Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Depo Parduotuvė
www.depo-diy.lt
Atsiliepimai
Vilniuje Depo
Nesuprantu pardaveju, kurie dirba kad dirbtu. Nesuinteresuoti kad butu parduota preke ir pagelbetu pirkejui, ir dar atsainiai bendrauja. Tik aplenkt tokias parduotuves. Kai konkurencija didele galima rinktis ir geresni aptarnavima!!!! Plyteliu skyrius!!!!
Nera
Aprarnavimas
Užuolaidų skyrius
Pats prasčiausias bendravimas kokį tik mačiau. Ukmergės g. DEPO.
Darbuotoja priimanti užsakymus pareiškia, kad jai iki darbo pabaigos (19val) liko 10min, tai ji net nesivargins padėti, nes nespės.
Darbuotoja priimanti užsakymus pareiškia, kad jai iki darbo pabaigos (19val) liko 10min, tai ji net nesivargins padėti, nes nespės.
Geros kainos ir asortimentas
Darbuotojų darbo kultūra
Siaubingas elgesys su gyvūnais
! NIEKADA NEPIRKIT GYVŪNŲ IŠ DEPO PARDUOTUVĖS !
Šią parduotuvę tūrėtų uždaryti ir atlyginti kiekvienam pirkusiam gyvūnus už žalą, nes ten absoliutus gyvūnų kankinimas..
Darbuotojos neprižiūri iki galo, įtariama, kad ir leido badauti gyvūnams. Apie depo samdytą "veterinarę" net trūksta žodžių, nes įdomu kaip veterinarė nesugeba atsakingai apžiūrėti gyvūnų ir kodėl jie nėra gydomi iš karto ir koks yra jų prižiūrėjimas kai ji atvyksta tik kartą į savaitę..
Taip pat "AČIŪ" jums už parduotą sergantį gyvūną ir suteiktą informaciją, kuri buvo nelogiška kai gyvūnas yra sergantis, o jo gydymas yra siūlomas, kad tiesiog "daugiau pamaitinti".. kuomet jau nekalbu, kad veterinarė turėjo iš karto pradėti gydymą, nes tikrai ne tą dieną kuomet jis buvo įsigytas, taip netikėtai susirgo. Gyvūnas tikrai buvo sergantis jau atvykus jam į depo parduotuvę ir kankinamas be gydymo dar tris mėnesius.. Tai nenuostabu, kad tiek situacijų daug pasitaikė, jog žmonės ten įsigyję gyvūną paskui su juo atsisveikina už poros mėnesių ar net kitą dieną..
Taip pat perkant gyvūną yra pasirašoma sutartis, kad jų nebus galima grąžinti, na manau visiems aišku dėl ko ir kaip sąžinė leidžia taip elgtis su jais ir pirkėjus taip apgaudinėti ir traumuoti.
Šią parduotuvę tūrėtų uždaryti ir atlyginti kiekvienam pirkusiam gyvūnus už žalą, nes ten absoliutus gyvūnų kankinimas..
Darbuotojos neprižiūri iki galo, įtariama, kad ir leido badauti gyvūnams. Apie depo samdytą "veterinarę" net trūksta žodžių, nes įdomu kaip veterinarė nesugeba atsakingai apžiūrėti gyvūnų ir kodėl jie nėra gydomi iš karto ir koks yra jų prižiūrėjimas kai ji atvyksta tik kartą į savaitę..
Taip pat "AČIŪ" jums už parduotą sergantį gyvūną ir suteiktą informaciją, kuri buvo nelogiška kai gyvūnas yra sergantis, o jo gydymas yra siūlomas, kad tiesiog "daugiau pamaitinti".. kuomet jau nekalbu, kad veterinarė turėjo iš karto pradėti gydymą, nes tikrai ne tą dieną kuomet jis buvo įsigytas, taip netikėtai susirgo. Gyvūnas tikrai buvo sergantis jau atvykus jam į depo parduotuvę ir kankinamas be gydymo dar tris mėnesius.. Tai nenuostabu, kad tiek situacijų daug pasitaikė, jog žmonės ten įsigyję gyvūną paskui su juo atsisveikina už poros mėnesių ar net kitą dieną..
Taip pat perkant gyvūną yra pasirašoma sutartis, kad jų nebus galima grąžinti, na manau visiems aišku dėl ko ir kaip sąžinė leidžia taip elgtis su jais ir pirkėjus taip apgaudinėti ir traumuoti.
