Atsiliepimai

Luminor (DNB bankas)

www.luminor.lt

Atsiliepimai

Marius

Luminor DNB bankas - praktiškai visais atžvilgiais prastas bankas...

1)Užsakėme auksinę kortelę prieš 5 - ias savaites. Kortelę sugebėjo pagaminti ir pateikti su stresais, vargais ir finansiniais kaštais tik prieš pat skrydį. Skrydis iki tikslo buvo pasiektas neapdraudus keliaujančio žmogaus, nes fiziškai jau nebuvo įmanoma. Buvo prieš tai ir po to rašyti skundai, kreiptąsi žodžiu, bet niekas nekreipė dėmesio, kalbama, kad mes patys kalti. Jokios pagarbos klientui.
2)Kitas nepagarbus dalykas. Mama iš bankomato išsigrynino pinigų. Prarado 32 eur./mokest. Prieš kelis mėn. toje pačioje vietoje stovėjo SEB banko bankomatas, kuris priklausė ir Luminor-ui. Tad jokių mokesčių nebuvo. Po kelių mėnesių mama išsiėmė pinigų ir kaip minėjau "pavogė" iš žmogaus pinigus, nes pasikeitė bankomato savininkas. Juo patapo bankai: Šiaulių ir Citadėlės, kurių tinklas vadinasi medus. Mano kategoriška nuomone žmogus buvo apvogtas, nes jam nei e-bankininkyste, nei SMS - u nebuvo pranešta ar įspėta. Ji senjorė(66m.), blogiau orientuojasi, blogiau mato nei jaunas žmogus, kad pastebėtų, kad tą užrašą "medus". Žmogus ėjo iš įpročio išsiimti pinigų, nes prieš tai nebuvo ir gimtojo banko pavadinimo "Luminor". Tuo labia, kad už kokių 500m. buvo tikrasis bankomatas "Luminor". Taigi reikia turėti logikos, kad bet kuris žmogus specialiai neišsiiminės pinigų su tokiais mokesčiais (mamos pensija tik 300eur. tai 32eur dideli pinigai (aišku, bet kuriam žmogui būtų didelis mokestis už pinigų išgryninimą). Buvo kreiptąsi į konsultantus tiek gyvai, tiek žodžiu, tas pats atsakymas: "Jūs patys kalti, kad neprimatote. Jūsų problemos." Jokio žmogiškumo, jokios situacijos logiško įvertinimo...
3)Luminor DNB banko e - bankinynkystės svaitainės valdymas labai nepatogus. Aš dar jaunas, o mano mamai - senjorai tikrai neįveikiamas.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Mindaugas

Labai blogai

nenormalu, kad Jus sujungėte du bankus į vieną ir pavyzdžiui būtent Klaipėdoje palikote vieną banko skyrių, kai dabar klientų eilės nežmoniškos. Dar banko skyrius paliktas tokioje vietoje kur yra privalomas parkavimo mokestis ir kad sulaukti savo eilės pas specialistą ne tai, kad tik reikia laukti mažiausiai valandą, bet dar ir reikia už tai susimokėti. Nu tikrai nesąmonė būti tokio banko klientu. Visiškai negerbiamas klientas šituo atžvilgiu.
Nėra nieko geriau nei kituose bankuose
Žiūri tik save o ne klientą

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Birute

Prastas paslaugų organizavimas

Paprasta paslauga, kaip studento pažymėjimo atsiėmimas, užtruko pusę valandos. Buvo paskirtas konkretus atsiėmimo laikas. Atvykus į banką, jokių nuorodų, kur galima eiti be eilės būtent paskirtu laiku nebuvo (išankstinės informacijos apie tai irgi nebuvo), todėl atsispausdinus bilietėlį, teko laukti su visais. Konsultantė pasimetusi, pamiršusi, kaip atlikti paslaugą, kvietėsi pagalbą, tačiau buvo maloni, padėkojo už laukimą, todėl jai didelių priekaištų neturiu. Tačiau linkiu Luminor, kad užtikrintų, jog darbuotojai greitai ir efektyviai galėtų teikti paslaugas.
Ir dar vienas pastebėjimas- ant kaklo (tiksliau ties pilvo sritimi) kabantys darbo pažymėjimai nusisuka, todėl klientas net nemato žmogaus, su kuriuo bendrauja, nei vardo, nei pareigų. Tiesą pasakius, nuolat lankantis Swedbanke ir matant puikiai organizuojamą ir atliekamą darbą, netgi tokios, atrodo, smulkmenos Luminor banke paliko prastą įspūdį ir neplanuotai sugaišo ir taip spaudžiantį laiką. Sėkmės tobulėjant.
Konsultantė maloni, besišypsanti.
Neužtikrinamas darbuotojų profesionalumas, prastai organizuotas priėmimas paskirtu laiku.

Atsiliepimas parašytas: 2018.08.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Olga

Siaubinga el. bankas

Blogiau ir būti negali. 2 kortelės, 2 skirtingi sąskaitos numeriai. Pavedimas tarp savo sąskaitų tai kažkas. Teoriškai turėtų būti akimirksniu, bet gi ne. Norint padaryti pavedimą sėdį ir žiūri ilgai ir nuobodžiai kada gi pinigai iš tavo sąskaitos A pateks į tavo sąskaitą B. Aj, dar po būklės mokėjimas "įvykdytas" pinigai nebus prieinami iškarto - matysite nuosavos lėšos viena suma, o likutis kita.

Atsiliepimas parašytas: 2017.10.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gintare

Aptarnavimas pakeltu tonu Ozo padaliny

Banko konsultantė Ozo banko padaliny bendrauja pakeltu tonu, paklausus kodėl nuskaitomas toks mokestis atsako, kad taip gaiśtamas BRANGUS darbuotojų laikas :(
Nėra

Atsiliepimas parašytas: 2017.09.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dead02

Nepatogus naudotis

Bankas vienas blogiausiu, kokiais tekia naudotis. Nepatogi el.bankininkyste, nėra nuolaidų jaunimui, aišku nevisiems aktualu. Jei nebūtų būtinybės aplenkčiau šį banką.

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

sarasnoos

Nevertas dėmesio bankas

Interneto bankas nėra patogus, nors ir DNB vis atsinaujina, išleido mobiliąją programėlę, tačiau valdymas nėra toks paprastas, kaip konkurentų. Dar didelis minusas, jog nėra taikomos jokios lengvatos jaunimui. Apibendrinant, yra tikrai vertesnių dėmesio bankų.

Atsiliepimas parašytas: 2017.05.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

bambalis88

Puikus banko įkainiai

Puikūs banko pavedimo įkainiai vedant į kitus Lietuvos bankus, žinant tai jog ji išduoda ir "VISA" kortelę, tai didelis pliusas - nes SWEDBANK to neduoda jaunimui. Bet kiek mažai DNB bankomatų.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Evaldas

DNB labai painu

Pats esu pasirinkęs kito banko paslaugas, bet mama naudoja DNB. Ir kažkada čia prašė padaryti pavedimą į kitą banko sąskaita, na tai atsiprašant prasiknisau kokias 20min. kol viską išsiaiškinau kaip tai padaryti. Labai sudėtingas e-bankininkystės valdymas, sunkiai skaitomas šriftas, nežinau paliko labai neigiamą įspūdi, manau kad kiekvienam vyresniam žmogui, tai sudaro papildomų sunkumų.

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Revoltino

neįtikėtinai nepatogu

DNB paslaugas negaliu vertinti, kadangi nesinaudojau niekuo, išskyrus kortelę ir e-banko paskyros paslaugomis. po swedbanko tai tiesiog terroras kažkoks buvo man, neįtikėtinai nepatogi sistema, pervedimų istorijos dar reikia gerai paieškoti sistemoje, viskas ko dažniausiai reikia "ne po ranka", reikia kelių paspaudimų ir dar pagalvoti kurią skiltį rinktis.. Begalo nepatogu, tie TAN kodai irgi nesąmonė mano nuomonę. Vien dėl e-paskyros nepatogaus valdymo nesirinkčiau šito banko, bet čia tik mano nuomonė, gal kažkam patinka

Atsiliepimas parašytas: 2017.04.27

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai