Atsiliepimai

Varlė.lt

www.varle.lt

Atsiliepimai

Kestas

Labai nuvylė kelis kartus iš eilės.

Syki užsakius laikrodį ir pralaukus savaitę atvežė kitos spalvos. Pakeist tektu laukti dar savaitę. Atsisakiau, nusipirkau kitur tą pačia dieną ir pigiau.
Kita karta uzsakius prekes, laukiau keles dienas, kol iškvietė atsiimti. Nuvykus atsiprašė, jog tai klaida ir reikia dar laukti. Kita diena vėl iškvietė. Nuvykus paaiškėjo jog vėl ivyko klaida ir prekės jie neturi. Prekę pirkau kitur ir irgi radau pigiau.
Daugiau gyvenime nepirksiu varle.lt
Norint sutaupyt laiko isiveli į kažkoki košmarą, prarandi keles savaites...
Nėra
Sukčiai

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.29

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Alex

Nuvylė

Būtų sunku patikėti, jei pačiam taip neįvyktų. Vietoje naujo kompiuterio buvo parduotas senas (naudotas). Servisas priėmė prekę atgal be jokių kalbų, tačiau pagal jų vidinę tvarką pinigus grąžina tik pavedimu ir tai užtrunka ir jiems visai neįdomu, kad Tau reikia už kažką kitur įsigyti kitą kompiuterį.
Vien tik už prekės priėmimą atgal užsidirba papildomą žvaigždutę.
Šiuo komentaru siekiama atkreipti dėmesį, ne darbuotojų, kurie gerai atlieka savo darbą, o vadovybės, kuri negalvoja apie savo klientus!
Žmonės būkite budrūs pirkdami čia.

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.27

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Agnė

greitas aptarnavimas

Pastebėjau, kad labai greitai reaguoja į laiškus ir užklausas, kadangi kitose parduotuvėse dažnai mane kažkaip tiesiog ignorina, rašau įvairiais kanalais, o skambinti nemėgstu. Varle.lt atrašė man ir per mesengerį ir iš info pašto vadybininkė, tad operatyvumas gero lygio. Kai paklausiau daugiau info apie prekę tą pačią dieną pridėjo išsamesnį aprašymą ir dar davė kontaktą vadybininko su kuriuo jau konsultavausi dėl geriausio man televizoriaus pasirinkimo. Manau taip ir turi dirbti rimti pardavėjai, tikrai maloniai nustebino, liko įspūdis, kad klientas čia svarbus.
greitas ir profesionalus aptarnavimas
ne visas prekes turi vietoje

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Martin

pyktas

Pirkau kompiuterio pagrindinę plokštę ir procesorių, savaitę laukiau vieno kol atvyks ir poto dar savaitę kito. Abi prekės brokuotos, be gyvybės ženklų. Grąžinau į servisą, patikrai ir galutiniam atsakymui. Vieno atsakymo laukiau apie 3 savaites, kito 4 savaites.
Galutinis atsakymas ->grąžint pinigus, bet ir SAVO pinigų reikėjo laukt dar dvi savaites kol pervedė. Norėjau pasidalinti savo patirtimi.... sutapimas ar čia pardavimų praktika nežinau. Paliko žiauriai negerą patirtį, paskutinį kartą kažką pirkau iš čia... ačiū

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Bernadeta

Servisas

Nunešiau aplietą nešiojamąjį kompiuterį išvalyti - neišvalė. Po kurio laiko atsirado kiti gedimai, nunešiau į kitą servisą ir pasakė, kad nevalytas ir visas esantis cukrus nuo skysčio sudegęs, sulipusi klaviatūra. Mokėjau pinigus už tokią paslaugą. Nusivylusi labai.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Kęstutis

Atsiskaitymų tvarka ir užsakymų patvirtinimai tragiški

Varlės sistema pateikia kelis įmanomus atsiskaitymo už užsakymus būdus. Tai suteikia galimybę išsirinkti kiekvienam patogiausią. Lyg ir viskas logiška, peržiūri sąrašą ir išsirenki. Bet nebūtinai tai patiks pačiai Varlei. Jei parduotuvė sugalvojo, kad tavo pasirinktas atsiskaitymo būdas netinka, tai jie tiesiog atšaukia užsakymą. Jūs galit padaryti užsakymą šeštadienį ir tiesiog pirmadienį gauti atšauktą užsakymą. Tai kam iš viso duoti pasirinkimo opcijas, kurios pačių netenkina??? Kam gaišinti apskritai klientų laiką savo nesugebėjimu AIŠKIAI nurodyti, kokios yra tikslios užsakymo patvirtinimo sąlygos. Šitoj vietoj tikrai patogiau kelis eurus damokėti, bet gauti aiškias užsakymo sąlygas pas beveik bet kokį kitą pardavėją.
Galimi užsakymų atšaukimai dėl pačios Varlės siūlomos atsiskaitymo tvarkos

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Saulenas

Buitinė technika

pirkau buitinę techniką namams, indaplovę, orkaitę, viryklę, gartraukis, šaldytuvas. Viska atvežė tą pačią dieną, visos prekes originalios, jokių bėdų, pagarba
viskas tvarkingai, kaip užsakyta
nepastebėjau

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rimanta

Gali būti ir žmoniški.

Išgirdo ir pasitaisė. Tai geras ženklas, ir jei tai atliko geranoriškai, tepadeda jiems Dievas. O klystame visi. Sveikatos visiems kolektyvo nariams.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rūta

Vienos bėdos

Pirkau oro drėkintuvą, turėjo but priedas filtras antras nemokamai, neturėjo tuo metu, tai nuo sausio/vasario filtro vis dar “laukiu”, dabar rugsėjis. Po to pirkau paspirtuką, jo problemas siūlo spręsti mėnesi. Paspirtuko naudojimo laikas su mūsų šilto sezono trukme yra 4-5mėn. Ir nori mėnesi atimti, būtent dėl to buvo mokėti 400€, kad paspirtuku negalėčiau naudotis dalį trumpo sezono.
Viskas blogai!

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rimanta

Žmogus paskutinėj vietoj.

Po ligoninės, pirkau kraujospūdžio aparatą. Parsivežus paaiškėjo, kad parodymai ekrane prasilenkia su logika. Kitą dieną nuvežėm atgal, bet patikra užtruks 2 savaites? Gal galite pasiulyt, kaip susitart su kraujospūdžiu, kad 2 savaites jis nešposytų? Venkite šios parduotuvės, nes įsigysite jau kažkieno grąžintą, o ant jūsų sveikatos jiems nusispjaut. Beliko nusipirkt kitą, o patikrintą pakabinsim kaip priminimą apie VARLE.
Parodymai stipriai susipykę su logiką

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Rimanta
Ar nemanote, kad paimdami 2 savaitem patikrai medicinos diagnostikos aparata, privalote isduoti tam laikotarpiui pakaitini?

Rimanta parašė klausimą 2019.09.07

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti