Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Užsakymas žiemą, pristatymas pavasarį
Ar tai normalu? Užsakiau prekes žieminius batus, dvi šiltas kepures vasario 16 dieną..Pristatymas planuojamas tik Kovo 27??? Tai pamatau tik po užsakymo
nusivyliau
ne kartą teko užsisakyti prekes iš šios parduotuvės ir iki šiol neturėjau problemų, nes prekės visada tikdavo, bet kas liečia grąžinimą tai yra košmaras, antra savaitė skambinu su klausimu ar prekė buvo gauta, gaunu tą patį atsakymą, jog negaunama informacija iš sandėlio, o šiandien jau sueina 14 dienų pinigų grąžinimo terminas. Visiškai atmestinai dirbama šiuo klausimu, todėl tikrai nusivyliau požiūriu į pirkėją.
Nieko gero
Apsilankymai privertė nusivilti. Atėjus pirma karta ir paprašius antros poros batu, buvo laukta 20 min ., veliau pranešta kad ju niekaip nerandama ir pasiule palikti kontaktus . Po poros minuciu buvo paskambinta ir pasakyta kad rasta :) , grizus i parduotuve , paaiskejo kad net ne toki bata rado, tiesiog padave 2 skirtingus batus … veliau bandziau laime po poros dienu , vel ta pati situacija tik jau su visiskai kitu batu pora , ieškota geras 30 min, nieko nerasta… tiesiog susitvarkykite ta sandeli pagaliau ;)
Negrazino uz preke
Sveiki, pirkau kokteiline suknele internetu. Gavus preke supratau , kad dydis per mazas. Is karto issiunciau atgal, jos net nesimatavau. Si parduotuve sugebejo atsiusyi laiska , kad uz preke pinigai nebus grazinami nes sukenele sutepta. Patys deme idejo ir grazino suknele. Grazu !!!
nera
visi
Prastas klientų aptarnavimas.
Nemandagi, netinkamai besielgianti su klientais pardavėja Šiaulių Akropolyje esančioje ,,Membershop,, ,kuri nedaro garbės šiai įmonei. Pardavėja, net nenešioja kortelės su vardu, kad nepasipiltų skundai, nes tikriausiai jai toks nemandagus elgesys yra įprastas.
Tobulas aptarnavimas Šiauliai. Aido g 8.
Esu labai patenkinta aptarnavimu Šiauliuose. Mergina kuri šiandien aptarnavo mane atsiimant siuntą, mano, kaip klientės atžvilgiu dirba puikiai! Užmačiau ant kortelės, kad dar tik mokosi ir tikrai likau nustebinta. Tu šaunuolė!
Puikus aptarnavimas
Aptarnavimas siaubingas
Siunčia užsakymus pagal nepaaiškinamą nuotaiką. Pateikiau du užsakymus. Vieną 07.31, kitą 08.01. Tą 08.01 išsiuntė per dvi val nuo pateikimo. Tas kuris pateiktas anksčiau, jau para kaip renka. Skambinau du kartus, smegenų plovimas.
Tragedija
Aptarnavimas kaip širšę pamačius
Klaipėdos parduotuvėje nėra nė vienos darbuotojos, kuri bent nusišypsotų klientui. O viena, panašu, net nežino, kaip reikia bendrauti su žmonėmis. Grubi stačiokė.
Pažadukai ir ......dešinė nežino ką daro kairė
Sesuo tas pačias prekes gyvendama Vilniuje užsisakė penktadienį po pietų ir buvo nurodyta, kad jas gaus tik antradienį. Aš iš provincijos tas pačias prekes užsisakiau iš ryto ir buvo nurodyta, kad jas gausiu pirmadienį. Atspėkite, kuriai mergaitei prekės bus pirmadienį. Atsakymas pagal Membershop logiką. Vilniaus mergaitei supokuota prekės jau šeštadienį ir gaus pirmadienį , tai yra šiandien nors turėjo būti tik antradienį. O ...provincijos mergaitė iš Utenos jokių prekių negaus pirmadienį (nors jai jos pažadėtos iš membershop). Ir greičiausiai antradienį negaus, nes jos užsakymas net neparuoštas- tik dar vykdomas. Ar tai yra provincijos žmonių ignoravimas šios apgailėtinos membershop parduotuvės ???? Kiekvieną mėnesį vis nuo ką nors nepigiai perku, kol kas atsargiai po kokių keturių ar trijų metų pertraukos dėl membershop padarytos klaidos. Viskas tai mano paskutinis užsakymas Užsakymas Nr. 25447553, daugiau ant to paties grėblio nelipsiu. Manau ir žurnalistams gali būti toks atvejis įdomus.
jei turėjote senokai problemų ir norite turėti - pasiilgote problemų ši parduotuvė kaip tik Jums
negautos žadėtu laiku prekės, provincijos žmonių ignoravimas ( paskaitykite problemos aprašyme, atsiliepime)
Klientu aptarnavimas siaubingas
Atsauke is uzsakymo viena preke, nors ji ir toliau juos buvo puslapyje pardavinejama. Pasiule kaip kompensacija vienkartine 15 % nuolaida. I mano pastaba, kad internete pilna reklamu su 20% nuolaidos kodu, kuriuo gali pasinaudot visi be jokiu salygu, nereagavo. Paprase, kad pati nurodyciau banko saskaita, kur grazint pinigus uz trukstama preke (jie patys nemato, is kur uzsakymas apmoketas?). Pervede per daug, turejau pati grazint permoka. Jokio kompensacijos pasiulymo. Uzsakymo turejau laukt daugiau nei dvi savaites, tai maciau pagal nurodyta laika, tai jie sugebejo dar papildomai dvi dienas paveluot issiust be jokio informavimo. Tikejaus, kad gal bent i uzsakyma kaip kompensacija ides koki kvepianti lapuka, kaip patenkintai klientei is kito atsiliepimo, bet nieko... Pries kelis metus jau rasiau neigiama atsiliepima apie juos cia, gaila, kad aptarnavimas nepagerejo. Patarimas, pries perkant pasigooglinkit norimu prekiu kainas, ne viskas cia pigiau, o jei kazkur kitur panasi kaina, tai geriau pirkti is kitur, kur pirkejus gerbia, kad ir sumokesit keliais eurais brangiau. Komentaru isjungimas Rekvizituose yra mokama paslauga ir ja naudojasi imones, kurios turi labai daug nepatenkintu klientu, Membershop ne isimtis.
Jokiu
Beveik viskas
Klausimai ir atsakymai
Kodėl Rokiškio maximose tiek daug nemandagių darbuotojų ir kodėl klientai turi kentėti?
Saulius parašė klausimą 2024.09.03
Netinkamas klausimas? Pranešk