Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Sūrainio kompleksas per 54min ..
Baisu .. atvykau šiandien po darbo greit užkąsti. Žmonių buvo nei daug, nei mažai. Užsisakiau sūrainio kompleksą ir vis laukiu, laukiu. Žmonės atsiiminėja užsakymus, o aš stoviu ir laukiu (tuo metu neveikė lentelė su numeriukais, tai šaukė skaičius). Praėjus 30min, priėjau prie darbuotojos ir paklausiau ar tikrai gavo užsakymą. Pasakė tikrai taip. Praėjo dar 10min, žmonių beveik tuštuma. Priėjau prie kito darbuotojo pranešiau, kiek laiko laukiu. Jis tiesiog griebė mano čekį ir nieko nesakęs nuėjo. Po dar 15min paruošė užsakymą ir nei atsiprašė, nieko .. baisu ..
Skanu
Gaminimo greitis, darbuotojų atsakingumas ir bendravimas
Marijampolės Mcdonald
Šiandien iš šios maitinimo įstaigos buvo išvytas mano sūnus su draugais, nors jie gražiai sėdėjo prie stalo ir laukė mamos kol baigs valgyti sėdėdama prie kito stalo. Pasakius išvijusiai darbuotojai, kad jie su manim ir laukė manęs, sugebėjo atsakyti, tai gerai, jokio atsiprašau ar panašiai nesulaukėme.
Maisto skonis - rest in peace
Šiandien buvau Marijampolės McD, jau nuo 20h žmonių daug, na visgi šeštadienis. Happy Meal - skonis tai WOW, rest in peace. Ir žaisliukai iš Adopt Me žaidimo. Matyt, McD ima Roblox POV.
Skonis - rest in peace
-
Susisiekimas apgailėtinas su aptarnavimo komanda.
Apgailėtinas susisiekimas neįmanoma susisiekti su aptarnavimu su el.pastu tenka laukti apie savaitę kad kažką atrašytu taškus nepanauduotus net ne baigius laikotarpiui apskaičiuoja atminusuoja sau tragiška programėlę.
Pize
Buvoma mc ranga. Gavome saltus mc wrapus, nu tragedija. Kaskart ten imant maista salta viskas… keiskit darbuotojus
Nieko
Geras greitas aptarnavimas
Labai geras maistas!
Greitai paruosia ir siltai priema zmones! Dalina kuponus teiraujasi ar viskas gerai bei priziuri tvarka!
Liepų g Klaipėda McDonal's
Labai nusivylėme Klaipėdos Liepų g. „McDonald's“ greito maisto restoranu 2025 m. gegužės 31 d., šeštadienio vakarą.
Atvykome į minėtą restoraną, maistą iš anksto užsisakėme per programėlę. Laukėme apie 30 minučių, kol pasirodė numeriukas, rodantis, jog užsakymas paruoštas, nors realiai maisto dar negavome. Palaukėme dar apie 5 minutes, per kurias darbuotojai spėjo atiduoti apie 7 kitus užsakymus, o mūsų vis dar nebuvo.
Nuėjus pasiteirauti darbuotojos, kur yra mūsų užsakymas (nes numeriukas jau buvo dingęs iš ekrano), ji pareiškė, kad maisto dar nėra – esą jie pažymi užsakymą kaip paruoštą anksčiau, nei jis faktiškai pagaminamas ( kaip suprantu tam, kad „sistemoje“ nesimatytų realus darbo tempas ir kiek klientai iš tikrųjų laukia). Nespėjus net iki galo užduoti klausimo, darbuotoja tiesiog pasitraukė ir visiškai nesureagavo.
Po šio „paaiškinimo“ laukėme dar apie 20 minučių, kol galiausiai paprašėme pakviesti vedėją, kad išsiaiškintume situaciją. Vedėja atėjo, ranka užsirašė mūsų užsakymo numerį, ir tik tada jis buvo pradėtas ruošti. Nuo to momento laukėme dar apie 15 minučių, o tai reiškia, kad per visą šį laiką mūsų maistas nebuvo net pradėtas gaminti.
Be viso to, kol sėdėjome ir laukėme, pastebėjome, kaip viena darbuotoja priėmė užsakymą iš ką tik atėjusios savo draugės – be jokios eilės – ir vos per 5 minutes atnešė jai maistą.
Labiausiai liūdina tai, kad tai – ne pirmas kartas, kai užsakymo tenka laukti neproporcingai ilgai. Anksčiau, apsilankius tame pačiame restorane, vienas iš darbuotojų netgi pareiškė, kad galime čia išvis nebesilankyti, o ne ateiti ir priekaištauti, jog negauname užsakymo.
Atvykome į minėtą restoraną, maistą iš anksto užsisakėme per programėlę. Laukėme apie 30 minučių, kol pasirodė numeriukas, rodantis, jog užsakymas paruoštas, nors realiai maisto dar negavome. Palaukėme dar apie 5 minutes, per kurias darbuotojai spėjo atiduoti apie 7 kitus užsakymus, o mūsų vis dar nebuvo.
Nuėjus pasiteirauti darbuotojos, kur yra mūsų užsakymas (nes numeriukas jau buvo dingęs iš ekrano), ji pareiškė, kad maisto dar nėra – esą jie pažymi užsakymą kaip paruoštą anksčiau, nei jis faktiškai pagaminamas ( kaip suprantu tam, kad „sistemoje“ nesimatytų realus darbo tempas ir kiek klientai iš tikrųjų laukia). Nespėjus net iki galo užduoti klausimo, darbuotoja tiesiog pasitraukė ir visiškai nesureagavo.
Po šio „paaiškinimo“ laukėme dar apie 20 minučių, kol galiausiai paprašėme pakviesti vedėją, kad išsiaiškintume situaciją. Vedėja atėjo, ranka užsirašė mūsų užsakymo numerį, ir tik tada jis buvo pradėtas ruošti. Nuo to momento laukėme dar apie 15 minučių, o tai reiškia, kad per visą šį laiką mūsų maistas nebuvo net pradėtas gaminti.
Be viso to, kol sėdėjome ir laukėme, pastebėjome, kaip viena darbuotoja priėmė užsakymą iš ką tik atėjusios savo draugės – be jokios eilės – ir vos per 5 minutes atnešė jai maistą.
Labiausiai liūdina tai, kad tai – ne pirmas kartas, kai užsakymo tenka laukti neproporcingai ilgai. Anksčiau, apsilankius tame pačiame restorane, vienas iš darbuotojų netgi pareiškė, kad galime čia išvis nebesilankyti, o ne ateiti ir priekaištauti, jog negauname užsakymo.
Jų ten nėra
Aptarnavimo kokybė
Nėra McFlurry su daim
Grąžinkite McFlurry su daim. Nebegaliu pas jus valgyti po tokio išdavimo. Nesuprantu kaip jūs galite naktį ramiai miegoti po tokios išdavystės. Palikote oreo McFlurry kuris overrated, o daim išėmėt? Esu įsižeidusi ir įskaudinta.
Nėra
Nėra McFlurry su daim
Apgavikai
Jau ANTRĄ kartą užsisakius dvigubą Big Tasty sumuštinį gauname VIENGUBĄ! Manėme, kad atsitiktinumas, kam nepasitaiko. Bet kai pasikartoja - tai jau tendencija! Ir dar padarėme išvadą, kad taip nutinka užsisakant išsinešimui.
Pastoviai šaltos bulvytės
Kiek jau galima, pastoviai šaltos bulvytės, viduje net drėgnos. Vakar pirkau Vilniuje Nordikoj, bet buvo pirkta ir Kaune, ir Marijampolėje. Vadovai atkreipkite į tai dėmesį!!!