Atsiliepimai

Luminor (DNB bankas)

www.luminor.lt

Atsiliepimai

Rolandas

Labai prasta patirtis

Noriu pasidalinti savo patirtimi darbo su šiuo banku, kurio klientu priverstinai buvau tapęs. Ačiū dievui senai juo nebesu. Turėjau kažkada Nordea vertybinių popierių . Taip pat turėjsu einamąją sąskaita, kurios aptarnavimas pagal susitarimą su Nordea buvo visai nemokamas. Saskaita buvo tuščia ir reikalinga tik lėšoms iš tų vertybinių popierių pervesti atėjus laikui. Atsitiko taip kad Luminor perėmė Nordea. Pabrėžiu - niekuomet nebuvau šio banko klientu niekuomet nepasirašiau su juo jokių sutarčių. Praėjus pusmečiui po Nordea perėmimo gavau Luminor grąsinantį laišką neva aš nevykdau savo įsipareigojimų. Jie nepatenkinti tuo, kad iš mano tuščios sąskaitos negali nusirašyti mokesčio už sąskaitos sotarnavimą :D įžulumo viršūnė. Nuvykau į banką tik laiką švaisčiau. Jie niekaip nesuprato kad jokių susitarimų su jais neturiu ir jokių jų nustatytų mokesčių jiems neprivalau mokėti :) uždariau sąskaitą ir sau nepalankiomis sąlygomis nutraukiau su Nordėa sudarytą vertybinių popierių sutartį. Sumokėjau jiems tą 6 eur mokestį už pusmetį sąskaitos aptarnavimo su nuliniu likučiu. Realiai patyriau kelių šimtų eur nuostolį, bet džiaugiuosi kad nieko bendro su šia kontora neturiu, kurios klientu per prievartą buvau tapęs. Džiaugiuosi dalindamasis šiuo atsiliepimu ir atkreipdamas kitų dėmesį. Manau Lietuva būtų žymiai grsžesnė be tokių bankų. Neleiskite jiems uždirbti

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.21

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Kamal

Blogai

Visų pirma aptarnavimas tragedija, bankomatai labai mazai, svetainės dažnai istringa, turiu savo banko sąskaitos, pirma kreipiausi gauti paskolą kai reikėjo bet man nesuteikė paskolos bet tada ėjau į Swedbank, iš karto suteike paskolą, nusprendžiau savo asmeninį ir įmonės abi sąskaitos uždaryti ir perkelti į kitą banką
Nieko
Begalo

Atsiliepimas parašytas: 2024.03.07

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Andrius

Tragedija

Tragedija - tiek verslo tiek asmeninė bankininkystė - verslo klientams atsidarinėjant sąskaitą patikino, kad bus galima atsidaryti USD sąskaitą ir nebus jokių automatinių valiutos konvertavimų. Atsidarius sąskaitą priverstinai pinigai konvertuojami blogiausiu įmanomu kursu.
Nėra jokių - klientų aptarnavimas nulio vertės.
Viskas yra vienas didelis trūkumas, labai jaučiasi tiesiog pasipinigavimo politika, o ne orientacija į klientą.

Atsiliepimas parašytas: 2023.12.01

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Gobana

Pats prasčiausias bankas

Vien minusai, ypač verslo klientams. Pavedimai nepareina, kaba prie vykdomu pusdieni. Ir tai nuolatos. Problemos nesprendžiamos. Girdi tik atsiprašinėjimai dėl nemalonios situacijos. Verslo klientams nerekomenduoju!!!

Atsiliepimas parašytas: 2022.11.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Banko parodija

Prieš pusmetį pabėgau iš šito banko ir labai džiaugiuosi dėl šito sprendimo. Akmens amžiuje įstrigęs bankas, jeigu jį šitaip galima pavadinti. Programėlės funkcionalumas neegzistuojantis. Gauti savalaikius pranešimus apie nuskaitytus ar įskaitytus pinigus per programėlę neina. Apie įplaukas praneša tik SMS žinute. Ta prasme, Jūs girdit? SMS žinute, 2021-ais metais? :D. Bet čia dar net ne pabaiga - už tą žinutę dar ir susimokėti turite :D:D:D:D.