Sergantys, badaujantys, mažai vietos turintys ir negydomi gyvūnai. Apgaudinėjami žmonės su sutartimis, lyg specialiai taip daro, kad atsikratytų sergančio gyvūno, o prašant pagalbos ar informacijos ką daryti kai grąžinimas negalimas ir kai gyvūnas yra sergantis yra nurodomi atmestini ir nelogiški atsakymai, jog lyga, kuri gali pražudyti gyvūną gali būti pagydoma "maitinimu". Visiškas absurdas ir sąžinės bei žmogiškumo neturėjimas!
Aptarnavimas
Šiandien apsilankėme Depo parduotuvėje Vilniuje. Pirkome 5vnt durų, aptarnavo vaikinas vardu Edgaras. Labai malonus, matosi, kad žmogus mylintis savo darbą ir išmano ką daro. Likom labai patenkinti.
Nepagarbus elgesys ir prastas aptarnavimas DEPO (Vilnius, Gariūnai)
Labai liūdna patirtis parduotuvėje-sandėlyje DEPO Gariūnai, Vilnius (Maksimiškių g. 5).
Lankėmės 2025-07-31. Atvykome dėl kelių prekių, kurias buvome radę DEPO interneto svetainėje – svetainė rodė, kad būtent šiame padalinyje šios prekės yra likučiuose. Deja, paieška užtruko daugiau nei dvi valandas. Buvome siuntinėjami iš skyriaus į skyrių, kai kuriais momentais net klaidinami.
Galiausiai radę reikiamas prekes, bandėme atsiskaityti prie statybinių prekių skyriaus kasų. Deja, vyresnio amžiaus kasininkės elgėsi itin nemandagiai ir atsisakė mus aptarnauti – dėl priežasčių, kurios, panašu, buvo suprantamos tik joms. Apsaugos darbuotojai stovėjo nuošalyje, atrodė, lyg būtų kažko išsigandę.
Mandagiai paprašėme pakviesti atsakingą asmenį, kuris galėtų padėti. Tačiau kasininkės mus tiesiog pasiuntė. Nieko tokio – žmonės kartais būna blogos nuotaikos. Tačiau buvau su mažamečiu vaiku, ir ši situacija buvo ne tik nemaloni, bet ir labai skaudi.
Galiausiai radome administratorę, kuri tiesiog liepė kasininkėms atlikti savo darbą. Tuomet, be jokių papildomų paaiškinimų, mus pagaliau aptarnavo.
Labai liūdna ir tiesą sakant – pikta. Kasininkės galėtų bent jau taisyklingai kalbėti lietuviškai. Su klientais bendraujama pakeltu tonu, o tarpusavyje kalbama kažkokia šnekta, panašia į lenkų kalbą.
Lankėmės 2025-07-31. Atvykome dėl kelių prekių, kurias buvome radę DEPO interneto svetainėje – svetainė rodė, kad būtent šiame padalinyje šios prekės yra likučiuose. Deja, paieška užtruko daugiau nei dvi valandas. Buvome siuntinėjami iš skyriaus į skyrių, kai kuriais momentais net klaidinami.
Galiausiai radę reikiamas prekes, bandėme atsiskaityti prie statybinių prekių skyriaus kasų. Deja, vyresnio amžiaus kasininkės elgėsi itin nemandagiai ir atsisakė mus aptarnauti – dėl priežasčių, kurios, panašu, buvo suprantamos tik joms. Apsaugos darbuotojai stovėjo nuošalyje, atrodė, lyg būtų kažko išsigandę.
Mandagiai paprašėme pakviesti atsakingą asmenį, kuris galėtų padėti. Tačiau kasininkės mus tiesiog pasiuntė. Nieko tokio – žmonės kartais būna blogos nuotaikos. Tačiau buvau su mažamečiu vaiku, ir ši situacija buvo ne tik nemaloni, bet ir labai skaudi.
Galiausiai radome administratorę, kuri tiesiog liepė kasininkėms atlikti savo darbą. Tuomet, be jokių papildomų paaiškinimų, mus pagaliau aptarnavo.
Labai liūdna ir tiesą sakant – pikta. Kasininkės galėtų bent jau taisyklingai kalbėti lietuviškai. Su klientais bendraujama pakeltu tonu, o tarpusavyje kalbama kažkokia šnekta, panašia į lenkų kalbą.
Apgailėtinas servisas
Atvažiavau į DEPO prie Gariūnų kad įsigyčiau benzininį trimmerį. Internete buvo parašyta kad šiame DEPO yra jų 15. Atvykus sužinojau kad deja jų nėra, nes visi brokuoti. Tačiau šios parduotuvės darbuotojai susiskambino su kitu filijalu ir pranešė kad Ukmergės gatvėje esančiame DEPO yra 2. Tad važiavau 15 min į kitą DEPO ir nuėjus į sodos technikos skyrių pralaukiau 15 min kol kažkas ateitų ir aptarnautų. Nieko nesulaukus, nusprendžiau atsiklausti parduotuvės darbuotojų pagalbos surasti jų kolegą atsakingą už šį skyrių. Parduotuvės darbuotoja Marija paieškojo kolegos ir suprato kad deja bet jis išėjo pietauti ir man teks valandžiukę palaukti. Esu įsiutusi. Labai prastas aptarnavimas.
Buvau labai nustebinta
Antrą kartą buvau Ukmergės depo parduotuvėje ir labai nustebau kad patektų pas tą patį vyr kasininka kuris aptarnavo su nuotaika ir aptardamas mums ko reikia įsigyti sodui. Palikdamas savo postą ir parodydamas jūsų prekes ir man su vyru labai patiko kad jūsų vyr. Kasininkas Marius atsižvelgė į klientą su tokiu dideliu rūpesčiu ir supratingumu. Labai didelis ačiū jam. Būtinai grysime pas jus dažniau.
Tikimės kad jūs gerbete tokius darbuotojus.
Tikimės kad jūs gerbete tokius darbuotojus.
Prastas aptarnavimas Klaipėda dažų skyrius
2025 06 19 nuvykus vakare i Depo Klaipėdoje, dirbo tik viena persona,nepavyko nusipirkti dažų, nes aptarnaujanti tamsi arogantiška moteris priklijuotomis vešliomis blakstienomis, akivaizdžiai rodė nepasitenkinimo emocijas, ignoravo klientus bei nesuteikė mums informacijos į klausimus, paklausus ar turi NCS paletę, sugebėjo tik žvilgsniu parodyti į krūvą palečių, kurios net neskirtos vidaus dažams.Kiek stebėjau jos darbą, kitiems klientams beabejo prekes paduodavo, bet su tokiu akivaizdžiu blogų emocijų demonstravimu, su nuliniu profesionalumo elgesiu. Bet kitomis pamainomis dirba ilgametis darbuotojas vyras, pas kurį jau buvome išsirnkę dažus, nuostabus darbuotojas, gaila, bet turėsime laukti jo pamainos, tam kad gauti profesionalų aptarnavimą.
Darbuotojo paslaugumas
Teko šiandien apsilankyti Ukmergės g. Depo parduotuvėje.
Pirkau gėles vazonuose, kadangi 60% procentų esančių gėlių yra be kainų, teko kreiptis pagalbos į pirmą pasitaikiusi darbuotoją.
Šiuo atveju pasitaikė darbuotojas p.Marius, kuris operatyviai ir paslaugiai atsakė į visus klausimus ir pateikė pageidaujamų augalų kainas.
Dėkingas už pagalbą. Daugiau tokių darbuotojų :)
Pirkau gėles vazonuose, kadangi 60% procentų esančių gėlių yra be kainų, teko kreiptis pagalbos į pirmą pasitaikiusi darbuotoją.
Šiuo atveju pasitaikė darbuotojas p.Marius, kuris operatyviai ir paslaugiai atsakė į visus klausimus ir pateikė pageidaujamų augalų kainas.
Dėkingas už pagalbą. Daugiau tokių darbuotojų :)
Ačiū už patarimą
Noriu padėkoti DEPO Gariūnų parduotuvės tvirtinimo detalių konsultantai Jovitai. Reikėjo varžtų į sodybą, bet neradau parduotuvėje. Jovita patarė nuvažiuoti į moki-veži. Ten nuvažiavęs radau viską ko reikėjo. Ačiū Jovitai už profesionalų darbą.
Viską žino
Klausimai ir atsakymai
Paprasai. pagauk 2 kardonesius, žūvites. Porke raudonas.
Siaubas nemoka elgtis su zuvytemis.
Ir tuos kur negali daugintis, bet daugėja pagavo.
Telefonu šnekėjau, normalioje gamintoje neatsitiks
Algirdas parašė klausimą 2025.05.06
Netinkamas klausimas? Pranešk