Atsiliepimai

Atsiliepimai

Deimante

Susikalbėjimas ir komunikacija prasta

Manau, kad man jau nebe pirmai klientei, užsisakant prekę, įvyksta nesklandumai. Užsisakant prekę buvo minėta, jog esu gan užimtas žmogus, retai būnantis namie ir tariausi tokią dieną ir tokią valandą, kad kurjeris pristatytų, tačiau nei žinutės nei skambučio, kad mano prekė pakeliui. Kodėl klientas turi skambinti ir klausti?? Jokio organizuotumo, prasta komunikacija su klientais. Paskutinis kartas, kaip užsisakinėju ir nepatariu kitoms.
Prastas pristatymas

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.14

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Snieguolė

Prekės pristatymas

Užsisakiau prenumeratą, jau 3 mėnesis. Konsultantė buvo maloni kalbėdama su manimi telefonu, su ja sutarėm laiką kada kiekvieną mėnesį gausiu box, bet jau antras mėnesis ir vis vėliuoja. Nesu patenkinta, kad tai nevyksta pagal sutarimą.
Geri produktai
Aptarnavimas

Atsiliepimas parašytas: 2019.02.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Viktorija

Aptarnavimas tai ne kas

Kosmetika nei labai gera, nei labai bloga. Kaip jau kažkas minėjo, kaip už tokią kainą - normos ribose. Bet aptarnavimas nedžiugina. Pirmoje dėžutėje buvo ne tie produktai, kuriuos sutarėm, o visiškai man netinkantys, teko siųsti atgal. Atsiprašom, sisteminė klaida. Nu ok. Antra dėžutė atėjo ne sutartu laiku, o visą savaitę anksčiau. Kažkokiu budu jie vienpusiškai nusprendė pakeisti siuntimo datą, jokios info aš aišku negavau. Tuo metu Lt manes nebuvo, ner kam atsiimt. Sako tarkites su kurjeriu, kad pristatytų vėliau. Ok, tariuosi su kurjeriu. Kurjeriai irgi kažko apsirūkę, sako ok, atvešim po savaitės, bet kažkodėl atveža tą pačią dieną ir trypčiodami prie durų reiškia man pretenzijas kad manes nėra. Supratau, kad nu nelemta man čia su tom dėžutėm, skambinu atsisakyti prenumeratos. Praleidžiu visa savo darbo pertrauka aiškindamasi kodėl. Galiausiai truksta kantrybė, paprašau tiesiog nutraukti nes į jų "sistemines klaidas" gilintis neturiu noro. Konsultantė mane literaliai aprėkia, kad nesuprantu kaip jiems sunku, kai tiek daug klientų. Nu tai dabar vienu mažiau. Gal bus lengviau.
Kosmetika pusė velnio.
Aptarnavimas ne kažką.

Atsiliepimas parašytas: 2018.07.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Salomėja

Komunikacijos spragos

Kokybe produktų nesu nei patenkinta, nei nepatenkinta. Iš esmės, už tokią kainą, viskas gerai. Bet su jų komanda susisiekti - neįmanoma. Rašiau keletą kartų paštu su klausimu, kada antra dėžutė. Pastebėjau, kad vis pinigų nenuskaito, vadinasi ir dėžutė tikrai dar neruošiama. Jokio atsakymo. Dar kartą parašiau, kad kartoju klausimą - nieko. O kai kantrybei trūkus parašiau, kad nutraukiu prenumeratą, atsakymą gavau iš karto, kad jūsų prenumerata nutraukiama. Žinant jūsų aktyvumą, kai tik pasidarai tą testą pirminėj stadijoj, kiek nuolatos skambinat, o kai jau esi esamas klientas- visiškai jums neberūpi. Tokia ta mūsų "grožio industrija".
KOMUNIKACIJA

Atsiliepimas parašytas: 2018.02.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raminta0112

Gana gerai, bet yra kur pasistengti

Skeptiškai žiūriu į naujoves, ir "bijau" naujų įmonių, prisiregistravau Stiliusbox.lt bet tuo metu pirkti pabijojau, nors ir siūlė labai geras nuolaidas, po kelių dienų paskambinus mergina visgi privertė patikėti grožio dėžutės nauda ir užsisakant telefonu pažadėjo lūpų blizgį dovanų įdėti, patiko tai jog jeigu kokia iš standartiniam krepšelyje esanti prekė netinka ja gali pakeisti į kitą. Savo pirmą grožio dėžutę gavau tiksliau tą dieną kada prašiau pristatyti tai didelis pliusas įmonei, bet atidarius neradau žadėto lūpų blizgio dovanų, iškart bandžiau susisiekti su jais jų tinklapyje nurodytu nr. jis ilgą laiką buvo išjungtas (darbo diena, tarp 11-14 val) skambinta kelis kartus, tada suradau jų taisyklėse dar kitą nr. bet atsiliepė mergina sakė priskambinau į grožio saloną ir apie šią įmonę niekas nėra girdėjas, patikrinu nr. tikrai teisingą surinkau, dar 1 nr. kuriuo dar bandau skambinti vadybininkė su kuria bendravau dėje atsiliepia robotas kuris praneša jog su jumis bus susisiekta artimiausiu metu, rašau į live chat liepia skambinti vėl tuo nr. kuris yra išjungtas, patikrinu tikrai išjungtas vėl. gaunu email iš savo vadybininkės kuri užsakymo metu žadėjo atsiūsiti el. knygute, padėkoju ir parašau savo problemą, po kelių valandų perskambina ir kita darbuotoja iš to išjungto nr. pasakiau problemą, atsiprašė ir žadėjo pakartotinai atsiųsti kurjerį su trūkstama preke, kaip ir žadėjo prekę gavau, pakartotinai už kurjerį mokėti nereikėjo, išbandžiau pačia kosmetiką panašu kad ji man tiko ir patiko, jau savaitę naudoju, kokybiška. tikrai rekomenduoju. tik dėl komunikacijos nuimu 1 žvaigždutę, tikrai labai sudėtinga susisiekti ir pirmą kartą susidūrus su nesklandumu bijai likti apgautas. Tikiuosi šioje srityje įmonė pasitaisys.
Tikrai kokybiški produktai už gerą kainą, tiko net man jautraodei,
Sudėtinga susiekti

Atsiliepimas parašytas: 2017.08.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Raimonda
Kodėl jūs nesilaikote susitarimu,tai Juk negarbinga,juk buvom susitarė, kad dėžutė eis kas antrą mėnesį o ne kas mėnesį,be to uzpraitoj dezutej pakartotinai atsiuntėt prekes,dabar turiu dvi dėžutės vienodas,k odel nesilaikote susitarimo kat dėžutė eis kas antrą mėnesį.

Raimonda parašė klausimą 2019.07.27

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti