Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Jau 30 metų klientas
Ir tik geriausi atsiliepimai. Didelis ačiū Jums už jusų darbą ir džiaugiuosi būdamas klientu. Tai ne SEB ar Luminor...
Padalinys Pegaso knygyne, Vilniaus Akropolis
Siaubas, moteriske kuri aptarnaujate klientus prie langelio ir atejote is savo kabinetelio (su akiniais, trumpi plaukai, sviesus), ismokite bendrauti, ar suprantate kad dirbat klientu aptarnavimo skyriuj? Geda, grubus bendravimas, jus neturetumet cia dirbti, jokios pagalbos, panurbejot ir nuejot palike klienta prie kito kliento??
Ir as jusu banke pinigus laikau, nes jus laikote savo pinigus pas mane.
Pasibjauretinas servizas, buciau jusu menedzeris, is kart jus atleisciau uz toki apgailetina darba!
Ir as jusu banke pinigus laikau, nes jus laikote savo pinigus pas mane.
Pasibjauretinas servizas, buciau jusu menedzeris, is kart jus atleisciau uz toki apgailetina darba!
Jokiu
Jokios pagalbos, nenori padeti
Nesugeba atsakyti į klausimus
Dirba labai nekompetetingi darbuootojai, kurie nesugeba atsakyti į klausimus. Suteikia netinkamą informaciją`. Neįmanoma prisikambinti nesant klientu.
Nėra
Blogas aptarnavimas
Apie mokėjimą telefonu.
Įprastai atsiskaitau telefonu, per swedbank programėle. Tačiau parduotuvėje nenuskaitė kortelės. Visada nuskaitydavo ir viskad būdavo gerai. Tačiau dabar jokių ženklų. Parduotuvėje net skaitytuvą perkrovė, tačiau niekas nepasikeitė. Beje, naudoju Jaunimo kortelę ir NFC buvo įjungtas
Saugu
Problemos
Bėkite kuo toliau
Bėkite kuo toliau nuo šitos kontoros. Buvo atliktas 10 tūkst. mokėjimas sau į kito banko sąskaitą, tai bankas be jokio perspėjimo ir pranešimo savavališkai užblokavo mokėjimo kortelę, prisijungimą prie interneto banko, kuriame tuo pačiu yra ir nuosavos įmonės sąskaita. Tai turėjome sustabdyti net ir visas įmonės operacijas. Paskambinus telefonu jokia blokavimo priežastis nurodyta nebuvo ir buvo pasakyta kad atblokuoti telefonu negali, liepta užsiregistruoti ir atvykti į banko padalinį darbo valandomis.. Žodžiu daro ką nori ir elgiasi kaip nori su savo klientais. Žmogus be grynų pinigų nei duonos nusipirkt negalėtų :) SUPER!
Atsiliepimas
Paslaugos tvarkoje tik dabar 2 savaites laukiu kreditines korteles atsiuntimo ir vis dar negavau paste.
Gėda bankui
Nekompetetinga darbuotoja, vieną klientą išsiuntė kitai klientei, priėmė 15min vėliau tam nepritaikytam kabinete. Komentarų dėl atvykimo tikslo neskaito. Tik “konsultuoja” o banko darbuotoja nedirba
Jokių
Nekompetencija
Nevikus sistema banko
Pries isvaziuojant i uzsieni pasiskambinau i banka ar galiu pasididinti limita virs 20k sako taip galite trunka viena diena internetu. Galvoju ok. Sekmadieni isvikau i uzsieni apsipirkti prekiu. Skambinu antradieni kur zadetas padidintas limitas. Sako mes dave uzklausa. Atejo treciadienis kai reikia atsiskaityti uz prekes ir t.t... jie vel man tapacia dainele. Arba sako atvykit i banka. Galiausiai truko nervai pradejau kas valanda skambinet ko as negaliu savo pinigais naudot. Tai sako sitas sudinas karasnikavo kontora sake gali tyrineti ikk 15d. Otuk.... blet sunervino.
Bankomatai vogia pinigus
Ne pirmas kartas, kai bankomatai neišduoda reikiamų pinigų, o nuo sąskaitos nuskaičiuoja. Informavus konsultantus niekas TAVO uždirbtų pinigų negrąžina.
-
Labai nepatenkinta šiuo banku
Swedbank naktiniai trikdžiai
kadangi dirbu su užsieniu ir dažnai tena daryti pavedimus vėlai vakare ar nakti, tai laiks nuo laiko išlenda, kad swedbank bankinė sistema pakimba ir negali išsiųsti pinigų tiekėjams, kuriuos perspėji, kad va iškart sumokėsi už prekes! ir nėra tą dieną jokio pranešimo, kad bus kažkas negerai! negalima būti tokiu nekokybišku banku, kai per tave daroma tiek verslo!
pakimba bankiniai pavedimai velai vakare ar nakti