Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Baisu
Taikos pr. 66, Klaipėda, "Lidl" parduotuvė, prie "Grandus" prekybos centro. Į parduotuvę neverta eiti vakarais. Ypač į savitarnos kasas. Pardavėjos ir konsultantės neegzistuoja, Dieve padėk jei kažkas savitarnos kasai nepatiko, liksite stovėti 20 minučių kol kažkas teiksis ateiti ir padėti, ir ateis susiraukusios ir nepatenkintos, kad reikia atlikti savo darbą ir paspausti du mygtukus. Tai įvyko kiekvieną kartą man atėjus apsipirkti po 20h. Lidl parduotuvė dirba iki 23h. Manau, normalu tikėtis, jog ir parduotuvės darbuotojai atliks savo darbą iki nurodytos valandos. Bet, vietoj to, neįmanoma rasti ne vieno darbuotojo, apart apsauginio. Yra specifinė kasininkė, pražilusiais rudais, garbanotais plaukais, dirbanti vakarais, kuri yra pati neprofesionaliausiai besielgianti, grubi, nemaloni moteris, kokia galėtu dirbti. Paklausus klausymo, bus į jūs pažiūrėta kaip į protiškai atsilikusi, jūsų prekės numestos kaip šiukšlės, jei mokėsite grynais vietoj kortelės kasoje, grąža skris ant žemės. Kaip toks žmogus gali dirbti be jokių pasekmių sveiku protu nesuprasi. Tikrai net nesinori apsipirkti parduotuvėje, kad ir siūlomos prekės ir darbo laikas puikūs.
Raudona paprika
Gerbiamieji,
Rašau jums norėdamas pranešti apie problemą, su kuria susidūriau neseniai įsigijusi produktą jūsų parduotuvėje. Liepos 20 d., 2024 m., pirkau raudoną paprika, tačiau grįžusi namo pastebėjau, kad produktas yra sugedęs. Atidarius daržovę, pajutau stiprų nemalonų kvapą, o pats produktas buvo apipelijęs ir netinkamas vartoti.
Esu nusivylusi šia situacija, nes visada laikiau jūsų parduotuvę patikima ir kokybiškų prekių tiekėja. Tikiuosi, kad tai buvo vienkartinis incidentas ir jog imsitės atitinkamų veiksmų, kad ateityje tokios situacijos nesikartotų.
Prašau jūsų išspręsti šią problemą ir suteikti man kompensaciją už sugedusį produktą. Taip pat būčiau dėkingas, jei patikrintumėte likusias tos pačios partijos prekes, kad kiti klientai nesusidurtų su panašia problema.
Laukiu jūsų atsakymo ir sprendimo šiuo klausimu.
Rašau jums norėdamas pranešti apie problemą, su kuria susidūriau neseniai įsigijusi produktą jūsų parduotuvėje. Liepos 20 d., 2024 m., pirkau raudoną paprika, tačiau grįžusi namo pastebėjau, kad produktas yra sugedęs. Atidarius daržovę, pajutau stiprų nemalonų kvapą, o pats produktas buvo apipelijęs ir netinkamas vartoti.
Esu nusivylusi šia situacija, nes visada laikiau jūsų parduotuvę patikima ir kokybiškų prekių tiekėja. Tikiuosi, kad tai buvo vienkartinis incidentas ir jog imsitės atitinkamų veiksmų, kad ateityje tokios situacijos nesikartotų.
Prašau jūsų išspręsti šią problemą ir suteikti man kompensaciją už sugedusį produktą. Taip pat būčiau dėkingas, jei patikrintumėte likusias tos pačios partijos prekes, kad kiti klientai nesusidurtų su panašia problema.
Laukiu jūsų atsakymo ir sprendimo šiuo klausimu.
Pelėsis maisto produkte
Žmonių klaidinimas
Labai klaidina kainos, tame pačiame rėmelyje dviejų skirtingų produktų kainos. Tikrai nemanau, kad tai dėl ekonominių sumetimų, o sąmoningai nori prastumti mažiau parduodamas prekės.
Darbuotojo neatidumas
Ateinu apsipirkti į veverių gatvės esantį lidl ir nesuprantu kodėl ten yra tik viena darbuotoja kasose ir nespeja ir atrodo nenori girdėt ko prašo klientas praeita diena amžiaus patvirtinimo turėjome laukti ilgiau nei 10 min
Labai prastas aptarnavimas Palangoje
Labai prastas aptarnavimas Palangoje. Mane apšaukė jaunas darbuotojas, o aš laukiuosi.
Daiktu ir maisto prekiu kokybe labai prasta
Teko susidurti ne karta su LIDL tiek del garantiniu tiek del maisto produktu, kuriuos reikejo ismesti.
Paskutinis atvejis buvo del maisto, kuris buvo supelijes, net nusiuntus kokybes departamentui ir cekius ir foto jie neprisiima savo kaltes, liepe kreiptis i gamintoja. As dar nesusiduriau su tokiais prastais darbuotojais kaip LIDL. Kiek teko tureti reikalu ir del garantijos ir grazinimu tai vargo vakariene. Nezinau kokia ju politika ir kokius zmones samdo, bet nei vienas kitas tinklas kaip Rimi/Maxima/Iki taip nesielgia su klientais.
Paskutinis atvejis buvo del maisto, kuris buvo supelijes, net nusiuntus kokybes departamentui ir cekius ir foto jie neprisiima savo kaltes, liepe kreiptis i gamintoja. As dar nesusiduriau su tokiais prastais darbuotojais kaip LIDL. Kiek teko tureti reikalu ir del garantijos ir grazinimu tai vargo vakariene. Nezinau kokia ju politika ir kokius zmones samdo, bet nei vienas kitas tinklas kaip Rimi/Maxima/Iki taip nesielgia su klientais.
sugede produktai, gendantys daiktai
Visada malonus aptarnavimas❤️
Kiek kartų užeiciau į Visagino lidl parduotuvę,tiek esu nustebusi. Visas personalas yra labai paslaugus ,visada mokantis patarti, visada išeinu su nuotaika ir noriu sugryžti į šią parduotuvę. Pati mylimiausia parduotuvė❤️❤️❤️
Sugede produktai
Nusipirkome supelyjusius sausainius, kuriu galiojimas dar iki 2024.05.02
Esame labai nusivyle ir vos neapsinuodijome šiais sausainiais..
Esame labai nusivyle ir vos neapsinuodijome šiais sausainiais..
Sugede produktai
NEPATENKINTA APTARNAVIMU
2024 m. balandžio 16 d. 7: 15 val. apsilankius LIDL parduotuvėje Kėdainiuose likau nepatenkinta. Viena kasa lyg turėjo veikti, kitos uždarytos.Sudėjus produktus ant prekystalio prie kasos buvo pasakyta, kad neaptarnausim, eikit į savitarną, o prekių buvo daug. Kodėl iš anksto pirkėją neinformavo, kad neaptarnausim kasoje arba galėjo uždėti lentelę. Žinoma prekes palikau, nes jau neturėjau laiko , nes skubėjau į darbą. Visada mėgau apsipirkti prieš darbą Jūsų parduotuvėje, bet dabar reiks pasirinkti.
Tai gausus prekių pasirinkimas
Kodėl panaikintos spintelės daiktams susidėti.
Apsauga
Esu pasibaisėjusi. Viskas vyko lidl parduotuvėje adresu Taikos pr 66B Klaipėda. Situacija tokia atvykus apsipirkti , susimokejus už prekes jau einant link išėjimo, užrakino duris ir pasikvietė mane apsauga, pirma mintis buvo gal nepatvirtino mokėjimo kortele ,gal ką numečiau. Žodžiu nueinam pas jų į kabinetą pradeda manęs klausinėti ar turiu čeki, sakau nu ne napasiemiau , sako o už striuke nereikia susimokėti sakau kokia striuke ( nes buvau su liemene) sako už šitą kurią vilki , sakau ,kad čia liemenė ir jį pirkta iš berška parduotuvės , parodžiau etiketė ir kaip ir laisva jau esu, ji nei atsiprašė manęs nei ką , nes patyriau gėda prieš kitus žmones. Sakau kodėl nusprendėt,kad aš ją pavogiau , sako nes atėjai be striukes, jūs gal juokaujat sakau parodykit kameras ,sako neturi teisės. Ir dar kas mane nustebino ,kad ji sako MES DAŽNAI TAIP TIKRINAM ŽMONES!! Nu čia viršūne, jums čia gal pramoga ?? Ai va sugalvojau ir prie visų žmonių sulaikau ir nusivedu. Nenorėjau jau konfliktuoti nes mašinoje lauke vaikas . Bet būkit atsargūs ,kad netaptumet ir jūs tokios pramogos auka, nes jausmas tikrai nemalonus.
Kainos
Apsaugos elgesys
Klausimai ir atsakymai
Kodėl Lidl Kaune Savanorių pr./S.Žukausko. pardavinėja supuvusias šilauoges?
Erik parašė klausimą 2024.04.04
Netinkamas klausimas? Pranešk