Išrašai apie padarytus mokėjimus ir nuskaitytus pinigus atsiranda po pusdienio, kartais ir po dienos. Iš esmės galėtų bet kas iš Jūsų kortelės nuskaitinėti pinigus, ir Jūs net nepastebėtumėte :).

Klientų aptarnavimas - tragedija. Įsidėjau bankomate 200 EUR, sąskaitoje neatsirado. Buvo paliepta laukti savaitę, kol inkasatoriai inkasuos bankomatą ir perskaičiuos pinigus. :) Niekam neįdomu, jeigu jų tau reikia čia ir dabar. Susimovus su Smart-ID (keičiau telefoną) ant naujo pervesti įmanoma TIK atvykus į banką. Beje, banke reikėjo pralaukti dvi valandas, kad gauti PIN generatorių, nes tuo metu veikė tik vienas padalinys per visą Kauno miestą, o žmonių - begalybė :D.

Na, ir manau kiekvienam klientui pažįstami galimybės atsiskaityti dėl kažkokių tai gedimų išjungimai be visiškai jokio perspėjimo. Užsipili pilną baką kuro, ir tada tik p**t - tavo kortelė neveikia :))

Žodžiu, iškeičiau juos į normalų banką, ir dabar labai džiaugiuosi. Ir kviečiu visus bėgti iš šitos banko parodijos.
nėra, tiesiog nėra.
akmens amžiaus programėlė, dažni gedimai, nepavykę atsiskaitymai, atsiskaitymų išjungimas be kliento perspėjimo, jokio saugumo ar stabilumo jausmo, nėra galimybės gauti pranešimų apie nuskaitytus pinigus - nesaugu.

Atsiliepimas parašytas: 2021.04.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
bluius123

Paslaugos vertos nulio ...

Kur kreiptis, kad būtų imtasi nors kokių veiksmų. Neįmanoma, Luminor tyčiojasi iš žmonių. Atsiskaityti kortele dažnai negalima. Pastoviai užrašas - neaptarnauti. Jau net gėda, nors sąskaitoje visada yra pinigų. Sąskaitos išrašai formuojami tik dinozaurams įskaitomu formatu - suprasti gali pilnaties klientas. Nesusigaudai žmogus savo likučiuose, išlaidose. IT skyrių - į šiukšlinę. Tokiems žmonėms galima patikėti tik šiukšles rinkti :(

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.12

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Marius

Luminor DNB bankas - praktiškai visais atžvilgiais prastas bankas...

1)Užsakėme auksinę kortelę prieš 5 - ias savaites. Kortelę sugebėjo pagaminti ir pateikti su stresais, vargais ir finansiniais kaštais tik prieš pat skrydį. Skrydis iki tikslo buvo pasiektas neapdraudus keliaujančio žmogaus, nes fiziškai jau nebuvo įmanoma. Buvo prieš tai ir po to rašyti skundai, kreiptąsi žodžiu, bet niekas nekreipė dėmesio, kalbama, kad mes patys kalti. Jokios pagarbos klientui.
2)Kitas nepagarbus dalykas. Mama iš bankomato išsigrynino pinigų. Prarado 32 eur./mokest. Prieš kelis mėn. toje pačioje vietoje stovėjo SEB banko bankomatas, kuris priklausė ir Luminor-ui. Tad jokių mokesčių nebuvo. Po kelių mėnesių mama išsiėmė pinigų ir kaip minėjau "pavogė" iš žmogaus pinigus, nes pasikeitė bankomato savininkas. Juo patapo bankai: Šiaulių ir Citadėlės, kurių tinklas vadinasi medus. Mano kategoriška nuomone žmogus buvo apvogtas, nes jam nei e-bankininkyste, nei SMS - u nebuvo pranešta ar įspėta. Ji senjorė(66m.), blogiau orientuojasi, blogiau mato nei jaunas žmogus, kad pastebėtų, kad tą užrašą "medus". Žmogus ėjo iš įpročio išsiimti pinigų, nes prieš tai nebuvo ir gimtojo banko pavadinimo "Luminor". Tuo labia, kad už kokių 500m. buvo tikrasis bankomatas "Luminor". Taigi reikia turėti logikos, kad bet kuris žmogus specialiai neišsiiminės pinigų su tokiais mokesčiais (mamos pensija tik 300eur. tai 32eur dideli pinigai (aišku, bet kuriam žmogui būtų didelis mokestis už pinigų išgryninimą). Buvo kreiptąsi į konsultantus tiek gyvai, tiek žodžiu, tas pats atsakymas: "Jūs patys kalti, kad neprimatote. Jūsų problemos." Jokio žmogiškumo, jokios situacijos logiško įvertinimo...
3)Luminor DNB banko e - bankinynkystės svaitainės valdymas labai nepatogus. Aš dar jaunas, o mano mamai - senjorai tikrai neįveikiamas.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Mindaugas

Labai blogai

nenormalu, kad Jus sujungėte du bankus į vieną ir pavyzdžiui būtent Klaipėdoje palikote vieną banko skyrių, kai dabar klientų eilės nežmoniškos. Dar banko skyrius paliktas tokioje vietoje kur yra privalomas parkavimo mokestis ir kad sulaukti savo eilės pas specialistą ne tai, kad tik reikia laukti mažiausiai valandą, bet dar ir reikia už tai susimokėti. Nu tikrai nesąmonė būti tokio banko klientu. Visiškai negerbiamas klientas šituo atžvilgiu.
Nėra nieko geriau nei kituose bankuose
Žiūri tik save o ne klientą

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Birute

Prastas paslaugų organizavimas

Paprasta paslauga, kaip studento pažymėjimo atsiėmimas, užtruko pusę valandos. Buvo paskirtas konkretus atsiėmimo laikas. Atvykus į banką, jokių nuorodų, kur galima eiti be eilės būtent paskirtu laiku nebuvo (išankstinės informacijos apie tai irgi nebuvo), todėl atsispausdinus bilietėlį, teko laukti su visais. Konsultantė pasimetusi, pamiršusi, kaip atlikti paslaugą, kvietėsi pagalbą, tačiau buvo maloni, padėkojo už laukimą, todėl jai didelių priekaištų neturiu. Tačiau linkiu Luminor, kad užtikrintų, jog darbuotojai greitai ir efektyviai galėtų teikti paslaugas.
Ir dar vienas pastebėjimas- ant kaklo (tiksliau ties pilvo sritimi) kabantys darbo pažymėjimai nusisuka, todėl klientas net nemato žmogaus, su kuriuo bendrauja, nei vardo, nei pareigų. Tiesą pasakius, nuolat lankantis Swedbanke ir matant puikiai organizuojamą ir atliekamą darbą, netgi tokios, atrodo, smulkmenos Luminor banke paliko prastą įspūdį ir neplanuotai sugaišo ir taip spaudžiantį laiką. Sėkmės tobulėjant.
Konsultantė maloni, besišypsanti.
Neužtikrinamas darbuotojų profesionalumas, prastai organizuotas priėmimas paskirtu laiku.

Atsiliepimas parašytas: 2018.08.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Olga

Siaubinga el. bankas

Blogiau ir būti negali. 2 kortelės, 2 skirtingi sąskaitos numeriai. Pavedimas tarp savo sąskaitų tai kažkas. Teoriškai turėtų būti akimirksniu, bet gi ne. Norint padaryti pavedimą sėdį ir žiūri ilgai ir nuobodžiai kada gi pinigai iš tavo sąskaitos A pateks į tavo sąskaitą B. Aj, dar po būklės mokėjimas "įvykdytas" pinigai nebus prieinami iškarto - matysite nuosavos lėšos viena suma, o likutis kita.

Atsiliepimas parašytas: 2017.10.09

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai