jų „meistrais“, bet su tokiais atvejais aš susidūriau ne kartą, ir ne du.
Tad noriu patarti - tai jūsų apsisprendimo reikalas, bet patarčiau tos taisyklos paslaugomis nesinaudoti.
Tad noriu patarti - tai jūsų apsisprendimo reikalas, bet patarčiau tos taisyklos paslaugomis nesinaudoti.