Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Prastesnės siuntų pristatymo kontoros Lietuvoje nerasite.
Jau ne kartą tenka nusivilti šia, mėgėjų kontora. Paskutiniu kartu nepristatė siuntos laiku, nes, pasak atsipalaidavusios operatorės, sandėlininkas ne ten išsiuntė krovinį. Vietoj Vilniaus, jis iš Kauno, pasiuntė kažkodėl tai į Klaipėdą...
Net nesiteikta atsiprašyt. Sakė jei ką, siųs atgal Siuntėjui.
Va toks požiūris į klientus..
Net nesiteikta atsiprašyt. Sakė jei ką, siųs atgal Siuntėjui.
Va toks požiūris į klientus..
Malonus aptarnavimas
Kiek teko naudotis Venipak paslaugomis, visada kurjeriai bendravo mandagiai, susisiekus su klientų aptarnavimo centru gavau atsakymus į visus rūpimus klausimus. Siuntos visada pristatomos laiku, ir į nurodytą vietą, iškilus nesklandumams, jie greitai išsprendžiami. Rekomenduoju šią įmonę.
Apiplėšimas!
Jei nesiunčiat siuntinių arba jų būna nedaug (mano atveju 1 M dydžio), papildomai sumokėsite 30 eurų už nieką! Nerekomenduoju, bėkite nuo vagių!
Klientų aptarnavimas siaubingas
Apgaudinėja klientus
Blogiausia kurjerių kompanija
Siunta buvo pristatyta ne tik į netinkamą miestą, bet ir ne į paštomatą, o palikta „Eurokos“ parduotuvėje. Du kartus bandžiau atsiimti siuntą iš paštomato, tačiau vis rašė, kad kodas neteisingas. Tik parašęs el. laišką sužinojau, kad mano svarbi siunta buvo pristatyta į „Eurokos“ parduotuvę, kurią dar ir buvo labai sunku rasti.
Ateityje nesinaudosiu „Venipak“ paslaugomis, nebent neliktų jokios kitos galimybės pasirinkti kitą kurjerių kompaniją.
Ateityje nesinaudosiu „Venipak“ paslaugomis, nebent neliktų jokios kitos galimybės pasirinkti kitą kurjerių kompaniją.
nera
daug
Blogiausia kurjerių kompanija
Siuntas atveža visai kitam miesto gale, kur jiems patogiausia, o ne ten, kur pasirenku. Paštomatui sugedus prisiskambinti neįmanoma, reikia laukti pusvalandį, kol atsilieps.
-
Blogas aptarnavimas, siuntos atvežamos ne į pasirinktą vietą.
Neapatikimas vežėjas
Neprofesionalus klientų aptarnavimas telefonu, pažadukai- pažada klientui jo problemą išspręsti, bet realiai padaro savaip ir net kliento nesiteikia informuoti. Nepatikimas prekių vežėjas niekam nerekomenduoju.
Ne tas paštomatas
Siuntos nepristato į paštomatą kurį pasirinkau elektroninėje parduotuvėje. Jie tiesiog sugalvoja siuntą pristatyti visai kitur ir daug toliau.
Pikta
Gyvendama Lazdynuose,siuntą turiu atsiimti Pilaitėje ....Pasirodo ,siuntas gali kurjeriai palikti dešimties km.spinduliu
reiketu atimti licenzija
pasirenki pristatima i namus, moketi atsiimant dar grynais i ka iskaiciuoja 2 eurus i saskaita, o tie vistiek i pastomata ideda ,
nerasta
atsiimant gryynais moketi jie i pastomata deda
Nepatiko
Vienas siuntimas I menesi kainuoja 30 euro + pvm, už ka? Panaikinau sutarti ir isejau I kita imone, niekam nesiulyciau sita imone
Klausimai ir atsakymai
Labai nemandagūs ir grubūs vairuotojai. Nerekomenduoju!!!
Erika parašė klausimą 2024.06.20
Netinkamas klausimas? Pranešk
Sveiki, turiu tokį klausimą. Mano pažįstama dirba Venipak siuntų pristatyme. Jai buvo suteiktas furgonas, kuris tai užsirakina, tai ne. Ir nutiko taip, kad iš furgono pavogė labai didelę pinigų sumą. Venipak iki metų galo liepė jai grąžinti šią sumą. Kontrakte rašoma, kad pats vairuotojas yra atsakingas už pinigus. Tačiau jei duotas furgonas, kuriam susigadinęs užrakinimas ar galima kažką išpešti? Nereikia papildomų pinigų iš jų, tačiau dėl tokio niuanso ar galima būtų negrąžinti tų pinigų? Nes suma tai neadekvati.
Jusaite parašė klausimą 2024.05.04
Netinkamas klausimas? Pranešk