Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Važiuoklė didelis minusas
Išeiginis šeimos automobilis, nes prastiems keliams yra Volvo v40. Audi labai jau lepi, daug kainuoja tvarkyti vaziuokle. Nuvaziavimas i servisa kainuoja pastoviai koki 100, o varai kas 1-2 menesius, nes praleki Kaune tai jau caksi kas. Variklis tai viskas ciki piki, kaip ir sake pardavejas kaulas.
Ekonomiškas automobilis su pigiu išlaikymu
Automobilio pliusai: Taupus ir pigiai išlaikomas. Vienas geriausių variantų "klevo" vairuotojui.
Automobilio minusai: Senas automobilis, todėl pradės lysti visi galai.
Turėjau, 1.9 81kw dyzeliną. Šiaip, kurdavosi iš pusės pasukimo, galios važinėt į darbą pakako (Kaunas), važiuoklė ne iš minkščiausių, bet pakenčiama. Važiuoklės dalys dabar jau pigios, vos ne sveriamos. Galbūt tik galiniai salenblokai brangesni.
Variklis: Nėra lepus, galima pilti ką tik nori :) Galios pilnai užtenka važinėjant mieste.
Eksploatacijos kaštai: Na, man buvo pasitaikę 1.9 TDI ligų:
1. Kas būdinga 81kw turinčiam varikliui, tai strigo turbinos geometrija. Išvalymas 120€. (Vėliau pradėjo gesti vakuumai, nebetvarkiau -pardaviau)
2. Teko susidurti su generatoriaus sankabos gedimu. Panaudotų auto dalių parduotuvėje - 15€
3. Kuro siurblys praleido. Remontas + darbas 120€.
4. Nuvertėjimas, bent per 3 metus pardaviau už tą pačią kainą, kurią pats pirkau.
Patarimai perkančiajam: Patikrinti kuro siurblį, praspausti, kad turbina nestrigtu, patikrinti vairo kolonėlę, centrinį užraktą. Turbūt čia pagrindinės ligos.
Automobilio minusai: Senas automobilis, todėl pradės lysti visi galai.
Turėjau, 1.9 81kw dyzeliną. Šiaip, kurdavosi iš pusės pasukimo, galios važinėt į darbą pakako (Kaunas), važiuoklė ne iš minkščiausių, bet pakenčiama. Važiuoklės dalys dabar jau pigios, vos ne sveriamos. Galbūt tik galiniai salenblokai brangesni.
Variklis: Nėra lepus, galima pilti ką tik nori :) Galios pilnai užtenka važinėjant mieste.
Eksploatacijos kaštai: Na, man buvo pasitaikę 1.9 TDI ligų:
1. Kas būdinga 81kw turinčiam varikliui, tai strigo turbinos geometrija. Išvalymas 120€. (Vėliau pradėjo gesti vakuumai, nebetvarkiau -pardaviau)
2. Teko susidurti su generatoriaus sankabos gedimu. Panaudotų auto dalių parduotuvėje - 15€
3. Kuro siurblys praleido. Remontas + darbas 120€.
4. Nuvertėjimas, bent per 3 metus pardaviau už tą pačią kainą, kurią pats pirkau.
Patarimai perkančiajam: Patikrinti kuro siurblį, praspausti, kad turbina nestrigtu, patikrinti vairo kolonėlę, centrinį užraktą. Turbūt čia pagrindinės ligos.
Pagalvočiau antrakart pirkdamas
Pirkau šį modelį - audi a4 b5 fl 1.9 tdi, 1999 metų, rugpjūčio mėnesį nuo tralo už 1900 eurų. Per visą turėjimo laikotarpį teko perrinkti visą važiuoklę, kuri tikrai ne pigi. Be viso to, diržai, tepalai, filtrai. Su varikliu problemų kaip ir nėra, tačiau važiuoklė tai tikrai ne svajonė, ne veltui sakoma - aliuminė. Šiaip kelyje smagi, bet vietos gale labai mažai, lyginant su audi 80 b4 toje daug daugiau vietos gale. Audi a4 b5 fl sedanas labiau moteriškas automobilis, nedidelis ir manevringas. Beje pas mane 66 kw, todėl mieste tikrai ekonomiška, autostradoje nelabai, važiuojant 120 km/h 2500 tūkst. apsukų. Šiaip viskas gerai jei ne ta važiuoklė.