Atsiliepimai

Atsiliepimai

Laurynas

Prasčiausia įmanoma komunikacija su klientais

Gauni žinutę, jog siunta pristatyta bus tam tikru laiku. Kadangi siunta yra per didelė palikti paštomate, skubi namo vidury darbo dienos, kad ją priimti. Siunta taip ir nėra pristatoma, be visiškai jokios žinios. Paskambinus, klientų aptarnavimas pradžioje kabina makaronus, kad siunta bus pristatyta, tik vėluoja. Sėdi ir kukuoji, nežinodamas ar būti namuose, ar ne. Galų gale, paskambinęs antrą kartą gauni atsakymą, kad siunta bus pristatyta kitą dieną. APGAILĖTINA, kaip ši įmonė nevertina kitų žmonių laiko.

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.14

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
lina

negalėjau grąžinti prekės

Internetu pirkau iš Mango. Viena prekė buvo per didelė. Grąžinimui Mango buvo įdėjusi lipduką, su adresu, barkodu. Norint grąžinti reikia užregistruoti grąžinamą prekę internetinėje parduotuvėje ir tuomet Mango įsipareigoja iškviesti kurjerį, kuris atvyks per 48 val. Deja, pas mane kurjeris atvyko tik trečią parą, kai aš buvau darbe. Pakartotinai atsiusti kurjerio Venipak nesutinka. Net į paštomatą negaliu tos siuntos įdėti. Mango parduotuvės sistemoje ši prekė jau užregistruota kaip grąžinama ir aš negaliu to padaryti antrą kartą. Venipak labai baisi bendrovė, be atsakomybės, nevykdanti savo įsipareigojimų.

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.14

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Kamilla

Gavau ne ta siunta

Vietoj sunu maisto gavau kaciu kraika, skambinau 10 kartu , kabejau po 10 minuciu ant ragelio niekas nekele.
Blogas aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Rita

Tragedija!

Pristato siuntas į paštomatus 10 km atstumu! Patariau siuntėjui nebesinaudoti nebesinaudoti šio operatoriaus paslaugomis..........................................................................

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Auglys

labai blogas aptarnavimas

venipak informavo kad negali pristatyti prekiu ir nerado musu, nors net nebande ta diena susisiekti ir nebuvo atvaziaves kurjeris.

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.08

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Laura

Blogai!

Siuntą veža penkta diena. Su kurjeriu sutarėm,kad tikrai atveš. Pusė dienos sėdžiu namuose,kad siuntą paimčiau . Maža to,kad siuntos nėra,tai dar ir žinutę gavau: siunta nepristatyta,nes nerado jūsų nurodytu adresu.
Rimtai?? O tai kokiu adresu aš laukiu?

Atsiliepimas parašytas: 2025.07.02

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Vera

Toks šudinas vežėjau

Toks šudinas vežėjas atveža prekes sulaužytos nu baisu tesig fu geda butu daugiau prašiau kad nesiustu per juos.. Paskambinau pasakiau problema sako višta kažkokia kreipkitės į siuntėja, kad jus prekes laužo ten jusu vežėjai.
Šudas
Ir nemažas

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Agnija

Agnija

Nuvežė siuntą į kita paštomata, kur man nepakeliui pasiimti, paskambinus sako ryt arba poryt galės perkelti, palauk yra terminai, už ką moku pinigus! Sako kurjeris nuvežė ne ten tai tegu kurjeris jeigu savivaliauja tą pačią dieną iš savo lėšų važiuoja ir perdėta ten kur reikia. Nusivylus be galo, su tokia situacija susiduriu pirmą kartą !Negaliu nieko gero parašyt net!

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Vidas

Labai Nepatikimi

Skelbiasi, kad pristatys pigiau nei kiti ir siuntą pristatys - ''Rytoj',
o išties vėluojama 2 dienas....paskambinus atsakymas toks: ''ko nori, viskas čia yra gerai...''

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Lena

prastas aptarnavimas

pristatymas buvo užsakytas į namus, tuo tarou kai kurjeris savo nuožiūra numeta ją į sau patogų pastomatą. Informavus help desk'a, gavau atsakymą, jog kurjeris per klaidą įdėjo į paštomatą. Paminėjus, jog tai ura amtra siunta per šią savaitę, nieko neatsakė.
Klientų aptarnavimo centras pažadėjo, jogsiunta bus pristatyta į namus, kaip ir buvo užsakyta
numatyta, bet kitą darbo dieną siunta nebuvo gauta.
Aptarnavimo centras atrašo į dalį laiškų.
nėra orientuoti į klientus

Atsiliepimas parašytas: 2025.05.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Erika
Labai nemandagūs ir grubūs vairuotojai. Nerekomenduoju!!!

Erika parašė klausimą 2024.06.20

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Jusaite
Sveiki, turiu tokį klausimą. Mano pažįstama dirba Venipak siuntų pristatyme. Jai buvo suteiktas furgonas, kuris tai užsirakina, tai ne. Ir nutiko taip, kad iš furgono pavogė labai didelę pinigų sumą. Venipak iki metų galo liepė jai grąžinti šią sumą. Kontrakte rašoma, kad pats vairuotojas yra atsakingas už pinigus. Tačiau jei duotas furgonas, kuriam susigadinęs užrakinimas ar galima kažką išpešti? Nereikia papildomų pinigų iš jų, tačiau dėl tokio niuanso ar galima būtų negrąžinti tų pinigų? Nes suma tai neadekvati.

Jusaite parašė klausimą 2024.05.04

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Ramūnas
Nesupratau? Kur dingo,kodėl neikeliat kitų atsiliepimų apie Venipak???Esat idio...

Ramūnas parašė klausimą 2024.01.14

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti