SAAB 9-3
Atsiliepimai
SAAB 9-3 2.2TiD
Na visu pirma, yra prasta garso izoliacija, prastos salone esančios medžiagos, nemaloni plastmasė, bei kieta pakaba. Apie variklius 2.2Tid labai triukšmingas, didelės kuro sanaudos (9 litrai mieste) ir prasta trauka, tai šiuo atvėju rekomenduoju rinktis 1.9tid viskuom geresnis variklis.
SAAB 9-3 2007 1.8T Benzinas/Dujos
Puikus automobilis ieškantiems ekonomiško/galingo santykio. Važiavimas labai patogus, važiuoklė nėra kieta. Kas liečia remontą - per 2 metus atsistojo apie 200 Eur. Didžioji dalis detalių tinka ir iš Vectra. Pvz: Kuro siurblys originalus SAAB kainavo 64 Eur, o Vectros nusipirkau už 24, kuris kuo puikiausiai tiko. Kėbulo detalės naujos labai brangios. Pvz: priekinis buferis be grotelių kainuoja 220 Eur. Dar viena SAAB liga tai klaidos, jų būna gana nemažai, lemputės dažnai problematiškiausia vieta. Visa kita yra super ir mašina verta investuoti.
Pliusai:
+ Patogus, ekonomiškas, lengvai valdomas ir gana išvaizdus;
Minusai:
- Kėbulo detalės brangios, elektronika
Patarimas:
Jeigu perkate universalą, iškart patikrinkit ar galinio lango apipurškimas veikia, nes kitaip bus ką veikt. :)
Pliusai:
+ Patogus, ekonomiškas, lengvai valdomas ir gana išvaizdus;
Minusai:
- Kėbulo detalės brangios, elektronika
Patarimas:
Jeigu perkate universalą, iškart patikrinkit ar galinio lango apipurškimas veikia, nes kitaip bus ką veikt. :)
Opelis kitam kailyje - SAAB nuo 2003
Norisi pigios, neblogai (sąlyginai) atrodančios transporto priemonės? SAAB 9-3 YS3F 2.2D. Važinėju nuo 2013 sausio. Turbūt esat girdėję, kad SAAB ir Volvo labai daug dalys kainuoja. Tai tik ne šitos :) General Motors ~2000 metus įsigijo SAAB ir pradėjo 'kepti' automobilius naudodami Opel Vectra bazę. Todėl mano patirtis labai gera: keičiau amortizatorius (abu priekiniai su keitimu ~150€), stabdžių diskus visus 4 ir kaladėles (keičiau pats, juokų darbas, detalės ~130€). Daugiau nelabai ir buvo kas sugedę. Žinoma, egzituoja tokios "ligos": neveikia keleivio sėdynės daviklis, todėl nuolat reikia užsegti diržą, keleivio durelių centrinis užraktas veikia tik lauke esant -20 šalčio. Mieste tikrai labai neekonomiška: taupiau važiuojant ~8ltr/100km. Važiuojant netrukdant eismui ~9-11ltr/100km. Užmiestyje ~6,5ltr/100km (važiuojant 4 asmenims 100km/h). Važiuojant ~110-120km/h jau reikės įpilti po 7 litrus dyzelinio kuro 100 kilometrų kelionės. Kai pagalvoji, nusenus jau ta mašina, bet už 2000€ ar rasi ką geriau, nei Opel'į? Tik šitas Opel'is su SAAB kėbulu, todėl atrodo kiek kokybiškesnis, nei Opel. Tokia kaip "kaukė" :)