Atsiliepimai

Douglas

www.douglas.lt

Atsiliepimai

Liepa

Internetinė prekyba

Esu labai sužavėta Douglas internetiniu aptarnavimu! Visos siuntos nuostabiai supakuotos, dėžutės kvepia įvairiais kvepalais, mėginuku pridėta :) Nors viena siunta gavau be vienos dovanėlės, kuria turėjau gauti, paskambinus į aptarnavima, manęs atsiprašė ir atsiuntė siunta, ne tik su dovanėle, kuria turėjau gauti, bet ir papildomos dovanėlės ir atsiprašynas.
Pirksiu internetu dar tikrai ne paskutinį karta, nuostabus požiūris į klientus. Išpakuoju su šypsena :) ačiū jums Douglas komanda esate nuostabūs!

Atsiliepimas parašytas: 2021.12.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ak_K

Kaunas PC "Molas"

Kaune PC "Molas" dirba pati fainiausia makiažo meistrė Monika. Makiažo pamokėlės metu ne tik išmokė kaip reiktų taisyklingai dažytis, bet ir patarė kokias priemones reiktų rinktis būtent mano odos tipui. Makiažas buvo puikus, ilgai išliko, o įgytos žinios ir patarimai tikrai bus panaudoti ateityje ;)

Atsiliepimas parašytas: 2021.07.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Julija

Ačiū Samantai už makiažo pamokėlę

Ačiū Douglas makiažo meistrei Samantai už makiažo pamokėlę. Labai patiko dėmesys, labai išsamiai viską paaiškino, parodė, kaip tinkamai atlikti vakarinį makiažą, padėjo išsirinkti priemones veido odos priežiūrai. Ačiū labai

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.29

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klaudija

Personalas

Šiandien apsilankėme Akropolio (Vilnius) Douglas parduotuvėje, sugadino nuotaiką visai dienai. Paprašius pagalbos matėsi, kad konsultante tai daro labai atsainiai, jai nerūpėjo ką sakau, o vėliau dar ir piktais komentarais “metesi”, kad nesugebu iš anksto informuoti. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Produktai.
Personalas.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Vija

Personalas

Su drauge užėjome į Vilniaus Akropolio Douglas parduotuvę ir tikrai buvom nemaloniai aptarnautos. Diena jau ėjo į pabaigą, ir suprantame, visi esam pavargę, bet taip atrodė, jog norėjo, kad mes greičiau dingtume iš ten. Dar buvo gera valanda iki uždarymo. Priėjo paklausti ar reikia pagalbos. Bet buvome tik užėjusios ir norėjosi apsidairyti. Galiausiai draugė išsirinko veido pagrindą, ir reikėjo pagalbos su spalvos pasirinkimu. Ilgai laukėme, kol prieis, ir tiesiog pačios ėjome pasišaukti pagalbos. Konsultantė nebuvo labai patenkinta, ir mažai tesuprato apie spalvas, tad aš pati padėjau draugei prisitaikyti spalvą. Po to aš išsirinkau maskuoklį, ir vėl gi pati prisitaikiau spalvą ir ilgai bandžiau prisikviesti, kad paduotų naują produktą. Dar paklausus apie skirtumą tarp vieno ir kito maskuoklio atsakymai buvo ''gal tiks'' ir pan. Išėjusios tikrai nesijautėm gavusios pagalbos, kurios tikėjomės renkantis kosmetiką. Ir čia ne vienintelis apsilankymas per pastarąjį mėnesį. Dar pasipiktinimas iš mano pusės, kad reklamuojama visur (internete, žurnaluose ir tt), jog Jeffrey Starr kosmetika jau parduodama būtent šiame Douglas, bet pasiteiravus apie ją tik sulaukiau ''tai dar mėginėlių neturim, nežinom kada bus''. Taip pat nėra ir Dior kalėdinės kolekcijos..

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Viktorija

Malonus aptarnavimas

2019-11-21d.
Užsukau į PC Panorama esančią kosmetikos parduotuvę DOUGLAS. Mane pasitiko maloni konsultantė Viktorija (šviesiaplaukė). Patiko išsami konsultacija dėl odos tipo bei priemonių naudojimo. Nuoširdus ir draugiškas pokalbis, patarimai. Tikrai malonu sugrįžti. Super!
Nuoširdus paprastas pokalbis.
-

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

jurate1977

Reiktų susirūpinti aptarnavimu Vilniaus Akropolio Douglas

Apsilankėme su dukra (21 m.) Douglas Akropolyje Vilniuje. Buvome nemaloniai nustebintos nepagarbus, nemandagus aptarnavimo. Dukrai reikėjo patarimo renkantis pudros spalvą. Paprašius pabandyti ant veido, ne pirmos jaunystės konsultantė tiesiog su baisiausiu nepasitenkinimu padavė šepetėlį (tepkis jei nori). Pagalbos jokios, teikėsi tik skirtingas spalvas atnešti... Su manimi elgėsi pagarbiau (gal amžius visgi daro savo), bet už mėginėlį teko susimokėti 1,19 eur. Reikėjo matyti, kaip krapštė paskutinius krempudros likučius iš pakuotės, kad įdėtų į mėginėlio indelį, tiksliau ant indėlio kraštelio.
Laimei, kad turėjome tą vakarą reikalų centre ir užbėgome į Douglas Gedimino pr. Konsultantė Greta (berods toks vardas) ne tik kad puikiai patarė dukrai dėl spalvos, profesionaliai užtepė ant veiduko, papasakojo apie sudėtį, tinkamumą pagal odos tipus ir pan., bet ir įdėjo nemokamai į mėginuko indėlį pakankamą kiekį pudrytės pasibandymui namuose. Likau nesupratus: po tuo pačiu Douglas pavadinimu galiojo skirtingi aptarnavimo standartai ar kaip?
Aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2019.03.15

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Emile

Visiška nepagarba klientams

Šiandien užėjus į Douglas Oze Vilniuje abi su mama labai nusivylėme ir pasibaisėjome šios parduotuvės darbuotojomis. Iš pradžių, laukėme konsultantės sužinot ar yra vienų kvepalų testeris - pamačiau ją artėjant link mūsų, pasižiūrint (labiau dėbtelint žvilgsniu "ko tu čia nori?"), ant savęs pasipurškiant kitus kvepalus ir nueinant į kitą parduotuvės pusę. Labai dažnai būna priešingai - su pernelyg įkyriom konsultantėm, kur neduoda oro įkvėpti, o čia visiškai priešingai. Na ką gi, net šiek komiška situacija. Bet kas labiausiai šokiravo, tai apsauginė. Tik po kurio laiko pamačiau, kad labai nemaloniai stebi, kol galiausiai išvis atsistojo priešais ir akylai žiūrėjo. Kas per nesąmonė!!! Jūs savo klientus vagiais laikote? Net mano mama, gerumo įsikūnijimas, supyko ir norėjo prie jos prieiti ir pasakyti "kad aš tai tikrai nevogsiu".
Niekad nebegrįšiu dėl tokios nepagarbos. Taip norėjome skanių kvepalų (kuriuos ir nusipirkom beje), bet tikrai nesitikėjome susigadinti ir šventišką nuotaiką.
Jeigu jau vagysčių skaičius pas jus didelis (darbo metu parduotuvės kvepalais besipurškiančios jūsų pačių darbininkės tai jau išvis ironiška...), įsiveskit vaizdo kameras, ir apsauginiai nesužvėrės sėdėdami kambariuke, ir klientai ne vagiliais bus apibaksnoti.
Visiška nepagarba klientams

Atsiliepimas parašytas: 2018.12.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ugne

Pasipiktinus ozo douglas politika

Šiandien apie 15.30 ozo douglas parduotuvėje mane ir mano drauges labai nemaloniai nustebino apsauginis, kuris priėjęs prie mūsú tarė:,, Ar jūs dar ilgai čia būsite, vis tiek nieko neperkate” . Tuo metu viena draugė testavo lūpdažius kelis, mes patarinėjome , kurį pasirinkti. Atsakykite, kur parašyta, per kiek laiko aš turiu apsispręsti , ká pirkti ar kiek testuoti produktá. Tai yra pats neetiškiausias poelgis parduotuvėje. Niekada čia negrìšiú.Beje mes suaugusios esam, atėjom ne vaikai, ir kai apsauginis tave priverčia pasijausti , kaip vagilei , nes 10min stovi prie kosmetikos, tai yra labai šlykštu.

Atsiliepimas parašytas: 2018.10.16

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

123456z

Neprofesionalios konsultantės

Jūsų konsultantės - neprofesionalios. Suprantu, kad pasiteirauti ar gali padėti ir "saugoti" parduotuvėje siūlomas prekes - jos privalo. Saugoti prekes, bet ne pirkėją. Manęs saugoti nereikia. Klientas kuo puikiausiai matomas iš šiek tiek tolimesnio atstumo, bet ne per žingsnį, visą apsipirkinėjimo laiką sekant iš paskos. Nesu vagis, o toks konsultantės elgesys, labai žeidžia. Tokiu atveju, norisi greičiau išeiti iš parduotuvės ir daugiau į ją nesugrįžti. Taip pat klientų apkalbinėjimas su kolege - neturėtų būti girdimas, matomas klientui. Apsipirkinėjau Kaune, Megoje. (Stebėjimas parduotuvės lankytojų gali būti atliekamas ir šiek tiek subtiliau).

Atsiliepimas parašytas: 2018.10.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai