Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Baisu
Iš tiesų kažkoks pasityčiojimas iš savo klientų. Skambini - nekelia. Pagaliau iš n karto kitą dieną pakelia, pažada kurjerį, jis taip ir neatvyksta. Taip ir lauki diena iš dienos kurjerio, kuris taip niekada ir neatvyks. Kodėl turiu gaišti savo laiką, nėra aišku. Pirkėjų teises gina įstatymas, todėl kreipsiuos į vartotojų teises. Niekam nerekomenduoju ir daugiau tikrai nežadu apsipirkinėti šioje parduotuvėje.
-
Baisus aptarnavimas, nepagarba klientui, laiko gaišinimas.
Siaubingas servisas
Siaubingas servisas, antrą dieną man telefone pragroja muzikėlė po 10 minučių ir atsijungia. Bandau pakeisti batų išmierą ir rašiau jiems, ir bandžiau skambinti. Visiškas nesiskaitymas su klientu. Negi nėra jokių būdų sutramdyti tokius pardavėjus?
Jokių privalumų nematau
Visame kame
Prekių grąžinimas per kurjerį "misija neįmanoma".
Dažnai perku reserved parduotuvėje, nes manau, kad prekės tikrai geros kokybės o ir kainos labai prieinamos. Šįkart nusipirkau paltą, bet netiko modelis, todėl norėjau grąžinti. Užpildžius internetu prekių grąžinimo formą, užsisakiau kurjerį. Deja, jis nepasirodė. Parašiau pretenziją savitarnoje, su klausimu, ka daryti toliau, jau praėjo savaite, bet atsakymo negavau. Skambinau i klientų aptarnavimą. Antrą skambinimo dieną po 15 min laukimo pakėlė darbuotoja. Paaiškinau situaciją, ji pakartotinai užsakė kurjerį, bet deja, ir šįkart jis nepasirodė. Grąžinimo laikas jau eina į pabaigą. Labai nusivyliau aptranvimu.
Neįmanoma grąžinti prekių
Jau visas mėn., kai laukiu kurjerio prekių grąžinimui, nes, pasak jų, kurjeriai perkrauti darbu ir nespėja atvykti?! Kažkodėl užsakymus greitai pristato, tik grąžinimams pasakas išmokę sekti. Vis dar laukiu, bet tikriausiai teks pačiai išsikviesti DPD ir pažiūrėti, per kiek laiko atvyks. Baisu, tikrai nebeplanuoju ateity pas juos apsipirkti, o atrodė normali parduotuvė :D
Pats blogiausias aptarnavimas, su kokiu teko susidurti
Neįmanoma grąžinti netikusios prekės
Kurjeris turėjo atvykti paimti netikusią prekę 2020.12.29, deja iki šiandien dar vis laukiu, niekas su manim nesusisiekia, o parašius į reserved el.paštą negaunu jokio atsakymo. Visiškai ignoruoja.
Klientų negerbimas, prastas aptarnavimas, neįmanoma grąžinti prekės.
Neįmanomas grąžinimas
Sveiki, pirkau paltą iš RESERVED, gavau gruodžio 29 dieną, netiko dydis, užpildžiau gražinimo formą, supakavau į tą pačią dėžę, pridėjau sąskaitą faktūrą ir pasirinkau kurjerio atvykimo datą - gruodžio 31 dieną. Deja, pasirinkta data niekas neatvyko. Tą pačią dieną išsiunčiau užklausos formą, kad patikslintų kada kurjeris atvyks. Pirmadienį 01-04 nutariau susisiekti, skambinau į klientų aptarnavimo centrą, deja, girdėjau tik fonine muzika, su jokių konsultantu nesujungė, net ir po kelių bandymų. Nutariau dar išsiųsti elektroninį laišką ir pabandyti paskambinti kitą dieną. Antradienį 01-05 bandžiau vėl skambinti, tačiau išgirdau žodžius, kad jie šiandien nedirba. Tada susiradau kontaktą socialiniame tinkle facebook t.y. LPP LITHUANIA, atrašė greitai, tačiau jokios prasmės, teigė jog klientų aptarnavimo centras su manimi susisieks, turėkit kantrybės. Po kelių valandų gavau atsakymą į užklausos formą elektroniniame pašte, kurią buvau siuntusi 31 d. Atsakymas buvo atsiprašome už nepatogumus, kurjeris atvyks 01-06. Deja, šiandien 01-06 irgi nieko nesulaukiau. Rytoj bandysiu vėl su kažkuo susisiekti, tik manau, kad beviltiška. Labai prasta patirtis.
Nevertas
Pradedant nuo to kad pakeičiamas adresas į sau patogesnį ir baigiant tuo kad neįmanoma susisiekti dėl grąžinimo. Įspūdis - 1 :)
Drabužių dydžiai
Internetinės parduotuvės dydžių lentelė visiškai neatitinka realių dydžių, todėl būkite atsargūs užsisakinėdami.
Antra, puslapyje bandant susisiekti per "Susisiekite su mumis" - nulis reakcijos.
Trečia, atsiimant parduotuvėje nėra galimybės atsiskaityti atsiėmimo metu.
Antra, puslapyje bandant susisiekti per "Susisiekite su mumis" - nulis reakcijos.
Trečia, atsiimant parduotuvėje nėra galimybės atsiskaityti atsiėmimo metu.
Privalumų nerasta, nes rūbus vistiek reikia matuotis parduotuvėje dėl dydžių lentelės neatitikimo.
Trūkumai surašyti atsiliepime.
del užsakymo
Padariau internetu Reserved parduotuveje užsakymą (apmokant grynaisiais atvežimo metu). Laukiu užsakymo, kažkaip itartinai ilgai neateina. Užeinu į reserved puslapyje savo paskyrą, žiūriu atsakymas atšauktas. Parašau jiems laišką, aišku į laišką atsako tik po 4 dienų ir parašo, kad jūsų užsakymas buvo atšauktas, kadangi sandėlyje nebetutėjome užsakytų prekių. Neliko pasitikėjimo, daugiau ateityje neliko ir pirkėjo...
Marškinėlių kokybė baisi...
Buvo pirkti marškinėliai, užsidėjus pirmą kartą ir nuėjus iki pliažo, marškinėliai gavo prakaito ir dėmė nugaroje niekaip neišsiskalbia. Taip jau su antrais marškinėliais...