Atsiliepimai

Atsiliepimai

natan123

įspudis, kad per mažai operatorių aptarnauja klientus, ir jie nesugeba suteikti

Bandžiau perkelti nr tel. iš bitės į tele2 - tai kelias per kančias, operatorius pažadėjo tą padaryti greitai, per parą, o jau eina trečia para ir nieko, prisiskambinti prie pagalbos nr 1885 tai mažiausiai 15min. žeidymas, o jei jau kalbi su operatoriumi, tai jokių konkretumų, kalta sistema, apgailėtina…

Atsiliepimas parašytas: 2021.03.24

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Liūdna

Nemalonus darbuotojų bendravimas

Labai nemlonus ir atšiaurus kolektyvas. Su klientais labai nemaloniai bendrauja. Liūdna kad tokias darbuotojas priima dirbti.

Atsiliepimas parašytas: 2021.01.02

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

VS Bikers

Laisvas namų internetas - tragedija

Siūlė siūlė laisvą internetą, prižadėjo greitį iki 100mb/s, mokėti 18€, nu ok, susigundėm, paėmėm 2 sav pasibandymui, viskas buvo ok, traukė gerai, problemu buvo 0, bet čia viskas ir baigės, po sutarties sudarymo, internetas dienom nu max 10mb/s, 3 įranginiai, youtube jau nebepažiurim, pasijungiam youtube per TV, viskas, internetas lieka 300kb/s. Vakarais išvis nešneku, tragedija, dinginėja nuolat, ping'as +300ms. Rašėm du kart kad tvarkytu, atsakymas, siūsti į garntini modema, nusiuntėm, gavom atsakyma kad problemos pakartoti nepavyko.. nu tai jopapa kas do įmonė, klientai jau apie 8metus, bus pamoka imt iš mezono kur už 30mb/ mokėt 9€, ir bent greiti išlaiko, nors ir nedidelis, bet pastovus, ir nereikia kovot su dinginėjimu.... įdomi viliojimo taktika šeip, per bandyma duoda visko su kaupu, tik pasirašai sutarti, ir turėk špyga o mokėk 2metus.
Gražus modemas, daugiau jokių
Lėtas internetas, dažnai dinginėja.

Atsiliepimas parašytas: 2020.12.27

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

67102212

interneto greitis

visą vakarą interneto greitis iki 1mb per sek, čia kaip 2000 aisiais metais, konsultantas pasakė, kad pabandyti sim kitame telefone arba pasikeisti sim į naują, šaraškino kontora tas tele2

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Irina

Labai žema

Nuolatos bandoma apgauti klientą, išvilioti daugiau pinigų, tikrai žema ir neetiška šitaip elgtis. Esu labai nepatenkinta, nes pasirašiau sutartį ir joje be mano žinios buvo įtrauktas modemas su SIM kortele apie ką sužinojau tik kitą mėnesį prie savo sąskaitos atradusi neadekvačia sumą..
P.S. jokio modemo ir SIM kortelės taip pat aš negavau :D kas čia per betvarkė??
Labai neetiškas bendravimas ir elgesys

Atsiliepimas parašytas: 2020.05.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Luna

Esu nusivylusi/Tele2 įklampino į skolas..

Situaciją aprašysiu kiek galiu trumpai, nes jau pavargau su jais kariauti..
Prieš šventes pasiėmiau papildomą įrenginį dukrai dovanų iš Tele2 salono, paėmiau dar keletą aksesuarų todėl mano sausio mėnesio sąskaita išaugo ganėtinai stipriai. Čia viskas buvo tvarkoje. Problema iškilo, sekantį mėnesį, kai atkeliavo kita sąskaita ir prie jos buvo pridėta SKOLA 80eur už praėjusį mėnesį. Pasirodo, kad mokant MAXIMA kasoje, kasininkė neįrašė mano mokėtojo kodo sistemoje, todėl tie pinigai nukeliavo pačiai MAXIMAI, o ne Tele2... Aš faktas, kad čekio nepasilikau.. Deja, bet bankinio išrašo Tele2 neužtenka.. reikalauja čekio. Deja, bet sumokėjus 80eur., aš papildomai jų mokėti tikrai neketinu, o Tele2 šią problemą spręsti taip pat atsisako. Labai gaila.. Esu skoloje nors tą skolą sukūrė jie patys.
Nenoras spręsti problemų , kai kaltė net ne iš kliento pusės

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rokas

Apie ekraną

Prasti ekranai po su tvarkymo, buvo apdraustas sutvarkė ir buvo uždėtas apsauginis stikliukas, stikliukas nesudužo o apsauginis stikliukas visas
sutrupėjo, pagrindinis ekranas sudužo

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raimond

Silpna greitaveika :(

Nors žadėjo, kad greitis bus iki 32 Mbps, o realiai niekada ir nemačiau tokio greičio, kol buvo išbandymo laikotarpis, tai siekė kartais iki 25Mbps. Greičio foto prisegu žemiau.
Nelabai yra tu privalumų
Silpna greitaveika...

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aidas

Apsoliučiai neatitinka to ka reklamuoja.

Naudoju sesers modemuka su tele2 internetu. reklamuoja viena geriausių, greičiausių internetų, bet dėja realybė kalba visiškai priešingai. maximalus interneto greitis užmatytas 7-8 Mbps, bet dažniausiai siekia vos 3-4Mbps (čia kalbu apie download). Dauguma manau sutiks, kad šiais laikais tai yra gerokai baisiau nei tragiška. Apsoliučiai nerekomanduoju.
NĖRA
Interneto greitis TRAGIŠKAS.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Zenius

negerbia savo klientų

Apie tele2 telefonui paslaugą galiu pasakyti tik teigiamai, nebuvo jokių problemų, bet jau tas reklamose giriamas laisvas internetas - o, dieve... kažkodėl pradžioje būna viskas ok, bet atsiradus nesklandumams - "priklauso nuo namo konstrukcijos, plastikinių langų, modemo vietos, reikia pirkti anteną, perkraukite modemą...", tik kaip minėjau, pradžioje niekas netrukdo... Save gerbiantis paslaugos tiekėjas, pasirūpins, kad paslauga būtų kokybiška, kad mokestis už šlamštą nebūtų taikomas... Atsiradus modemo problemai, pasiūlė PIRKTI kitą, bet nesiūlė pakaitinio ir pratęsti sutartį dar 2 metams, kitu atveju būčiau pagalvojęs, bet dabar jau siūlau ir kitiems prieš tampant tele2 klientais (interneto), paskaitykit atsiliepimus... pakentėsiu metus ir paliksiu neatsigręždamas, su bloga nuomone apie šią kompaniją
privalumai būna tik testo laikotarpyje
labai nestabili sparta, nuo 3mbps iki 70mbps, net būna 0.4Mbps

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

kitas..
teledu zak ja bala su sava cookes..neymanom narsyt ni telef ni ont kompa saud yte tuokius!!!

kitas.. parašė klausimą 2021.02.06

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Henrikas
Laba diena, iš jūsų buvo išsimokėtinai nupirktas telefonas ir taip pat įsigytas draudimas apdraudžiantis nuo visų įvykių, tačiau atnešus telefoną, kad pakeistų galinės kameros stiklą buvo pareikalauta sumokėti už taisymą. Tai kodėl tuomet siūlote draudimą, jeigu už jį kas mėnesį mokant, draudimas nesuteikia nemokamo taisymo ir apie tai prieš apdraudžiant telefoną nebuvo informuota. Vadinasi mano pinigai sumokėti už draudimą buvo beprasmiškas išlaidos.

Henrikas parašė klausimą 2019.10.02

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Raimonda
Sweiki esu jusu klijentas.spalio men buvo paimtas telefonas s9.baterija nelaiko per diena reik kraut 2kartus.nuvikus i tele 2salona.konsultantas pasake isitrink programas visas.tai likau be zado.kai emiau telefona.dar rekomendawo va s9baterejos laiko puikei.bet dbr pamaciau

Raimonda parašė klausimą 2019.05.16

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti