Atsiliepimai

Atsiliepimai

Voldemortas

Aptarnavimas

Užsisakinėjau du kompiuterius vieną kart laukiau tris dienas kol susiruošė paskambint, kad prekės nebėr. Po kurio laiko radau dar vieną neblogą variantą, kuris ale prekyboj bus tik po kelių savaičių po 1,5 savaitės, kai jau kitą savaitę turėčiau gaut kompiuterį skambina, kad užsakymo nebus. Gerai, kad visais atvejais rinkausi apmokėt grynais, nes pervedus pinigus atgal atgautum gal tik po mėnesio..

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Kotryna

Elektroniniai sukčiai

Nusipirkau lygintuvą. Parsinešus pamačiau akivaizdų broką (nuotrauka). Prašiau keisti į kokybišką prekę - atsisakė. Grąžinti pinigus - irgi. Pasiūlė palikti jiems tą lygintuvą, neva siųs ekspertizei (ekspertizė lygintuvui, kainavusiam 37€????, kai brokas matomas plika akimi) ir, pasitvirtins mano pretenzijos, per kažkiek savaičių grąžins pinigus. Bendravimas klaikus. Taip ir jaučiausi - patekus pas sukčius, bendrauja arogantiškai, maždaug "o kas mums". Taip ir pamačiau jų "ekspertizes": neaišku, kam siųstų lygintuvą, ir neaišku, kokį (jie neturi ID numerio). Taigi, neprendžiau jų žaidimo nežaisti, išėjau su tuo lygintuvu. Gaišti laiką ir gadintis nervus dėl 37€... tiek to.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.15

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Paulius

Viską galima buvo išsiaiškinti kitą dieną po užsakymo.

7madienį užsakytas telefonas. Tik 2adienį (pačioje darbo pabaigoje) pranešama, kad likus tik ekspozicinė prekė (net nuolaidos nebūtų). 3čiadienį išsiaiškinam, kad jos išsiųsti kitą darbo dieną nepavyktų, ji būtų gauta tik kitą savaitę. Paklausus kiek reikės laukti iš tiekėjų naujo, neišpakuoto - gal 1 gal 2 o gal ir 3 savaites. Atšaukiu užsakymą, pinigai gražinami tik per 2 - 3 darbo dienas. Savaitė iki produkto įsigijimo prarasta.
Dar apsilankau svetainėje - prie norimo telefono modelio prirašyta, kad prekyboje nuo kitos savaitės pradžios (Blankiai žalias užrašėlis mažomis raidėmis apačioje). Tai nuo kitos savaitės pradžios ar gali tekti palaukti ir 2 ir 3 savaites? Kiek maksimaliai gali užtrukti prekės pristatymas prie prekių rašykite ryškia raudona spalva. Gal kelis užsakymus ir prarasite, bet sutaupysit laiko klientams. Taip pat informuokite apie prekės nebuvimą ne po 2 darbo dienų, o kuo greičiau. + Pasidomėkit pinigų gražinimo automatizavimu ir kaip jo nebuvimas mažina klientų pasitenkinimą. Antra žvaigždutė už neblogą patirtį praeityje.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gytis

Sukčiai

Įsigijus mobilujį telefoną Samsung A50, po dviejų dienų aparatas išsijungė ir nebeįsijungė, buvo kraunamas visą naktį, bet nepadėjo. Telefonu susisiekus su pardavėju buvo nurodyta kaip telefoną perkrauti/paleisti iš naujo, bet atlikus nurodytus veiksmus, niekas nepasikeitė. Tada pardavėjui buvo pateiktas prašymas atsiimti prekę ir grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pilnos komplektacijos prekė buvo nufotografuota, sudėta į originalią pakuotę ir pardavėjo nurodytu būdu išsiųsta pardavėjui. Pardavėjas gavęs prekę informavo, kad telefonas siunčiamas diagnostikai, taip pat, kad telefonas įsijungia ir turi
pabraižymų, bet pridėtoje nuotraukoje pabraižymo pobūdžio nesimatė ir jis labai abejotinas – mažytis taškelis
ant ekrano šono, labiau panašus į mažą dėmelę (foto pridedama). Pardavėjui buvo patikinta, kad telefonas išsiųstas be jokių
pabraižymų, o paklausus kaip jį įjungė, atsakymo nepateikė. Po savaitės gautas pardavėjo el. laiškas su nurodymu, kad telefone gedimų nerasta, atnaujinta programinė įranga (naujam telefonui!) ir paklausimu kur atsiųsti prekę. Pardavėjui buvo atsakyta, kad tokia brokuota prekė nereikalinga ir, kad
grąžintų pinigus, kaip nurodyta prašyme. Pardavėjas atsakė, kad prekė su pabraižymais negrąžinama, nors tuos „pabraižymus“ patys sufalsifikavo, ar specialiai padaryė, kad turėtų priežastį negrąžint pinigų (telefonas naudotas 2 dienas nuo gavimo). Tą pačią dieną buvo pareikalauta per 14 dienų grąžinti pinigus, bet reikalavimas neįvykdytas. Toliau bendraujam per vartotojų teisių tarnybą.
nėra
brokuotos prekės, apgaudinėja klientus

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Garantinis remontas

Baisus aptarnavimas. Pirkome mobilius telefonus Nokia 8, po pusmečio telefonas sulūžo. Siuntėme į servisą, ten telefoną tikrino 35 dienos (pagal normas 14d) ir grąžino tos pačios būklės kaip ir atsiuntėme, nedirbantis. Nekam nesiūlau.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aurelijus

apgavikai

Užsisakiau ssd diską Crucial MX500 500GB, kur rodė jog yra sandėlyje, o pristatymas 1-3d.d, pralaukiau savaitę, gaunu laišką jog tokių nebeturi, tik išpakuota (naudota) iš ekspozicijos.... Pirkite iš patikimų parduotuvių, kurios tikrai pristato per nurodyta laiką ir nenaudotas prekes.
melaginga informacija

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Sigita

Pati blogiausia parduotuvė

Niekam nerekomenduoju šios parduotuvės. Vyras užsisakė grill kepsninukę. Aprašymas buvo vienas, o gavome visai kitą prekę. Laukėme mėnesį laiko. Juomiausi, kad baldus ir dušo kabiną gavome greičiau nei griliuką. Niekada nebepirksime iš šios parduotuvės ir kitiems nerekomenduoju.

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ieva

Nepatariu turėti su jais reikalų

Pradžioje kai pirkau mobilųjį telefoną viskas buvo gerai, greitas pristatymas, jokių priekaištų, tačiau kai telefonas pradėjo gesti kreipiausi į juos, vėl gi viskas normaliai, paaiškino, kur pristatyti garantiniam aptarnavimui. Tačiau, kai telefonas vis gedo, tris kartus buvo siųstas taisymui, jau norėjau tą daryti ketvirtą kartą, nusprendžiau, kad gana. Tegul keičia prekę arba grąžina pinigus. Jie prašė gauti iš serviso defektacijos aktą, paprašius serviso to akto, jie aiškino, kad pagal duomenų bazę mano įrenginiui garantinis aptarnavimas nebegalioja, nors jis dar galiojo apie pusantro mėnesio. Jie tiesiog už pinigus išrašė patikros aktą. Visa procedūra viskas daugiau nei mėnesį laiko. Iš pradžių galvojau, kad pavyks susitarti žmoniškai, užpildžiau jų atsiųstą formą, nusiunčiau kitus reikiamus dokumentus, patikros aktą iš serviso bei patį mobilųjį telefoną. Gavę telefoną jie vėl jį išsiuntė į servisą patikrai, nors jis buvo jiems išsiųstas, kai grįžo iš serviso. Apie mėnesį laiko tempia laiką, neva servisas vis dar atlieka patikrą ir galų gale pareiškia, kad servisas jokių gedimų nerado, nors patikros akte nurodyta, kad telefonui blogai ir ką jame reikia keisti. Jie nieko to nerado. Siūlo arba tęsti testavimus arba grąžinti man telefoną atgal. Aišku aš su tuo nesutinku, kreipsiuosi į vartotojų teises. Būkite kiti atsargūs su jais, liksite nieko nepešę ant ledo, be daikto ir be pinigų.
Neturi.
Tempia laiką, nenori bendradarbiauti su klientu

Atsiliepimas parašytas: 2019.06.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rasa

Nepirksiu nieko daugiau

Daugiau nieko nepirkčiau, garantinis 2 metai, bet praėjus dviem mėnesiams jau nebepriima :) Nusipirkom gartraukį, išpakavom už dviejų mėnesių. Visas buvo nudaužytas, mygtukai nutrinti. Kreipėmės, bet pagalbos jokios.
darbuotojai visiškai neišmano savo darbo

Atsiliepimas parašytas: 2019.03.14

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rimgaudas

Niekam nerekomenduoju

Buvo įsigytas naujas prietaisas, bet išpakavus paaiškėjo kad jis su defektais. Nuvežus į parduotuvę, prekes atgal nepriėmė. Negana to nauja prekė už kurią sumokėti pinigai išsiuntė į garantinį ir dabar 3 savaites nei daikto nei pinigų. Kitose el.parduotuvese tokių nesąmonių nėra buve tiktai rde.lt nerekomenduoju

Atsiliepimas parašytas: 2019.01.12

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai