Atsiliepimai

Atsiliepimai

Odeta

Tragedija….!

Užsipyliau kuro prieš mėnesį, nuskaičiavo pinigus.. padarė 50 e rezervacija. Jau mėnesį laiko laukiu kol grąžins.. kiekvieną kartą paskambinus telefonu atrašysim jum el. Paštu per dvi dienas.. situacijos nesprendžia. Jokio konkretaus atsakymo.. Tragedija. Nesu susidūrus su tokia nesamone. Kur kreiptis, kad atgaučiau savo pinigus???!

Atsiliepimas parašytas: 2024.03.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Klientas T.

Vagia nepanaudotus pinigus

Pilantis kurą rezervavo pinigų sumą, nors faktiškai leido užsipilti už 11€ mažiau. Ištraukus degalų pistoletą kuras nebėgo. Sekančią dieną vėl taip pat "išmaudė", 8€ irgi veltui. Komunikacija žemiau plintuso, klientas nulinės reikšmės. Niekada gyvenime jokioje institucijoje dar neteko matyti tokio ignoravimo, problemos net nepripažysta ir nesprendžia. Degalinių tinklų asortimentas Lietuvoje labai platus. PATARIMAS - APVAŽIUOKITE ŠĮ DEGALINIŲ TINKLĄ !!!

Atsiliepimas parašytas: 2022.03.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Goda

Prarasit pastovius klientus

Kaunas, Kuršių gatvės Neste. Įkišus kortelę ir pasirinkus, kad pilti už 20eu nuo kortelės buvo nuskaičiuoti tie 20eu, bet kuro taip ir neleido pilti. Paskambinus numeriu, trumpai veptelėjo, kad išsiimkit čekį, aparatas jokio čekio neduoda. Sako, kad pinigai rezervuoti ir turi pareiti atgal. Tai kiek dabar reikės laukti ? Mėnesį ar du? Ar reikia kreiptis kažkur aukščiau?

Atsiliepimas parašytas: 2019.12.09

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Arina__

Nerekomenduoju naudotis šios degalinės paslaugomis

Labai neigiamas įspūdis po bendravimo su Neste klientų aptarnavimo "specialistais" ir didelis nusivylimas pačia įmone. Vienoje iš Vilniaus Neste degalinių atvažiavus įsipilti kurą, įdėjus kortelę ir suvedus pin kodą, aparatas išsijungė, persikrovė, o pylimo procedūra buvo nutraukta nepradėjus pilti kuro. Paskambinus Nestes pagalbos numeriu man buvo nurodyta bandyti piltis dar kartą ir pažadėta, kad per kelias valandas nuskaičiuoti pinigai bus grąžinti į sąskaitą. Nepavyko, pinigai taip pat negrįžo.. kitą dieną paskambinus aptarnavimo centrui buvo pasakyta skambinti į banką, nes jie nieko negali pakeisti. Iš banko gavau rekomendaciją paprašyti Nestes atšaukti rezervaciją. Vėl paskambinus į Neste ir paprašius atšaukti rezervaciją konsultantės Dovilės žodžiai: Bankas nežino situacijos, nemato Jūsų duomenų, negali Jūsų identifikuoti, pasakė Jums bendrą informaciją, kurią visiems sako. Man konsultantei paaiškinus, kad naudojuosi Smart ID programa, kurios dėka bankas lengvai per kelias sekundes mane identifikuoja ir tikrai MATO situaciją, man piktai ir atgrasiai buvo pasakyta, kad mes nieko padaryt negalim, rašykit laišką, bet vistiek ilgai užtruks.
Išvada: Neprofesionalus darbas, kai tiek dėl tecninių degalinių nesklandumų, tiek dėl nekvalifikuotų ir nemalonių darbuotojų kenčia klientas.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Play

Kaip iš anekdoto: už ką mane myli - už grožį ar už protą? Neste aptarnavimas ir

Na tikrai ne Skandinaviškas požiūris į klentus! Atitinkamai ir kuro kokybė matyt tik ant popieriaus. Gerb. kolegos verslininkai - Jūsų sutartys su Neste vertos nulio, nuolaidos gali būti pakeistos betkokio eilinio darbuotojo, o vadovybė nuo problemų atsiriboja. O ir vadovybės kontaktų rasti neįmanoma. Tad nepamirškite kiekvieną mėnesį tikrinti įsipilto kuro kiekius ir sutartas kainas - nustebsite.
Aš praradau keliasdešimt eur, bet laiku pastebėjau apgaulę, daugiau į Neste kojos neįkelsiu.
nepastbėjau, tiesą pasakius
aukštos kainos (nors visos degalinės automatinės), paprastas dyzelis - praščiausias iš didžiųjų LT degalinių, PRO - už trigubą kaina, bet jau standartinės kokybės. Kliento sąvokos nėra (tiesiog važinėjantys pinigų maišai).

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.02

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
kizer

degalai.

atskaičiavo 150€ nedavė užsipilt kuro ir kiek skambinau, kad grązintų pinigus vis jie nieko negali padaryt, liepė kreiptis į savo banką. Kiek skambinu į banką jie sako neste turi atsiųst kažkokius atšaukimus, kad grązint pinigus ... pinigai kabo jau 10 dieną ... neturiu žodžiu daugiau apie sita degalinę. Praradot pastovų klientą !
....
....

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.09

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Karolis

Didelės kainos

Degalinės automatinės o kainos viršija daugumos konkurentų pilno aptarnavimo degalinių. Tačiau degalinės yra patogiose vietose ir platus tinklas.
Automatas
Aukštos kainos

Atsiliepimas parašytas: 2018.12.18

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
dovileev

Neblogas kuras

Nebloga degalinė, kainos dažniausiai mažesnės nei kitose degalinėse. Patinka tai, kad dažnai būna akcijos, pvz Mamos dienos proga ir pan. Greitas ir patogus atsiskaitymas.

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.12

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
sarasnoos

Puikus kainos bei kokybės santykis

Stengiuos kuo dažniau pilti kurą, mano atveju dyzeliną, tik Neste. Labai džiaugiuosi kokybe, mašina išties mažiau išmeta vadinamo juodo dūmo, lyginant su kitais dyzeliais iš kitų degalinių. O kaina dažnu atveju mažesnė nei konkurentų.

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.08

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Fackinas

Viskas vyksta greičiau

Na patinka, kad savitarna, todėl nereikia laukti eilėje norint susimokėti, ypač, kai toj eilėje stovi žmonės, kurie renkasi kokių čia užkandžių pasiimti .

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.05

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai