Atsiliepimai

Gjensidige

www.gjensidige.lt

Atsiliepimai

Karolina

Labai prastas draudimas, neįmanoma išsireikalauti jokios kompensacijos

Prasčiausias draudimas, su kuriuo teko susidurti. Įmonės darbuotojai ignoruoja, neatrašo po pusmetį. Neįmanoma išsireikalauti pinigų už draudiminį įvykį. Nuolat prisigalvoja visokių naujų vidinių taisyklių, kuriuos kažkodėl nuolat keičiasi.
Jokių, na nebent maža draudimo kainą. Bet tai nėra draudimo kainą, o taip sakoma, labdara, nes pinigų jūs atgal neišsireikalausite jokiu atveju.
Neįvykdo savo pareigų, prasčiausias klientų aptarnavimas etc.

Atsiliepimas parašytas: 2022.04.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Karolina

Nieko nenori išmokėti

Sukčių įmonė, nesiūlau niekam jos rinktis. Nusipirkome covid draudimą, kai covid atvejis buvo nustatytas teigiamas užsienyje, Gjensidige atsisakė mokėti už viską. Galiausiai sumoki pinigus už draudimą, o kai reikia išsireikalauti pinigų, jie gudriai pasako, kad už nieką nemokės. Mūsų kelionių agentė sakė, kad tai pirmas kartas jų istorijoje, kai draudimas atsisako savo atsakomybės.
Jokių
Kai įvyksta draudiminis įvykis, pradeda išsisukinėti, kad tik nereiktų nieko padengti

Atsiliepimas parašytas: 2021.12.31

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Tragiškas darbas su žalos administravimu

Pats draudžiuosi kitoje įmonėje, tačiau turėjau eismo įvykį su Gjensidige apsidraudusiu vairuotoju.
Sualukus Policijos išaiškinimo, kad kaltininkas yra Gjensidige apsidraudęs asmuo, kreipiasi dėl žalos atlyginimo. Tačiau draudimas kas savaitę siuntė vertintoją iš naujo apžiūrėti automobilio, kur jau savaime apsurdas lyg nuo to dar kas pasikeistų, ketvirtą savaitę pavyko išsiaiškinti, kad Gjensidige bando įrodyti, kad įvykio išvis nebuvo. Penktą savaitę gautas pranešimas, kad dėl įvykio kreiptasi į Policiją, kad būtų išaiškinta situacija. Kas visiškai užtrumpino nervų sistemą, susiradau įmonės vaizdo įrašus, kur aiškiai matosi kaip mažiau nei 10 min iki įvykio automobilis visiškai sveikas. Persiuntus žalų administravimui, daugiau kaip savaitę jokio atsako, šiandien susisiekus nurodė kad tyrimas gali užtrukti iki dar 3 savaičių, nors savo puslapyje aiškiai turi nurodė per 30 dienų nuo įvykio registravimo. Tragiškas darbas ir pasityčiojimas. Per tą laiką neleidžia tvarkytis automobilio, nes tada žalos išvis neatlygins. Taip 6 savaitę eina į pabaigą, kai tenka suktis be automobilio. Šiuo metu jau ruošiamas kreipimasis į LB dėl tokio savo įsipareigojimų nevykdymo.
Nėra nei vieno
Vilkina laiką, vengia atlyginti žalą ir visiškai nesiskaitoma su žmogum.

Atsiliepimas parašytas: 2021.07.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

naparnik

!!! PIlnas neprofesianolumas !!!

!!! PIlnas neprofesianolumas !!!. Vis dar laukiu, praėjo 40 dienų, o galutinio rezultano taip ir nėra. Dėl to, kad kažkokie "EKSPERTAI" iš kaš kokios organizacijos per 30 dienų negali gauti kažkokį atsakymą. Gal žmonės nežino, kad yra telefonų ryšis ir internetas??? NEREKOMENDUOJU niekam ir pats išeisiu...
Nėra
PIlnas neprofesianolumas

Atsiliepimas parašytas: 2021.02.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lana

Blogai

Pirkau KASKO ir CD, buvo gera kaina. Dabar teko susidurti dėl avarijos ir buvau šokiruota kada atsisakė priimti deklaraciją ir dokumentus dėl tuo, kad kaltininkas, kuris sudužo mano Honda, buvo iš Rusijos su Rusijos kompanijos draudimą. Viena konsultantė pagal 1626 informavo kreiptis pačiai i ta Rusiška draudimą, kita informavo registruoti eismo įvykio deklaracija pas OPS SYSTEM Lietuva /kita draudimo kompanija/ kuri aiškinasi su Rusijos draudikais. Pagal Lietuvos draudiku biuro konsultacija Gjensidige privalo priimti pagal KASKO draudimą. Žodžiui, mokėk pinigus, a mes tave "futbolinsime" tokiais atvėjais. Rašysiu skundą i LB.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Martynas

Puiki savitarnos sistema. Greitai gauta išmoka.

Draudžiausi Internetu prieš kelionę į Aziją. Deja, jau trečią kelionės dieną pasigavau viršutinių kvėpavimo takų infekciją ir teko kreiptis į kliniką, nes kosulys kankino nežmoniškai. Apžiūrėjo, išrašė vaistų ir išleido gydytis ambulatoriškai. Apsilankymas kainavo ~65,- EUR. Grįžęs į viešbuti nufotografavau sąskaita, kurioje buvo nurodyta diagnozė ir apmokėjimo čekį. Prisijungiau prie Gjesindige savitartos sistemos, viską suvedžiau per dvi minutes. Po poros dienos gavau išmoką - 65,- EUR. Jokių klausimų, jokių susirašinėjimų su klientų aptarnavimo specialistu nuo draudimo įsigijimo (per savitarną Internetu, iki išmokos gavimo). Labai rekomenduoju.
Labai greita ir patogi savitarna Internetu, kuri veikia, taip kaip ir turėtų veikti. Jokio streso, jokių ginčų.
Nėra.

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.16

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Evelina

Ilgai laukti dokumentai

Esu nepatenkinta šios įmonės darbu. Jau mėnesį laukiu savo draudimo istorijos ir vis nesulaukiu.
Kitos draudimo įmonės draudimo istorijas atsiuntė per kelias valandas.
Apgailėtina.

Atsiliepimas parašytas: 2018.12.20

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Asta

Geras draudimas

Geras draudimas, patiko, kad nebrangus. Draudžiausi kelis metus, eismo įvykių neturėjau, tai negaliu daugiau nieko pasakyti.Rekomenduočiau išbandyti.

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

zajecas

Pagalba kelyje fantastiška turint KASKO

Kadangi turiu Kasko draudimą ant savo naujojo Toyota automobilio, pamaniau jog būtu puiku išnaudoti "Pagalba kelyje" kai reikėjo mašina pervežti nes buvo sugedęs variklis, na padėjo - kaip ir visi pliusai su šita kompanija.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

DonVital

Pigus draudimas

Sesė draudėsi čia automobilį, neturi daug stažo. Už metus sumokėjo apie 600 eurų, iš visų bendrovių čia buvo pigiausias variantas. Didelis privalumas - pagalba kelyje. Automobilis sugedo, atvažiavo tralas, pakrovė ir pristatė į reikiamą vietą nemokamai.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai