Atsiliepimai

Atsiliepimai

Dom

Niekada nebepirkciau gyvenime

Mano patirtis - pristato nekokybiškas prekes, pinigų negrąžina, nepristato prekių laiku
O šiandien pasiėmiau štai tokį siuntinį
Daugiau niekada nesisakysiu iš pigu.lt

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lina

Nevertina savo pastovių klientų

daugiau niekada nepirksiu is Pigu.lt. Nieko, niekada. Gaunu nekokybišką prekę, pinigų negrąžina. Kreipiausi į Vartotojų teisių tarnybą, jiems irgi vienodai. Jei vykdai individualią veiklą tai taip išeina, kad net minties tokios negali buti, kad ir tas zmogus lygiai taip pat kaip ir visi kiti gali įsigyti brokuotą prekę. Vartotojų teisės tokių žmonių negina. Tai Pigu.lt labai patogu prekiauti brokuotomis prekemis. Jie jaučiasi saugūs. O kur man dėti brokuotą prekę? Daugiau niekada nieko nepirksiu iš Pigu.lt Ir šitaip pasielgti su savo pastoviu klientu. GĖDA.
Negerbia klientų

Atsiliepimas parašytas: 2020.09.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

alina.r

Nei prekių nei pinigų, ir jokios informacijos, ignoras pilnas

Užsakiau prekes prieš mėnesį,
atvežė ne mano prekę, kol pasiėmė atgal savo prekę praėjo nemažai laiko, dabar eina 3 savaitė ir neatrašo, prekių nepristatė, pinigus pasiėmė. Tragiškas požiūris į klientus, prekių neveža ir pinigus negrąžina, ir nekontaktuoja. Namie su mažu vaikeliu neprivažinėsi pas juos aiškintis.
jokių privalumų
vien trūkumai

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Deividas

gavau naudotą monitorių už 170.99 EUR

Prieš maždaug 10 min. gavau siuntą - monitorių iš pigu.lt, už kurį sumokėjau 170.99 EUR. Ant monitoriaus matėsi daug pirštų antspaudų. Monitorius neturi apsauginės ekrano plėvelės. Beveik visa įranga buvo grubiai praplėšta ir užklijuota paprasta lipnia juostele. Sumokėjus 170.99 EUR ir gavus tokį dalyką, tai nėra priimtina. Prisegu nuotraukas, taip pat turiu video, kuriuos žadu nusiųsti kaip įrodymus į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, jeigu negrąžins man pinigų už naudotą monitorių už kurį sumokėjau 170.99 EUR.

Atsiliepimas parašytas: 2020.08.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Remigijus

Apgaudinėja dėl geriausios kainos garantijos

Apgaudinėja dėl geriausios kainos garantijos - ale suteikia nuolaidos kodą, bet galiausiai prekę (Edifier S350DB) atšaukia, nes "nebeturi sandėlyje", nors ir toliau ja prekiauja :) Apgailėta, matyt neapsimoka parduot prekės be pelno, bet tada ir nereiktų siūlyti geriausios kainos garantijos.
Jokių
Meluoja

Atsiliepimas parašytas: 2020.07.02

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Donatas

Nesąmonė

Gavom šiandien prekes, jo kokybė išvis prasta, ventiliatorius suskilęs, gal jį metė prieš išsiųsdami, dvi prekes gavom iš kito užsakymo, db neaišku kada gausim kitas prekes, iš vis darbas suprastėjęs.

Atsiliepimas parašytas: 2020.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Olga

Blogai

Sveiki. Nupirkom minkštą kampą į svetainę. Gavome visai ne tą kokį užsakinėjom. Kampas iš dviejų dalių. Dvi dalys buvo apsiūtos skirtingų spalvų siūlais. Viena dalys buvo apsiūta baltais siūlais kita mėlynais. Ir medžiaga skyrėsi. Prekė buvo grąžinta prieš penkias dienas. Iki šiol neatgavom pinigus. Ir nieks nesuteikia jokios informacijos kada bus grąžinti pinigai.☹️ Baisu. Neužsakinėkit geriau nieko.

Atsiliepimas parašytas: 2020.06.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lina

Pasibaisėtinos kokybės prekės

Užsisakiau siurblį , kuris sugedo po kelių mėnesių. Prasiurbus 1 kambarį tiesiog išsijungdavo ir nebeveikdavo iki kito siurbimo, o vėliau vėl viskas kartodavosi. Paprašius susisiekti su vadybininke informavo, kad ji perskambins po poros dienų. Na, skambučio taip ir laukiu jau 3 mėnesius. Aišku, siurblys buvo atiduotas į remonto dirbtuves ir, žinoma, pripažinta, kad tai yra mano klaida, nes jis buvo nešvarus. Na bet klausykit, ar siurblio paskirtis ir nėra surinkti nešvarumus bei dulkes? Tiesiog pasibaisėjau šia kompanija, niekam nerekomenduoju nieko iš jos pirkti. Na, nebent norite gauti nekokybišką prekę už nemažus pinigus ir personalo abejingumą klientų poreikiams :)
NĖRA
Pasibaisėtinos kokybės prekės, personalo etiketo trūkumas, klientai jiems - paskutinėje vietoje,

Atsiliepimas parašytas: 2020.06.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

dj

Neįvykdė užsakymų

Turėjau du užsakymus ir nei vieno iš jų neįvykdė. Į elektroninius laiškus neatsako. Nieko verta ta jų garantija. Nusivyliau. Nerekomenduoju
Melagiai, Nesilaiko garantijų

Atsiliepimas parašytas: 2020.06.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Karolina

Meluoja dėl garantinio serviso

Pirkau biuro kėdę ir po 2 mėnesių ji sulūžo. Nusiunčiau nuotraukas į pigu.lt ir gavau atsakymą, jog su manimi bus susisiekta dėl garantinio serviso. Po kiek laiko gaunu sms žinutę, jog mano kėdė paimta remontui ir bus grąžinta per 30 dienų, nors kėdė stovi šalia ir niekas jos nepaėmė ir niekas su manimi dėl garantinio taip ir nesusisiekė. Skambinu į klientų aptarnavimą, o ten jie išmokyti meluoti yra, kad nieko nežino, kad būtinai padės ir kad būtinai susisieks. Tai yra laiko tempimas. Gali būti, jog dalis žmonių nusprendžia negaišti laiko ir taip pigu.lt didina savo pelną.

Atsiliepimas parašytas: 2020.05.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Lovely
Logitech Brio internetine kamera neveikia Windows 10 maksimali raiška ant tiesioginiu vaizdo transliaciju per USB 3 raiška 2160px. Pardavejas atsisake gražinti pinigus motyvuojant tuo kad buvo nupleštos apsauginiai lipdukai dežutes. Paskambinus darbuotojai nieko nesupranta ir negali padeti. Garantinis užblokavo mano tel nr po vieno skambučio,atsisake kalbeti nes pokalbis nera įrašomas. Parduotuveje dirbantys irgi atsakomybes neprisiima. Šaraškino kontora pigpigriu kriu kriu :) Vartotoju teises irgi nepades jum. Siulau nepirkti nieko iš šitos ...įtariu... varliu pelkes :)

Lovely parašė klausimą 2019.11.07

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
jurate
www.pigu.lt apgavikai, negerbianti pirkėjų ir besityčiojanti iš jų e. parduotuvė. Užsisakiau 2 prekes iš www.pigu.lt už kuris mokėjau per e. bankininkystę. Gavau tik vieną , Vienu žodžiu nei prekės nei grąžintų už prekę mokėtų pinigų. Paprašiau kelis kartus paaiškinimo , kodėl negavau prekės tai atsakymai buvo šokiruojantys. Facebooke pateikus nepasitenkinimą dėl negautos už kurią sumokėta liepė nufotografuoti prekę. Kaip galima tai padaryti jei prekės iš viso neturiu ??? kai kreipiausi e. paštu dėl problemos gavau , kad esu atseit kvaila ir jie mato tik vieną užsisakytą prekę. Tada nusiunčiau jų pačių e. paštu gautą laišką aiškiai parodantį, kad buvo užsisakyta 2 prekės . Be to nusiunčiau nukopijuotą informaciją apie apmokėjimą ir .... jokio atsakymo. Ir tai šios savaitės įvykis . Apgailėtina ši pigu, uab įmonė. Niekam nerekomenduoju.

jurate parašė klausimą 2018.10.05

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti