Atsiliepimai

Atsiliepimai

Sandra

Aptarnavimas

Geri rūbai or whatever, bet aptarnavimas baisus akropolio rūbų parduotuvėse. Vieną kartą paprašiau, kad atneštu kitas tokio pat dydžio kelnes, nes nuo lipduko jos buvo išsitepusios, tai vos ne pavartė akių, kad tipo, juk čia išsiplaus ir visur tas pats bus. Tai okay sorry, kad jūs parduodat jau sugadintus rūbus. O dabar Kalėdų laikotarpiu užsakiau džemperį su siuntimu į parduotuve. Rašoma, kad siuntimas dažniausiai trunka nuo 3-10d. Bet kadangi Kalėdos, rašė kad atvyks tarp 21-23d. gruodžio…
Atėjo 28d. Buvau priversta vykti ir pirkti tokį pat daiktą, tik kad jis būtų po egle.
Jeigu Eurokos spėjo atsiųsti iki Kalėdų, Pull&Bear galėjo taip pat, bet dar šiek tiek jiem trūksta apsukrumo. Juk Kalėdos, matomai norėčiau dovana gaut ne ant užgavėnių.

Atsiliepimas parašytas: 2022.12.29

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
pirkėja

Keistas darbuotojas

Drabužiai šio tinklo patinka, bet susidūriau su labai keistu darbuotoju, atrodo, jog dirbant užmigs ir šiaip neina suprasti ar jis neblaivus, ar kas jam. Atsakinėja po laiko, atrodo nesupranta klausimo, o jeigu jis turi sutrikimų - tai ar jam ten vieta bendrauti su pirkėjais? Vien dėl šio pardavėjo į akropolio parduotuvę negrįšiu, nes buvo labai nejauku.
Puikūs drabužiai, dirba malonios merginos
Keistuolis

Atsiliepimas parašytas: 2022.06.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
virgulia

Pirkimas internetu

Visiškai neprofesionalus aptarnavimas, ignoravimas. Gruodžio pabaigoje pirkome žieminę striukę, kuri turėjo būti pristatyta gruodžio18-22d. Atsiėmimas buvo Akropolio parduotuvėje. Tačiau prasidėjus karantinui, parduotuvę uždarė. Bandžiau rašyti , bet niekas su manim nesiteikė susisiekti. Prisiskambinti- viskas tik anglų kalba. Man liko nesuprantama, kodėl užsakinėjant per lietuvių tinklapį, vėliau valstybine kalba niekas nebesiteikia su manim bendrauti, ir turiu versti per galvą tam, kad parašyčiau anglų, vokiečių, italų ar kt. kalbomis ar skambinti neaišku kokiu numeriu? Kitas dalykas- jei jau tokia situacija, gal kažkas iš šios parduotuvės darbuotojų turėjo su mumis susisiekti ir paaiškinti, kaip mes galėtumėm atsiimti striukę?
Rezultatas- kol kas nei striukės, nei pinigų, sugadinta nuotaika, žiemą likom ,,pliki basi". Gyvenime daugiau nieko iš jų nebepirksiu...
nėra jokių
Absoliutus ignoravimas ir negebėjimas susisiekti su klientu ar atakyti į kliento užklausas

Atsiliepimas parašytas: 2020.12.29

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Anonimė

Aptarnavimas

Tragiškas ir netgi labai neprofesionalus konsultantų aptarnavimas Vilniaus miesto akropolyje. Ilgai nesinorės daugiau ten sugrįžti.

Atsiliepimas parašytas: 2020.11.26

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Anonimė

Nemandagūs darbuotojai

Nemalonus ir labai nemandagus klientų aptarnavimas. Likau apšaukta tądien dirbančios merginos. Susigadinau ne tik nuotaiką bet ir visą dieną, ačiū. Vilniaus Akropolis

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Pristatymas

Mėgstu šią parduotuvę, dėl karantino negalėjau joje apsilankyti, tad nusprendžiau užsisakyti internetu džinsus. Užsisakiau 04-12, buvo rašyta, kad pristatys tarp 16 ir 20. Šiandien 23, siunta vis dar vežama, esu nepatenkinta tuo.. iš Lenkijos tikrai taip ilgai ji nėra vežama.
Geros kainos
Tragiškas pristatymas, niekas neiaišku, mažai info

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Lukas

Ozo Pull&Bear nesąžinigos grąžinimo sąlygos

Nusprendžiau pirmą kartą nusipirkti kelnes Vilniaus Ozo Pull&Bear. Po 2 mėn per siūlę suplyšo kišenė. Atnešiau, kad apkeisti, nes juk būtų juokinga siūti naujus džinsus, o džinsai tikrai puikūs, stilingi, gera medžiaga ir dydis idealiai tinka.
Ozo parduotuvėje apžiūrėjo darbuotoja garbanotais plaukais, nusiuntė nuotrauką “kažkam” ir “kažkas” atsakė, kad aš pats suplėšiau. Dar pasiūlė parašyti pretenziją, palaukti 10 dienų, kad vėl “kažkas” įvertintų ir duotų atsakymą.
Džinsai kainuoja 20€ ir parduotuvė nesugeba prisiimti atsakomybės už nekokybiškus produktus. Būtų apkeitę džinsus į tokius pačius ir būtų dar gavę mažiausiai 5 klientus mano rekomenduotus, bet dabar bus atvirkščias efektas ir -10 klientų.
Nekokybiškos prekės

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.15

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
stanke

Absurdas

Pull&bear parduotuvėje, kad prekės dažnai nekokybiškos tai nėra ką norėti kai tokios nedidelės kainos. Kelis kartus jau pasimokęs iš ten nepirkti, bet galvojau gal tiesiog sutapimai būdavo. Vakar surizikavau ir nusipirkau bliuzoną, bet kai parsinešus namo užsidėjus bluzoną jis pradeda irti(jis tikrai nebuvo aptemptas kaip galima būtų pagalvoti) tai visai nemalonu. O dar įdomiau nunešus atgal į parduotuvę, tau pasako, kad atliks tyrimą dešimt dienų ir gal tada atgausi pinigus, daugiau niekuo negali padėti. Jei daiktas būtų geras tada iškart grąžintu pinigus, bet jei jis būtu geras aš jo net neneščiau atgal. O dar juokingiau kai pardavėja sako nusipirkite kitą tokį patį, bet vėl susimokėkite. Ar tai normalu???

Atsiliepimas parašytas: 2019.02.14

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Aurelijus

Nekokybiškos prekės

Pirkau treningus užvakar, neesmė kad jų kaina 20eurų, kaina nebuvo nupiginta ar su žymėjimu kad brokuota prekė. Tai vakar viena karta užsidėjau, ir tai mašinoj tik sedėjau, grįžau vakarop namo iš kelionės. Prairo iš galo per susiuvimą per vidurį skylėm išėjo visas klynas matyt kai isitempė kelnės sėdint, tai kas čia per kokybė ??. Maikė irgi baltais neryškiais plėmais išėjus, ir pamačiau tik grįžęs. Žodžių paskutini kartą apsipirkinėjau pas juos, dar megstinis, ir džinsai, dar neužsidėjau, neaišku kas su jais bus po dienos nešiojimo. (Kaunas, akropolis)
Nėra privalumu
Viskas kas yra toje pardotuvėje turbūt

Atsiliepimas parašytas: 2018.03.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Summer

Nekokybiškas aptarnavimas

Sveiki,
Pastebėjau, kad parduotuvėje Pull&Bear Akropolis Vilnius dirbanti pardavėja (data 2017 11 12 po 12 val.) niekam neatiduoda grąžos kelių centų, sėkmingai suapvalina sumą kliento nenaudai. Jeigu kasoje nepasirūpinta, kad būtų smulkių pinigų, tai gal bent jau galima būtų naudoti žodį "ATSIPRAŠOME, bet..." ? Lieka nemalonus įspūdis....
Tas pats žodis gali būti naudojamas ir tuo atveju, jeigu iš rankų krenta drabužiai skenuojant prekes kasoje!!!
Tikrai labai sudėtinga???
Ačiū už dėmesį :)

Atsiliepimas parašytas: 2017.11.12

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai