Atsiliepimai
- 
                                        Puiku
- 
                                        Gerai
- 
                                        Normalu
- 
                                        Blogai
- 
                                        Baisu
Eurovaistinė
www.eurovaistine.lt
                                
            Atsiliepimai
Eurovaistinė
Laba diena, Lina.
Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi apsiperkant internetu. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
                                                            
                Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi apsiperkant internetu. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Intenetu užsakymai - kėbliausi
Internetiniai užsakymai buvo visiškas nesusipratimas. Užsakiau, sumokėjau pavedimu, tuomet dalies prekių negalėjo pristatyt, jau po apmokėjimo. Negana to, išskaidė užsakymą, ko pasekoje turėjau viską atšaukti ir ieškotis kitoje vaistinėje. Būtų lyg ir nieko, nurašyčiau, bet pinigų grąžinimo nesulaukiau gal mėn. Teko patiem rašyt ir kreiptis dėl grąžinimo. Tikrai yra kitų vaistinių tinklų lankstesnių. Nerekomenduoju.
                                                            
                Eurovaistinė
Laba diena, Ilona. Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl neigiamos patirties. Norime situaciją nuodugniai išanalizuoti, todėl prašome kreiptis į mus el. paštu [email protected], pateikiant daugiau informacijos apie įvykį.
                                                            
                Skundas
Noriu pasidalinti nemalonia patirti su Eurovaistinės darbuotoja Vilniuje, Ponia ten viena jaunesne, manau, kad tikrai atpažins save. Vaistinės darbuotoja labai neprofesionaliai bendravo ir elgesį, nieko nepaaiškino, neįėjo į situacija, bendravo nemandagiai ir arogantiškai, ypač jos atsisveikinimas perėjo visas ribas!!!!!!!!!!!! Pirkėjais neprivalo žinoti vaistines taisyklių, vaistines ir gauna atlyginimą už tai, kad profesionaliai informuoti apie viska pirkėjo,  ypač kada pirkėjas susiduri su artimojo sveikatos rimta problema pirma karta gyvenime, ir dar turintis receptą, pagal kuri ponia nenorėjo aptarnauti!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                            
                Eurovaistinė
Laba diena, Rube. Džiaugiamės, kad pasidalinote gera patirtimi. Būtinai perduosime Jūsų atsiliepimą vaistinės darbuotojams. Lauksime sugrįžtant.
                                                            
                Eurovaistinė
Laba diena, Rita. Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
                                                            
                Labai blogas aptarnavimas
Tikrai neturėjau tokios patirties dėl nemalonaus aptarnavimo,kaip Vilniaus PC Big, Eurovaistinės darbuotoja Reda,darbe nenaujokė, nes teko kažką panašaus matyti būtent su šia darbuotoja, kažkoks išsidirbinėjimas iš žmonių, arogantiška,tą parduodu ,to neparduosiu.Tokia "pardavėja" manau ir prekybos centrui netinkama, o prie medikų tikrai ne...
                                                            
                Rube
Esu labai patenkinta šios vaistinėlės aptarnavimu – darbuotojai visada paslaugūs, mandagūs ir profesionalūs. Ačiū už malonią atmosferą ir rūpestį klientais.“
Ypatingai noriu padėkoti jaunutei , neseniai pradėjusiai dirbti merginai. Panerių g Kaunas
                                                            
                Ypatingai noriu padėkoti jaunutei , neseniai pradėjusiai dirbti merginai. Panerių g Kaunas
Eurovaistinė
Laba diena, Inga. Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl neigiamos patirties. Norime situaciją nuodugniai išanalizuoti, todėl prašome kreiptis į mus el. paštu [email protected], pateikiant daugiau informacijos apie paminėtas aplinkybes.
                                                            
                Nepirkite internetu!
Prekės negavau  daugiau nei mėn. Paprašiau grąžinti pinigus. Kyla įtarimas, kad, galimai, įmonė: 1) patiria fin sunkumus, per 'akcijas' susirenka pinigus ir taip gauna nemokamą kreditą; 2) laiku neatsiskaito su tiekėjais, dėl ko šie nesiunčia laiku prekių; 3) aplaidžiai nesužiūri prekių kainų, ir kai randa jiems neparankų sandorį - laukia kol pirkėjas pats paprašys lėšų grąžinimo; 4) tiesiog dirba aplaidžiai. Būkit atsargūs su šia įmone, neatmestina bankroto galimybė.
                                                            
                Klausimai ir atsakymai
                                        KODĖL APMOKĖTO ČEKIO ŠIFRAS TOKS:KUR MOKĖTI,TAI IR SU AKINIAIS NELABAI ĮSKAITAI,BET UŽTAT JAU NUOLAIDOS,NUOLAIDOS(VAJE)ŠIFRAS DIDŽIAUSIAS?ATSAKYTI NEBŪTINA NES IR TAIP AIŠKU KOKIE JŪS "GERUČIAI"
                
                regisbal1 parašė klausimą 2025.01.21
Netinkamas klausimas? Pranešk
 
             
                             
                                             
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                 
                 
                                         
                                         
                                         
                                        